فروش عمده لباس زنانه

فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان

فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان

لباس‌ها یکی از اقلام محبوب ما برای خرید هستند. به‌همین خاطر فروشگاه‌های پوشاک زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد. فروشنده لباس هستید و دنبال اجناس به‌روز و زیبا با قیمت مناسب می‌گردید؟ مزون آوانتگارد مجموعه‌ای از لباس‌های مختلف در طرح و رنگ‌های متنوع را ارائه می‌کند. فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان یکی از خدماتی است که سایت آوانگارد ارائه می‌دهد. 

محصولات فروشگاه آوانتگارد

دنبال لباس‌های اسپرت می‌گردید؟ فروشگاه شما بیشتر لباس‌های کژوال عرضه می‌کند؟ همه این‌ها را در فروشگاه آنلاین ما پیدا می‌کنید. به‌علاوه، آوانتگارد بهترین قیمت ارسال لباس عمده برای شهرستان به شما پیشنهاد می‌دهد.

تی‌شرت لانگ دخترانه

در سال‌های اخیر استایل‌های روزمره بسیار محبوب شده‌اند. در این استایل‌ها شما نه تنها احساس راحتی می‌کنید، بلکه  شیک و مد روز هم هستید. تی‌شرت لانگ هم یکی از آیتم‌های کژوالی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است.

به‌طورکلی، معمولا به تی‌شرت‌هایی که اورسایز هستند، آستین‌های افتاده‌ای دارند و قدشان هم بلند است، تی‌شرت لانگ گفته می‌شود. اگر کلمه Longline را هم شنیدید بدانید که به همین تی‌شرت‌ها اشاره دارد. می‌توانید آن‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف خریداری کنید.

ارسال تی‌شرت عمده برای شهرستان هم توسط گروه آوانتگارد انجام می‌شود. کافی است سری به سایت بزنید و سفارش خود را ثبت کنید یا برای اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با ما در تماس باشید.

تی‌شرت‌های لانگ را چه‌طور ست کنیم؟

این تی‌شرت‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی هستند که در فضای باز ورزش می‌کنند. راحت بودن در کنار ظاهر آزادشان آن‌ها را برای دویدن در پارک، اسکیت و… مناسب می‌کند. در این‌صورت لگینگ‌های ورزشی بهترین گزینه درکنار تی‌شرت‌های لانگ هستند. می‌توانید به استایل خود یک کلاه کپ و کفش اسپرت هم اضافه کنید و علاوه‌بر آراستگی در زمان ورزش احساس راحتی هم داشته باشید.

درکل، به‌عنوان یک لباس روزمره تی‌شرت‌های لانگ در کنار شلوار‌های اسکینی واقعا خوب به‌نظر می‌رسند. البته شلوارهای اسلش هم گزینه‌های جالبی هستند. اما اگر سراغ شلوارهای گشاد و آزادتر بروید، احتمالا استایلتان کمی نامرتب به‌نظر می‌رسد.

سویشرت زنانه

وقتی صحبت از لباس‌های زمستانی باشد حتما یکی از آیتم‌ها سویشرت است. اصلا چه‌طور ممکن است پاییز و زمستان را بدون سویشرت بگذارنیم؟ اما این‌ها به‌کنار، تا حالا به این فکر کردید کی و از کجا سروکله‌ سویشرت‌ها پیدا شد؟

برخلاف چیزی‌که شاید در ذهن بسیاری باشد، آن‌ها خیلی هم لباس‌های جدیدی نیستند. تولید آن‌ها به اوایل قرن بیستم یعنی حوالی 1926 برمی‌گردد. در درجه اول آن‌ها به‌عنوان نوعی لباس ورزشی تولید شدند. یکی از بازیکن‌های فوتبال آمریکایی حسابی از پیراهن‌های زمخت پشمی خسته شده بود و ایده تولید یک لباس با پنبه به ذهنش رسید. ایده او منجر به تولید پلیورهای جدید بدون یقه شد. اسم آن‌ها هم در اصل Sweatshirt است که در فارسی به آن شکل تلفظش می‌کنیم. اگر بخواهیم تحت‌الفظی ترجمه‌اش کنیم، پیراهن عرق‌گیر می‌تواند کلمه مناسبی باشد. اگرچه امروز کاربرد سویشرت‌ها خیلی زیاد و متنوع است. اما از آن‌جایی‌که در اصل لباس ورزشی بودند این اسم را گرفتند.

چه‌طور با سویشرت‌های زنانه زیبا به‌نظر برسیم؟

کار ما فقط به فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان محدود نمی‌شود. بلکه می‌توانید درمورد نحوه ست کردن لباس‌های مختلف هم در بلاگ ما بخوانید. این‌بار نوبت به سویشرت رسیده است. البته حواستان باشد در ست کردن سویشرت حتما طرح، رنگ و نوع آن را هم درنظر بگیرید.

 کت و جین – یک استایل چندلایه و کژوال برای خودتان بسازید. قطعا یک جین اسکینی هم با سویشرت خوب به‌نظر می‌رسد و هم با کت. حالا این‌ها را با هم ترکیب کنید. البته به یک سویشرت پاییزه نه‌چندان ضخیم نیاز دارید که زیر کت خوب به‌نظر برسد. می‌توانید به این ترکیب یک تی‌شرت هم اضافه کنید. بگذارید کمی از زیر سوییشرت بیرون بزند و رنگ دیگری به استایلتان اضافه کند.

کفش پاشنه‌دار – بله، درست متوجه شدید. قرار نیست سویشرت‌ها را همیشه با اسنیکرز و کتانی بپوشیم. می‌توانید یک استایل مدرن و زنانه‌تر هم داشته باشید. سویشرت را با یک جین سفید و کفش پاشنه‌دار مشکی بپوشید. حتی می‌توانید از تایت و یک دامن چرم کمک بگیرید. شاید یک کلاه برت هم به آن اضافه کنید. استایل متفاوت و معرکه‌ای می‌شود.

چرم یا پالتو – برای مسافرت حاضر می‌شوید یا لباس‌های چندلایه را در روزهای سرد می‌پسندید؟ ترکیب یک سویشرت با لگینگ چرم برای مسافرت بسیار مناسب است، هم عالی به‌نظر می‌رسید و هم راحت خواهید بود و البته در فصل سرما، گرم می‌مانید.

اگر هوا سرد است می‌توانید به سویشرتتان یک پالتو هم اضافه کنید. روی آن یک پالتو بپوشید. این‌جا هم می‌توانید تی‌شرت یا پیراهنی استفاده کنید که یقه یا پایینش دیده می‌شود.  با این ترکیب هم می‌توانید سراغ لگینگ چرم یا جین‌های اسکینی بروید.

 

بادی زنانه

بادی‌ها این روزها حسابی محبوب شده‌اند. اگر چند بادی با مدل‌های مختلف در کمدتان داشته باشید، می‌توانید لباس‌های مختلفی را با آن‌ها ترکیب کنید و استایل‌های متفاوت زیادی بسازید.

بادی به لباس‌هایی فیت و یکسره گفته می‌شود که بسیار شبیه مایو هستند، اما کاربرد آن‌ها را ندارند و از پارچه‌های مختلفی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. بادی می‌تواند خیلی ساده، آستین بلند، بدون یقه و از جنس پارچه‌های کبریتی باشد یا بسیار پرزرق‌و‌برق باشد. بنابراین هم کاربرد روزمره دارد و هم برای مهمانی‌ها مناسب است. البته انواع فانتزی آن را در دسته لباس زیرهای زنانه هم پیدا می‌کنید.

فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان یکی از پیشنهادهای مزون آوانتگارد است، برای خرید تکی هم می‌توانید به فروشگاه سر بزنید.

بادی را به چه لباس‌هایی بپوشیم؟

بادی‌ها بسیار فیت هستند و می‌توانند بدن را خوش‌فرم‌تر نشان دهند. به‌همین دلیل برای دورهمی و مهمانی هم گزینه خوبی هستند. اما در استایل لایه‌لایه‌ و زمستانی‌ای که با سویشرت درست می‌کنید هم به‌کارتان می‌آیند.

جین و کت – این دو آیتم تقریبا با همه‌چیز ست می‌شوند. بادی را داخل شلوار جین بگذارید و روی آن یک کت بپوشید. شلوار اسکینی مام‌استایل یا کاملا آزاد، هردو گزینه‌های خوبی برای همراهی بادی هستند. اما وقتی‌که از کت استفاده می‌کنید آن را هم درنظر بگیرد. مثلا یک کت چرم کوتاه، استایل غیررسمی خوبی به شما می‌دهد و با جین‌های راسته و اسکینی جذاب‌تر است.

دامن – گاهی هم از دامن به‌جای شلوار استفاده کنید. می‌توانید فقط یک بادی آستین بلند با دامن بپوشید یا یک رویه هم به آن اضافه کنید تا رنگ‌و‌لعاب بیشتری به استایلتان بدهید. بوت هم درکنار بادی واقعا خوب به‌نظر می‌رسد. باتوجه به فصل و مدل لباستان حتما یک بوت مناسب پیدا می‌کنید که کار را تکمیل کند.

کمربند و هارنس گارتر – بسیاری از بادی‌ها ساده هستند و می‌توانید با کمربند یا هارنس گارترهای ساده زرق‌و‌برق آن‌ها را بیشتر کنید و ظاهر متفاوتی داشته باشید.

جمع‌بندی

تنوع لباس‌های زنانه آن‌قدر زیاد است که اگر شروع کنید و تک‌تک نامشان ببرید بعید است چند موردی را از قلم نیندازید. برای یک فروشگاه قطعا مهم است که لباس‌هایی با تنوع بالا و کیفیت خوب به مشتریانش ارائه کند. آوانتگارد، فروش عمده لباس زنانه برای شهرستان را هم انجام می‌دهد. سری به فروشگاه ما بزنید و محصولات موردنظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *