فروش عمده لباس زنانه

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ

شلوار جین بگ چیست ؟

شلوار جین بگ برای استایل های روزانه و غیر رسمی، همچنین برای استایل کژوال و کلاسیک بسیار مناسب است. این شلوار هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار مناسب است. البته شلوار جین بگ در بین خانم ها بسیار پرطرفدارتر است. دمپا شلوارهای جین بگ بطور کلی گشاد است، اما گاهی برخی افراد دمپا این شلوار جین را پاکتی و یا تا می زنند.در ادامه با شلوار بگ و نیم بگ و همینطور با تفاوت شلوار بگ و نیم بگ آشنا خواهیم شد.

به دلیل اینکه شلوار جین بگ دخترانه کاملا گشاد است، دختران می توانند آن را با مانتوهای کوتاه و جلو باز به خوبی ست کنند. همچنین دختران، پسران و آقایان می توانند این شلوار جین را با هودی و یا لباس های گشاد نیز ست کنند، تا بتوانند یک استایل شیک و جذاب برای خود خلق کنند.

شما می توانید از شلوار جین بگ در موقعیت های مختلف استفاده کنید. شلوار جین مدل بگ تیره رنگ، برای شرکت در یک گردهمایی یا یک مهمانی دوستانه بسیار مناسب است. همچنین این شلوار با داشتن طرح مناسب و شیک، یک شلوار مناسب برای محل کار است. این مدل شلوار جین را می توانید با یک جفت کفش‌ تخت یا پاشنه دار و حتی کفش‌ های کتانی به راحتی ست کنید و یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید.

شلوار بگ چیست؟

بگ استایل به شلواری گفته می شود که از بالا تا پایین گشاد است و در انگلیسی با نام baggy pants می شناسند. ایده اولیه شلوارهای بگ به دهه 80 میلادی در انگلیس برمی گردد که دارای جیب های زیادی بود. این شلوار از طرح کیسه گرفتند و کمر آنها با کش محکم می شود.
شلوار بگ، نوعی شلوار گشاد است که بین خانم ها پرطرفدار می باشد. شلوار بگ از جنس های مختلفی تهیه می شود. برای انتخاب آن ها باید با توجه به فصل، آن را خریداری و استفاده کنید. شلوار بگ به دلیل راحت بودن برای استایل های خیابانی، راحتی و استایل
کژوال مناسب می باشد.

 

شلوار نیم بگ چیست؟

شلوار نیم بگ زنانه هم مانند شلوار بگ دوخت و برشی گشاد و آزاد دارد، فقط نسبت به شلوار بگ زنانه گشادی کمتری دارد. .
از این شلوار هم می توانید در استایل رسمی و اسپرت خود استفاده کنید.
شلوار نیم بگ، مدتی بعداز شلوار بگ مد شد. اگر از شلوار های خیلی گشاد خوشتان نمی آید یا اگر شلوار گشاد تا حالا نپوشیده اید می توانید از شلوار نیم بگ در استایل تان استفاده کنید. در ادامه با تفاوت شلوا بگ و نیم بگ آشنا خواهیم شد.

شلوار جین مدل بگ برای چه افرادی مناسب است؟

این شلوارها به دلیل اینکه فاق بلندی دارند، کمر را بسیار باریک و پاهای شما را بلند نشان می دهند. این شلوارها برای افرادی که فرم پاهایشان را دوست ندارند یا پاهایشان زیادی چاق یا لاغر است انتخاب بسیار مناسبی است.

حتی اگر اضافه وزن زیادی دارید و به این نوع از شلوار های جین علاقمند هستید، می توانید از شلوار جین نیم بگ استفاده کنید. اگر اضافه وزن دارید بهتر است از شلوارهای بگ با رنگ تیره و یک تاپ یا تیشرت رنگ روشن استفاده کنید؛ تا اندام شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. همچنین استفاده از اکسسوری های بلند نیز به کشیده تر نشان دادن اندام شما بسیار کمک می کند.

 

تفاوت شلوار بگ و نیم بگ چیست؟

شلوار نیم بگ زنانه را اگر بخواهیم با شلوار بگ زنانه مقایسه کنیم و تفاوت آن ها را بیان کنیم می توان تنها به برش شلوارها اشاره کرد. همانطور که در بالا گفتیم شلوار نیم بگ زنانه از بالا گشاد و آزاد است ولی نه به اندازه ی شلوار بگ زنانه و همچنین گفتیم که به شلوار راسته نزدیک تر است. این شلوارها را با برشی مشابه شلوارهای راسته می دوزند. در حالی که شلوارهای بگ را براساس طرح شلوارهای گشاد برش می زنند و می دوزند.
پارچه های مختلفی با طرح و رنگ متنوع برای دوخت هر کدام از این شلوارها استفاده می شود مانند کتان، نخ و پنبه، جین، پلی استر و … . اما در خصوص شلوار بگ همانطور که قبلاً اشاره کردیم محبوب ترین آن ها شلوار جین بگ زنانه است و شلوار نیم بگ زنانه با هر پارچه ای محبوبیت خاص خودش را دارد.

 

شلوار بگ و نیم بگ برای چه اندامی مناسب هستند؟

شلوار جین بگ و شلوار نیم بگ زنانه اگر در مکان درست و با سایز و رنگ مناسب و لباس های هماهنگ پوشیده شود می تواند یک انتخاب خوب برای هر فردی با هر اندامی باشد. مهم نیست شما چاق هستید یا لاغر، قد بلند هستید یا کوتاه، مهم اینست که چگونه لباس خود را انتخاب می کنید. برای دانستن این موضوع با ما باشید.
* شلوار جین بگ و شلوار نیم بگ زنانه به دلیل مدل گشادی که دارند چاقی یا لاغری پاهای شما را نشان نمی دهد. پس این شلوارها می تواند برای افرادی که پاهای چاق یا خیلی لاغر دارند و دوست ندارند زیاد دیده شود، استفاده کنند. همچنین افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند می توانند از شلوار جین بگ با رنگ تیره و بدون طرح استفاده کنند تا اندام خود را ظریف تر نشان دهند. در مقابل افرادی که خیلی لاغر هستند می توانند با انتخاب شلوار جین بگ با رنگ روشن و طرح های چهارخونه کمی اندام خود را پُرتر نشان دهند.
* شلوار لی بگ زنانه و شلوار نیم بگ زنانه می تواند افرادی که قد بلند دارند خوش اندام تر نشان دهد. به شرطی که این شلوارها را با رنگ های روشن انتخاب کنید و از یک کمربند پهن نیز استفاده کنید. همچنین اگر با بلوز یا کت به رنگ روشن استفاده شود بسیار زیباتر خواهد بود. در مقابل افرادی که قد کوتاهی دارند یا گمان می کنند که از قد کوتاهی برخوردار هستند هیچ نگران نباشند، چرا که آن ها هم می توانند از شلوار جین بگ و شلوار نیم بگ زنانه مورد علاقه خود استفاده کنند به شرطی که با مانتو یا کت های همرنگ شلوار خود انتخاب کنند تا قد آن ها کشیده تر دیده شود.

خرید شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ را می توانید در استایل رسمی و مجلسی استفاده کنید. یک تاپ یا نیم تنه بپوشید، یک شلوار نیم بگ تیره یا روشن به تن کنید، یک جفت صندل بندی لژ دار یا کفش پاشنه دار بپوشید و استایل شیکی داشته باشید. شلوار نیم بگ زنانه در استایل رسمی بهتر از شلوار بگ است و ظاهر رسمی تری به شما می دهد.
این مدل شلوار برش باریک تری دارد و در مدل های ساده، چاک دار و بدون چاک درفروشگاه اینترنتی آوانتگارد موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *