مقالات

هودی رو با چی ست کنیم؟

اسپری شاین شیشه ای

هودی رو با چی ست کنیم؟ هودی ها یکی از آیتم های جذابی هستند که این روزها می توانسد پیدا کنید و مورد استفاده قرار دهید. معمولا هودی هایی که انتخاب می کنید باید یک سری ویژگی ها داشته باشند تا با خیال راحت بتوانید از آن ها استفاده کنید. اگر به این ویژگی هایی که در ادامه بیان می شوند به خوبی توجه داشته باشید، متوجه خواهید شد که اولا می توانید هودی ها را متناسب با استایل و اندام خودتان انتخاب کنید و دوما می توانید هودی و شلوار و… را به خوبی با هم ست کنید.

اسپری شاین شیشه ای

هودی رو با چی ست کنیم؟

هودی یک لباس اسپرت و راحت است که می ‌توان آن را با انواع لباس‌ های دیگر ست کرد. در ادامه چند ایده برای ست کردن هودی آورده شده است. این ایده ها می توانند کمک بسیار زیادی به شما کنند تا بتوانید به خوبی از این موارد استفاده کنید.

  • ست هودی و شلوار جین

این ست کلاسیک و همیشه مد روز است. می‌توانید از شلوار جین‌های مختلف، از جمله جین مام، اسکینی، یا راسته استفاده کنید. انتخاب نوع شلوار جین را نه بر اساس سلیقه دیگران، بلکه بر اساس مدل هودی و همچنین استایل و هیکل خودتان باید انجام دهید. به طور مثال اگر قد بلندی دارید، از شلوارهای مام و ساق کوتاه استفاده کنید که قد شما را متناسب تر نشان دهند.

  • ست هودی با شلوار کتان

این ست برای روزهای گرم مناسب است. می‌توانید از شلوار کتان‌های رنگ روشن یا تیره استفاده کنید. معمولا شلوارهای کتان به دلیل بافتی که دارند، گزینه بسیار مناسبی نیز برای فصل سرما هستند. اما دقت کنید که تناسب رنگ بین هودی و شلوار کتان رعایت شود.

  • ست هودی و دامن

این ست برای خانم‌ها مناسب است. می‌توانید از دامن‌های کوتاه، بلند، یا میدی استفاده کنید. معمولا استفاده کردن از دامن برای ماه هایی که سرمای زیادی دارند، گزینه مناسبی نیست و بهتر است اگر این مدل از ست را می خواهید امتحان کنید، یا در فضای خانه این کار را انجام دهید و یا به صورتی باشد که از جوراب شلواری های پاییزه و زمستانی نیز در کنار دامن خود استفاده کنید.

  • ست هودی و لگینگ

این ست برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. می‌توانید از لگینگ‌های رنگ روشن یا تیره استفاده کنید. خرید لگینگ ها نیز غالبا برای خانم ها جالب است و بیشتر نیز توصیه می شود. البته نوع و جنس لگینگ را باید حتما با توجه به فصلی که در آن قرار داریم، انتخاب کنیم.

  • ست هودی و کتونی

این ست برای استایل روزمره مناسب است. می‌توانید از کتونی‌های اسپرت یا کلاسیک استفاده کنید. معمولا انتخاب کردن کتونی ها و کفش های اسپرت که با هودی ها ست باشند، باید پس ا انتخاب کردن شلوار مناسب باشد. در حقیقت انتخاب کردن شلوار مناسب می تواند به شما نشان دهد که چه نوع کتونی را می توانید انتخاب کنید.

  • ست هودی و بوت

این ست برای استایل کژوال مناسب است. می‌توانید از بوت‌های بلند یا کوتاه استفاده کنید. معمولا بوت های بلند بیشتر برای خانم ها توصیه می شود. این در صورتی است که استفاده کردن از بوت های کوتاه  و نیم بوت ها هم در خانم ها و هم در آقایان دیده می شود که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد.

 

نکات مهم در ست کردن هودی ها

یک سری از نکات مهم در ست کردن هودی ها وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های بهتر و جذاب تری داشته باشید. این نکات را حتما رعایت کنید.

  • رنگ پوست

در انتخاب رنگ هودی نیز باید به رنگ پوست و سایر لباس‌های خود توجه کنید. به طور کلی، هودی‌های رنگ روشن برای پوست‌های تیره و هودی‌های رنگ تیره برای پوست‌های روشن مناسب‌تر هستند. رنگ ها می توانند تاثیر فوق العاده ای را در ظاهر شما داشته باشند. به همین دلیل نیز اهمیت بالایی دارند.

  • اگر می‌خواهید استایلی اسپرت داشته باشید، از هودی‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید استایلی شیک داشته باشید، می‌توانید از هودی‌های طرح‌دار یا هودی‌هایی با آرم برندهای معروف استفاده کنید.
  • برای ایجاد تعادل در استایل خود، می‌توانید از هودی‌های ساده با شلوار یا دامن طرح‌دار استفاده کنید.
  • برای ایجاد تضاد در استایل خود، می‌توانید از هودی‌های رنگ روشن با شلوار یا دامن رنگ تیره استفاده کنید.
  • با کمی خلاقیت و سلیقه، می‌توانید با هودی استایل‌های مختلفی را برای خود ایجاد کنید.

خرید هودی

برای آن که بدانید هودی را با چه چیزی ست کنید، حتما باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. اما مهم تر از رعایت کردن این نکات، این موضوع است که بدانید چه مولفه هایی در خریدن هودی ها اثر دارد. در این بخش به این مولفه ها می پردازیم.

  • توجه به جنس هودی

جنس هودی ها حتما باید از متریال هایی باشند که گرمای زیادی دارند. معمولا اگر هودی های نازکی را خریداری کنید، نمی توانید در فصل های سرد سال از جمله پاییز و زمستان از آن ها استفاده کنید.

  • توجه به طرح هودی

برای استفاده کردن از هودی ها در موقعیت ها و مکان های مختلف لازم است که یک کار دیگر نیز انجام دهید. حتما طرح هودی که قرار است بپوشید را با دقت در نظر بگیرید. طرح هودی ها جذابیت های خاصی دارند و این موضوع سبب می شود تا افراد مختلف، هودی های متفاوتی را دوست داشته باشند.

اسپری شاین شیشه ای

  • توجه به قیمت هودی

مولفه قیمت نیز به اندازه رنگ و طرح و جنس اهمیت دارد. زمانی که قیمت ها را چک می کنید قطعا متوجه می شوید که هم در فروشگاه های مختلف، قیمت محصولات متفاوت است و هم متوجه خواهید شد که هودی هایی با جنس های متفاوت، قیمت های مختلفی نیز دارند. به همین خاطر بهتر است بدانید که چه نوع هودی را با چه قیمت هایی خریداری می کنید.

 

کلام پایانی

هودی رو با چی ست کنیم؟ این سوالی بود که در ابتدای مطلب پرسیدیم و نیاز بود تا پاسخ مناسبی نیز به آن بدهیم. هودی ها را می توانید با شلوارهای جین، شلوار کارگو و… ست کنیم. البته اگر از هودی های ورزشی استفاده می کنید، نیازی به گشتن به دنبال شلوار ندارید و می توانید از ست خود هودی استفاده نمایید. در هر صورت برای خرید انواع هودی ها و شلوارهای ست آن ها می توانید به مزون آوانتگارد مراجعه کرده و به سادگی این محصولات را با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *