فروش عمده لباس زنانه

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

معمولا خیلی از افراد به دلیل این که قد کوتاهی دارند اعتماد به نفس خود را از دست می دهند زیرا تصور آن ها این است که هیچوقت نمی توانند یک استایل ایده آل و مناسب داشته باشند در صورتی که با رعایت چند نکته ساده و راحت می توانند به استایل های خود جذابیت بخشیده و حتی بلند قدتر دیده شوند که در نتیجه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس این افراد می شود.برای پاسخ به سوال زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند با ما همراه باشید.

از طرفی لازم به ذکر است که قد یکی از عوامل اصلی تعیین کننده استایل شماست اما تنها فاکتور اصلی استایل شما نیست زیرا برآمدگی های بدن، وزن، فرم بدن و… از عوامل تاثیر گذار دیگری هستند که بر استایل ما تاثیر گذارند.

در ادامه به پاسخ زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند خواهیم پرداخت.

انتخاب شلوار مناسب برای خانم های قد کوتاه

انتخاب یک شلوار مناسب تاثیر شایانی در استایل شما خواهد داشت از جمله خانم های که قد نسبتا کوتاهی دارند به این نکته توجه کنند که می توانند با انتخاب شلوار مناسب ظاهر خود را کمی بلند تر به نظر برسانند. هر چند انتخاب شلوار و سبک های آن ها کاملا سلیقه ای است
شلوار چسبان و تنگ
شلوارهای دم پا گشاد و معمولی
شلوارهای فاق بلند
شلوار پارچه ای

استفاده از کمربند

استفاده از کمربند برای افراد قد کوتاه مانعی ندارد از طرفی با رعایت مواردی می تواند به آن ها کمک کند تا آن ها را قد بلند تر نشان دهد. به این ترتیب که این افراد باید کمربند لباس و یا مانتو خود را تا زیر سینه بالا ببرند و همان جا ببندد این کار باعث می شود تا پایین تنه شما کشیده تر جلوه کند و پاهای شما واضح تر دیده شوند در نتیجه قد بلندتر به نظر می رسید بستن کمربند زیر کمر باعث می شود تا پاهای شما کوتاه تر از چیزی که هست به نظر برسد. همچنین استفاده از کمربند در شلوارهای فاق بلند به شما کمک می کند تا قد بلندتر به نظر برسید.

انتخاب لباس مجلسی مناسب

لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

یکی از ساده ترین راه های لاغرتر به نظر رسیدن، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

 

در طرح پارچه لباس مجلسی دقت کنید

انتخاب پارچه برای لباس مجلسی یک قسمت مهم در دوخت و خرید لباس مجلسی است. اول از همه باید به طرح پارچه دقت کنید، اگر ساده و بدون طرح بود که هیچ اما اگر لباسی با پارچه طرح دار را انتخاب کردید، باید توجه کنید که طرح و الگوهای آن، بزرگ و درشت نباشد، چون باعث چاق تر دیده شدن شما خواهد شد. ضمن اینکه لباس هایی با الگوهای طراحی و نقش عمودی، علاوه بر اینکه شما را لاغر نشان می دهد، باعث قد بلندتر دیده شدنتان نیز می شود.( بیشتر بخوانید: مدل کت و دامن برای افراد چاق )

انتخاب مانتو

مانتو برای افراد قد کوتاه باید قدشان را کشیده تر نشان دهد. شاید برای این افراد مهم تر باشد که بدانند چه مانتویی قدشان را بلندتر نشان میدهد و چه مانتویی قدشان را کوتاه تر نشان خواهد داد.

افراد قد کوتاه در انتخاب استایل باید همیشه به این نکته توجه داشته باشند که آیتم های بزرگ و حجیم چه کمربند باشد چه طرح روی لباس، شما را ریزنقش تر و کوتاه تر نشان میدهد.

مثلا اگر تمایل به خرید مانتو چهارخانه دارید، چهارخانه ریز بهترین انتخاب برای شماست. انتخاب مانتوهای گشاد و کلوش شما را کوتاه تر نشان میدهد. در ادامه مقاله بهترین استایل مانتو برای افراد قد کوتاه را با یکدیگر بررسی میکنیم.

مانتو بلند تک رنگ
استفاده از مانتوهایی با طرح شلوغ ممنوع
مانتو بلند کمربنددار
کت کوتاه
مانتو بلند تیره
مانتوهای بلند چسبان
روسری ست مانتو

 

کفش مناسب

دارای پاشنه های ضخیم و سایز متناسب
کفش های اداره ای یا انواعی که ظاهری تخت با پاشنه یا لژ ضخیم دارند.
صندل هایی که لژ دارند.
پوتین های بلند و کمی پاشنه دار که پاها را کشیده نشان می دهند.

. کفش‌های دارای رنگ خنثی

به طور کلی کفش‌هایی که دارای رنگ‌های خنثی هستند مثل سفید، طوسی، کرم، مشکی و… اندام شما را کشیده‌تر نشان خواهند داد. بنابراین داشتن کفش پاشنه بلند با رنگ خنثی ظاهر فوق‌العاده‌ای به افراد قد کوتاه می‌دهد. علاوه بر این می‌توان آنها را با انواع لباس‌های مختلف ست کرد.

 صندل‌های پاشنه دار

صندل‌های پاشنه دار گزینه بسیار مناسبی به عنوان کفش مناسب برای افراد قد کوتاه به حساب می‌آیند و افزایش قد عالی را به شما می‌دهند. اشکال و طرح‌های زیادی در این صندل‌ها وجود دارد که شما بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین آیتم‌های مورد استفاده در استایل تان می‌توانید از آنها استفاده کنید

نکات مهم هنگام خرید پارچه برای خانم‌های کوتاه قد

اگر قصد خرید پارچه برای دوخت پیراهن یا هر نوع لباسی را دارید، رعایت این نکات به بلند نشان دادن قد شما کمک می کند:

پارچه سبک: پارچه‌هایی که دارای وزنی سبک هستند، به خوبی بر روی اندام شما می‌نشینند و فریم کلی بدن شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. پارچه‌هایی مانند پارچه ابریشمی، ساتن و کرپ بهترین گزینه برای افراد قد بلند خواهند بود. زیرا دارای بافتی نرم هستند و خطوط بدنی شما را به زیبایی نمایان می‌کنند.
پارچه کشدار: پارچه‌هایی مثل ژرسه، کشباف یا استندکس که حالتی کششی و انعطاف پذیر دارند، برای اندام‌های قد کوتاه گزینه ایده‌آلی خواهند بود.

این پارچه‌ها به راحتی به بدن شما جذب می شود و ظاهر شما را ظریف و قد بلند نشان می‌دهد.
الگوهای عمودی: اگر قصد خرید پارچه طرح‌دار را دارید، حتماً از پارچه‌هایی استفاده کنید که دارای نوارها و طرح‌های عمودی هستند. این الگوها یک توهم بصری ایجاد کرده و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.
پارچه‌های تک رنگ: پارچه‌‌هایی که دارای یک رنگ و بدون الگو هستند نیز در کشیده‌تر نشان دادن ظاهر شما تأثیرگذار می باشند. از پارچه‌هایی که دارای الگوها و چاپ‌های بزرگ یا طرح‌های برجسته هستند به شدت خودداری کنید. زیرا اندام شما را بزرگ‌تر و کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *