فروش عمده لباس زنانه

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی چیست ؟

مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است. طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. همانطور که می‌دانید یکی از این مانتوهای جذاب که چند سالی است وارد کمدهای ما شده، مانتو کتی است. این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. مانتوهای کتی همیشه اولین انتخاب برای قرارهای مهم و رسمی ما هستند. در ادامه به سوال مانتو کتی را با چی ست کنیم خواهیم پرداخت.

پارچه های مناسب برای مانتو کتی

مانتو کتی از جمله لباس های ساده و اسپرت می باشد که برای استفاده در استایل روزانه و حتی محیط های اداری و مهمانی ها مناسب می باشد. تنوع مدل در مانتوهای کتی زیاد است و مانتو کتی با پارچه های مختلفی تولید می شود. اما هر پارچه ای هم برای تولید مانتو کتی مناسب نیست. به عنوان مثال پارچه های کشی یا پارچه های خیلی نازک و ظریف مناسب مانتو کتی نیستند..

بهترین پارچه برای مانتو کتی

در ادامه تعدادی از پارچه های مناسب برای مانتو کتی را به شما معرفی می کنیم که شما را خوش استایل و شیک تر نشان می دهند.

پارچه کرپ

در انتخاب پارچه برای مانتو کتی، پارچه کرپ را در نظر داشته باشید. کرپ پارچه ای ترکیبی از جنس پلی استر، پشم و ابریشم است که در دو نوع کرپ مازراتی و کرپ اسکاچی وجود دارد.

اگر می خواهید مانتو کتی تابستانه داشته باشید، پارچه کرپ مازراتی را انتخاب کنید. کرپ مازراتی کمی اصطکاک دارد، ایستایی آن خیلی خوبی است و از مانتوهای نخی جنس ضخیم تری دارد، به همین دلیل برای استفاده روزمره زیاد مناسب نیست.

کرپ اسکاچی کمی کشسانی می باشد و ماندگاری آن بالاست. چروک نمی شود، کمی کشی است، دوام خوبی دارد و بدون نیاز به آستر می باشد.

پارچه چرم

چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که نوع طبیعی آن به عنوان یک پارچه باارزش و گران شناخته می شود. تولید مانتو کتی با پارچه چرم یک لباس بسیار شیک در اختیار شما قرار می دهد.

پارچه سوئیت

سوئیت پارچه ای نزدیک به جنس چرم است که گرمابخشی خوبی دارد و برای تولید مانتو کتی پاییزه بسیار مناسب می باشد. تنها مشکل این پارچه تمیز نگه داشتن آن است که بهتر است از رنگ های تیره آن استفاده کنید.

پارچه جین

یکی دیگر از پارچه های مناسب برای مانتو کتی، پارچه جین یا لی است که خیلی رایج شده و با توجه به نوع صخامت آن در فصول مختلف قابل استفاده می باشد.

پارچه کتان

کتان پارچه ای با الیاف طبیعی است و با توجه به انواع مختلفی از جنس نازک تا ضخیم دارد، مناسب برای فصول مختلف سال است. برای دوخت مانتو کتی پارچه کتان گزینه مناسبی می باشد.

پارچه فوتر

یکی از مناسبترین انواع پارچه برای مانتو کتی بویژه برای فصل پاییز پارچه فوتر است. این پارچه جنس پشمی دارد، گرم است و چند نوع ظریف تا ضخیم دارد

پارچه نخی

نخی یکی از پر کاربردترین و پرطرفدارترین انواع پارچه است که برای انواع لباس از جمله مانتو کتی مناسب می باشد. درصد بالایی از این پارچه را پنبه تشکیل می دهد که باعث سازگاری با پوست بدن، خنک نگه داشتن بدن و شستشوی آسان می شود.

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی، مانتویی است با پوشیدن آن شما می‌توانید یک استایل رسمی و خاص در عین سادگی و راحتی داشته باشید. اما برای داشتن یک تیپ عالی و مناسب با مانتو کتی، نیاز است اصول ست کردن آن با دیگر لباس‌ها را نیز بدانید. یکی از سوالاتی که بسیاری از خانم‌ها از خود دارند این است که “با مانتو کتی چه شلواری بپوشیم؟” برای پاسخ به این سوال باید اصولی را یاد بگیرید.

انواع مدل‌های مانتو کتی، با شلوار‌های مختلفی ست می‌شوند. انتخاب شلوار مناسب مانتو کتی، به استایل مورد نظر و همچنین موقعیت و شرایط شما بستگی دارد. مانتو کتی را می‌توان با انواع شلوار راسته، بگ، بوت کات، اسکینی و مام استایل ست کرد. همچنین انتخاب جنس و رنگ پارچه نیز بستگی به مانتو کتی و استایل شما دارد.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه با مانتو کتی استایل شیکی داشته باشیم؟ و یا اینکه اصولی مانند اینکه چگونه مانتو کتی با شلوار مام استایل یا مانتو کتی با شلوار راسته را ست کنیم، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی انواع این ست‌ها بپردازیم

مانتو کتی با شلوار راسته

شلوار راسته در واقع شلواری است که میزان گشادی آن در کل طول شلوار ثابت است و در جایی تنگ‌تر یا گشادتر نیست. معمولا دارای جیب و همچنین کمربند است که این موضوع به خاص بودن استایل آن می‌افزاید. شلوار راسته با انواع مدل‌های پارچه مانند نخی، کتان و حتی جین طراحی و دوخته می‌شود.

این شلوار فرم و استایل رسمی و شیکی به شما خواهد داد. اگر می‌خواهید با مانتو کتی خود استایلی رسمی و شیک داشته باشید مانتو کتی با شلوار راسته یک انتخاب ایده آل است. اگر می‌خواهید در یک مجلس یا مراسم رسمی شرکت کنید می‌توانید از ترکیب مانتو کتی با شلوار راسته استفاده کنید.

 

مانتو کتی با شلوار بوت کات

ترکیب مانتو کتی با شلوار بوت کات نیز یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی است که شما می‌توانید در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی داشته باشید. شلوار بوت کات در واقع همان شلوار دمپا گشاد است. این شلوار در قیمت بالایی خود تنگ بوده و هر چه پایین‌تر می‌آید گشادتر می‌شود.

شلوار بوت کات یا دمپا گشاد با انواع پارچه‌ها مانند کتان دوخته می‌شود. همچنین رنگ‌های مختلف این مدل شلوار را می‌توانید با مانتو کتی خود ست کنید.

مانتو کتی با شلوار چاکدار

شلوار چاکدار یک مدل بسیار زیبا شلوار است که بیشتر در مهمانی‌ها و مجالس کاربرد دارد. این شلوار جذاب شبیه شلوار بوت کات یا دمپا گشاد است با این تفاوت که در قسمت پایین خود چاک دارد. این مدل شلوار را می‌توانید با مانتو کتی خود ست کرده و در مهمانی‌ها استایلی خاص داشته باشید.

سعی کنید رنگ مانتو کتی خود را با شلوار چاکدار خود هماهنگ کنید. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های نود، رنگ‌های مکمل و یا حتی پوشیدن رنگ‌های متصاد هم استفاده کنید. شلوار چاکدار مشکی یکی از پرفروش‌‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌های این شلوار است.

مانتو کتی با سرهمی

یکی دیگر از استایل‌های جذابی که امروزه خانم‌های شیک پوش زیاد از آن استفاده می‌کنند، استفاده از ترکیب مانتو کتی با سرهمی است. این استایل جذاب علاوه بر زیبایی و خاص بودن، راحتی بسیار زیادی دارد. سرهمی همانطور که از اسم آن پیداست، یک شلوار و پیراهن متصل به هم و هم رنگ است که شما می‌توانید آن را در زیر مانتو کتی خود پوشیده و دکمه‌های آن را باز بذارید.

برای شیک بودن استایل خود، حتما به ترکیب رنگ مانتو کتی با سرهمی خود توجه کنید. مثلا می‌توانید از رنگ‌های متضاد با هم استفاده کنید. به طور مثال اگر مانتو کتی شما سفید رنگ است می‌توانید از سرهمی مشکی رنگ استفاده کنید. این ترکیب برای شما استایل جذابی به وجود خواهد آورد. همچنین برای داشتن استایل با مانتو کتی مشکی می‌توانید از سرهمی سفید با آن استفاده کنید.

کت و شلوار ست

کت و شلوار ست همانطور که از نام آن پیداست، ترکیبی از کت زنانه و شلوار ست و هم رنگ با آن است. این ست جذاب در انواع مراسم‌ها و مجالس و حتی محیط‌های کاری و اداری کاربرد دارد.

شما می‌توانید این ترکیب زیبا را با یک روسری شیک و هماهنگ با رنگ آن بپوشید و استایلی خاص برای خود ایجاد کنید. همچنین پوشیدن کفش‌های رسمی و یا کفش پاشنه بلند با این استایل، جذابیت تیپ شما را دو چندان می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *