فروش عمده لباس زنانه

با انواع شلوار پارچه ای زنانه آشنا شوید

با انواع شلوار پارچه ای زنانه آشنا شوید

با انواع شلوار پارچه ای زنانه آشنا شوید

انواع شلوار پارچه ای بسته به کاربردی که دارد و با توجه به استایلی که می‌خواهید داشته باشید، همیشه برایتان لازم خواهد بود. شلوار لنین، شلوار کتان، شلوار دیور، شلوار کش دار و شلوار دمپا از جمله انواع شلوار پارچه‌ای های زنانه است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده یک خانم یا دختر جوان قرار بگیرد.

شاید شما هم جز افرادی باشید که در هنگام انتخاب لباس برای یک قرار کاری مهم  یا یک جشن دوستانه و حتی استایل روزمره، درگیر انتخاب لباس مناسب می شود و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنید و در آخر سر درگم می شوید .

یکی از اصلی ترین آیتم ها در شکل دهی استایل شلوارها  هستند با شناخت انواع شلوار های مختلف و کاربردشان می توانیم راحت تر تصمیم بگیریم که از چه لباس هایی استفاده کنیم .

در ادامه می خواهیم انواع مختلف شلوار های پارچه ای زنانه را بیان کنیم و کاربرد هر کدام را بررسی کنیم .

 

انواع شلوار پارچه ای زنانه

 شلوار پارچه ای گشاد

مدل شلوار پارچه ای گشاد اصولا برای فصول گرم سال مثل بهار و تابستان استفاده می شود و ظاهری کاملا تابستانه به شما می‌دهد. به همین دلیل هم شلوار پارچه ای گشاد اصولا در رنگ های شاد و تابستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان چندان مناسب نخواهد بود. هرچند که در فصول سرد هم برای مهمانی ها و دورهمی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 شلوار پارچه ای چهارخونه

مدل شلوار پارچه‌ای چهارخونه به علت طرح چهارخونه ای که دارد بهتر است با لباس های کاملا ساده پوشیده شود. این شلوارها برای افرادی که پاهای چاقی دارند هم چندان توصیه نمی‌شود.

 

شلوار راسته

شلوار راسته از ان دسته شلوار هایی است که نامش زیاد شنیده می شود و طرفداران فراوانی دارد این شلوار نه بسیار گشاد است و نه تنگ و عرض آن در تمامی قسمت های شلوار ثابت می باشد.شلوار راسته برای تمامی سنین مناسب است.

مناسب: مهمانی ، دورهمی های دوستانه ، استفاده روزمره ، محیط اداری

 

شلوار پلیسه

پارچه پیلیسه با تمامی سادگی که دارد زیبایی را به استایل شما می بخشد و از زمان های گذشته در لباس های بانوان  مورد استفاده قرار می گرفت.

شلوار های پیلیسه ای در دسته شلوار های گشاد قرار می گیرد در واقع باعث حجم دهی می شود.

برای حجیم نشان دادن پاها استفاده از شلوار پیلیسه ای مناسب است.

به دلیل ضخامت پایین شلوار های پلیسه ای بسیار مناسب برای فصل تابستان مناسب است.

شلوار بوت کات

 

این نوع شلوار باعث کشیده و قد بلندتر به نظر رسیدن اندام شما می‌شود. به دلیل گشاد بودن در قسمت انتهایی، بیشتر مناسب افراد توپر به خصوص افرادی با اندام سیبی شکل است. همین گشادتر بودن بخش انتهایی باعث متعادل به نظر رسیدن اندام شما خواهد شد. استفاده از این نوع شلوار هیچ محدودیت سنی نداشته و همه افراد می توانند ار آن استفاده کنند.

 شلوار پارچه ای مجلسی مک لارن

 

مک لارن در واقع نوع پارچه‌ای است که این شلوار با آن دوخته می‌شود؛ پارچه مک لارن در دسته کرپ ها قرار می‌گیرد که پارچه‌ ای بادوام و نسبتاً ضخیم است؛ این پارچه وزنی بالا دارد و رو برکش است که سطحی نرم با حالت ایستایی مناسبی دارد. کرد مک لارن هم مانند اکثر کرپ‌های دیگر آبرفت ندارد و چروک هم نمی‌شود؛ از این جهات برای دوخت شلوار و مانتو بسیار مناسب است.

شلوار پارچه ای مک لارن جزو یکی از بهترین پارچه ای شلوار ترک است که بدون آب رفت است و مجموعه vrm جهت تولید شلوارهای مجلسی خود از این مدل استفاده میکند. کارت ضمانت و گارانتی 1 ساله کیفیت پارچه همراه با ضمانت تعویض گواه بر این است که این مدل پارچه دارای کیفیت بالا و منحصر به فردی است.

 

شلوار پارچه ای راه راه

این شلوار یکی از انواع مدل های پر طرفدار در بین بانوان است. بطوریکه این مدل از شلوارها به همراه کت زنانه برای استایل های مجلسی و رسمی پیشنهاد می شود. علاوه بر آن شما می توانید در مکان های دیگر مانند محل کار و… از این نوع پوشش استفاده کنید

 

شلوار پارچه ای گشاد و آزاد

شلوارهای پارچه ای گشاد و آزاد یکی دیگر از شلوارهای پرطرفدار بانوان است. این مدل از شلوار گشاد، نخی و خنک و مناسب فصل داغ تابستان است. شلوارهای گشاد، علاوه بر خنکی باعث جذاب و زیبا شدن استایل تابستانه ی مخاطب می شود.

 

شلوار چاک دار

شلوار های چاک دار همانطور که از اسمشان مشخص است در قسمت دمپای شلوار دارای چاک می باشد.

این چاک می تواند در بغل شلوار و یا جلوی شلوار باشد که در میان بانوان بسیار پرکاربرد است.امکان دارد در قسمت چاک شلوار ها زیپ گذاشته شود.

امروزه در ایران چاک در جلوی شلوار در میان بانوان بسیار رایج است .

 

 

 با انواع پارچه های مناسب برای دوخت شلوار زنانه آشنا شوید

حتی اگر مختصر آشنایی ای با حوزه مد و پوشاک داشته باشید متوجه خواهید شد که پارچه های بسیار متنوع و گوناگونی برای دوخت انواع شلوار زنانه وجود دارد. که اگر بخواهیم دسته بندی هایی برای این نوع پارچه ها داشته باشیم می توانیم آن را به سه دسته زیر تقسیم نماییم.

  • پارچه شلوارهای رسمی و اداری
  • پارچه شلوارهای مجلسی
  • پارچه شلوارهای اسپرت

در مراحل تولید بهترین پارچه شلوار زنانه بسیار باید دقت نمود که از مواد اولیه مرغوبی استفاده شود و بین آن و الگو، تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد.

در غیر این صورت محصول نهایی، کیفیت حداکثری را نخواهد داشت و بر اساس اصول و استانداردهای لازم نخواهد بود.

با شناخت تمامی شلوار ها و دسته بندی آن ها می توانید در انتخاب استایلتان سریع تر تصمیم بگیرید و دچار سردرگمی نشوید همچنین زمان بیشتری در انتخاب لباس برای خود می خرید.

 

قیمت شلوار هم یکی دیگر از مواردی است که باید بهش توجه کنید. شلوار پارچه ای زنانه شیک و با کیفیت قیمتش با شلوار های با دوخت بد قیمتش متفاوت هست. پس به قیمت و تمیزی شلوار دقت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *