سفارش عمده لباس زنانه

برای خرید محصولات سایت آوانتگارد به‌صورت عمده دو راهکار در اختیار دارید. یکم ورود به سایت از طریق اکانت فروش عمده و دیگری خرید محصولات از طریق سفارش فروش عمده در همین صفحه. در اینجا کافی است لیست محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پرداخت نهایی را انجام دهید.

محصولات تولیدی لباس آوانتگارد بسیار متنوع و گسترده هستند و مشتریان فروش عمده می‌توانند نیاز فروشگاه‌های خود را با این محصولات تکمیل کنند. اگر شما هم دنبال کسب درآمد از راه خرید عمده و فروش به قیمت بالاتر هستید، مجموعه آوانتگارد گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

محصولات عمده سایت آوانتگارد

مانکن در بوتیک با متری دور گردن

محصولات متنوعی را در سایت و تولیدی آوانتگارد در اختیار شما قرار می‌دهیم که همگی جزو پوشاک زنانه محسوب می‌شوند. در حال حاضر محصولات زیر در خطر تولید ما قرار گرفته‌اند:

  • مانتو
  • تاپ کراپ و نیم تنه
  • هودی و سویشرت زنانه
  • تیشرت زنانه
  • بلوز و شلوار زنانه
  • سارافون
  • لباس بادی زنانه

عمده فروشی‌های زنانه انواع بسیار متنوعی دارند و هر کدام مزیت خود را دارند. برخی قیمت مناسب، برخی تنوع و برخی دیگر نیز دوخت خود را به شما هدیه می‌دهند. برخی در حوزه لباس‌های رسمی فعالیت می‌کنند و برخی نیز لباس‌های متنوع برای موقعیت‌های کژوال را برای مشتریان تولید می‌کنند.

لباس زنانه

خرید عمده لباس زنانه در بوتیک

لباس‌های زنانه تنوع زیادی دارند و در در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. این لباس‌ها را خانم‌ها می‌توانند در موقعیت‌های مختلفی مانند مجالس مهمانی، دورهمی، کژوال و ورزشی بپوشند.

بگذارید از همان ابتدا برای شما بگویم که هر لباسی در تن هر کسی زیبا نیست. در قسمت بلاگ سایت نیز پیشنهادهایی برای ست انواع لباس زنانه ارائه شده است. فرم بدن در انتخاب لباسی که می‌خواهید تاثیرگذار است. به این ترتیب همیشه از لباسی که خریده‌اید لذت خواهید برد.

در طراحی این لباس‌ها از جدیدترین و بهترین الگوها استفاده شده است. محصولات ما از نظر کیفیت پارچه و دوخت کاملاً تضمین می‌شود. با در اختیارداشتن کارگاه‌های دوخت و رنگرزی و بهره‌گیری از بهترین استادکاران محصولاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مزیت‌های خرید عمده

شاید برای شما هم این سئوال ایجاد شود که چرا باید عمده بخرم. این کار مزیت‌های زیادی دارد که در جدول زیر به صورت خلاصه بیان شده:

قیمت ارزان و مقرون به صرفه قیمت لباس عمده در وضعیت تورمی امروز همچنان مقرون به صرفه است.
خدمات پس از فروش نگران هیچ گونه مشکلی در مورد محصولات پس از خریداری نباشید.
ارسال فوری محصولات در عرض یک روز پس از سفارش برای شما ارسال می‌شود.
جنس محصولات مجموعه آوانتگارد از بهترین متریال‌ها برای تولید استفاده می‌کند.
دوخت عالی بهترین استادکاران در دوخت محصولات مشارکت دارند.
شماره تماس برای سفارش حضوری ٠٩١٢٥١٨١٢٩٥

خرید لباس عمده هم برای کسانی که در صنف لباس زنانه فعالیت می‌کند مناسب است هم برای کسانی که مصرف شخصی دارند. تصور کنید می‌خواهید یک دست لباس را در رنگ‌های متنوع داشته باشید. پک‌های 4 تایی و 8 تایی از تولید آوانتگارد به شما کمک می‌کند که هم لباس را ارزانتر بخرید و هم در موقعیت‌های مختلف بتوانید آنها را بپوشید. مثلاً ست طوسی برای موقعیت‌های مجلسی و ست‌های شاد برای موقعیت‌های کژوال.

خریداران فروشگاهی

نمایی کلی از بوتیک زنانه

اولین مخاطبان ما در فروش لباس عمده، صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های لباس هستند. مهمترین مزیت خرید عمده لباس زنانه این است که می‌توانند انواع لباس را با قیمت پایین خریداری کنند. خدمات پس از فروش ما به این عزیزان نیز به این صورت است که در قرارداد و رابطه‌ای بلندمدت می‌توانیم از مزیت قیمت پایین تر و تعویض و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

دومین مزیت برای خریداران فروشگاهی در این است که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار را تهیه می‌کنند.

فروشندگان فروشگاه‌ها عمدتاً افراد پرمشغله‌ای هستند که وقت سرزدن به بوتیک‌ها، تولیدی‌ها و مغازه‌های متعدد را ندارد. وقتی ما این محصولات را با این کیفیت بالا و دوخت خوب در اختیار شما قرار می‌دهیم در واقع سودی دیگری را هم از نظر زمانی به فروشندگان می‌رسانیم. بنابراین می‌توانید وقت خودتان را صرف کارهای مهمتری بکنید.