فروش عمده لباس زنانه

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه

آیا به دنبال لباس هایی هستید که به جز مد بودن و زیبایی، جوان پسند باشد؟ لباس هایی که اضافه وزن شما را نشان ندهد؟ پیشنهاد ما به شما تاپ ها هستند. بدون اغراق و تعارف می توان گفت تاپ های زنانه از محبوب ترین و پرفروش ترین لباس هاس زنانه به حساب می آیند که در تمام فصل های سال از طرفداران و مشتریان خاص خود در میان لباس های بانوان راحت طلب و خوش سلیقه ایرانی برخوردار است. تاپ ها در طرح های شیک و زیبا و رنگ بندی های متنوع با قیمت های مختلف در فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه و سایت لباس ارزان موجود هستند.برای آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه با ما همراه باشید.

 

تاپ زنانه چیست؟

واژه تاپ در زبان انگلیسی به هر نوع لباس زنانه و پوششی می گویند که بالاتنه یعنی از کمر تا گردن را پوشش می دهند. در مدل های متفاوت و متنوعی در بازار موجود می باشد، معمولا تیشرت ها را نیز می توان در دسته تاپ ها قرار داد. اما این دو کاملا با هم متفاوت هستند و اگر شما تیشرت سفارش دهید به شما تاپ نمی دهند و برعکس. تاپ های زنانه و دخترانه از جمله لباس های راحتی خانم ها و دختران هستند که در مدل های بند دار و بدون بند در بازار موجود می باشند. به دلیل کاربرد های فراوان تاپ و استفاده بسیار آن درمنزل، راحتی و خنکی آن  از طرفداران زیادی در بین خانم ها و دختران برخوردار است. واژه تاپ در فارسی برای کلماتی به کار می روند که که آستین دار نمی باشند.برای آشنایی با انواع تاپ با ما همراه باشید.

 

تاپ زنانه و دخترانه: زیبا، مفید، کاربردی!

خرید لباس زنانه در کنار لذتی که به همراه دارد، با چالش‌هایی برای انتخاب هم همراه است. با توجه به تنوع زیادی که در تولید لباس زنانه وجود دارد، از جنس و متریال مصرفی و طراحی گرفته تا سایزبندی، رنگ، قیمت و برند تولیدکننده فاکتورهای زیادی نقش دارند.

تنوع بالای تاپ‌های زنانه و دخترانه بیشترین نقش را در محبوبیت‌اش ایفا می‌کند؛ به‌طوری که اکثر خانم‌ها در هر سن و با هر سلیقه، حداقل چندین مدل تاپ در قفسه‌های کُمُد و در کنار شومیز و پیراهن خود دارند. اما زیبایی، تنها خوبیِ این مدل لباس نیست و در کنار این ویژگی، راحتی فوق‌العاده هم یکی از عوامل جذابیت آن است.

تقریباً با هر سبک و استایل می‌شود مدل‌هایی از تاپ زنانه و تاپ دخترانه را با دیگر لباس‌ها هماهنگ و سِت کرد. به این ترتیب مدل‌های جذابی از ترکیبِ تاپ و شلوار، تاپ و دامن و نیز انواع تاپ نیم‌تنه که محبوب ورزشکاران و خانم‌هایی با اندام ورزیده هست؛ از محبوب‌ترین موارد استفاده از این لباس هستند.

 

اگر از مدل‌های دکلته خوشتان می‌آید و دوست دارید شانه‌های خود را نپوشانید، مدل تیوپی مناسب شما است؛ اگر تاپ کوتاه دوست ندارید، تاپ تونیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در انتها این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه تاپی بپوشید.  تاپ‌های مختلفی برای سلیقه‌های متفاوت وجود دارد که دانستن انواع آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. در این مقاله قصد داریم انواع تاپ مجلسی دخترانه را برای شما نام ببریم.

 

اگر می‌خواهید با انواع تاپ‌ها آشنا شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

انواع مدل تاپ مجلسی کدام‌اند؟

همانطور که اشاره شد، تاپ‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که با توجه به قد، فرم بدن و استایل باید از میان آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کرد. همچنین اینکه به یک دورهمی ساده دعوت شده‌اید یا باید در جشن تولد بهترین دوستتان شرکت کنید، تاثیر زیادی در انتخاب مدل تاپ مجلسی شما خواهند گذاشت

 

تاپ کوتاه بلند

از انواع تاپ مجلسی، تاپ کوتاه بلند بوده که قسمت جلویی لباس کوتاه و قسمت پشتی بلند است. این تاپ‌ها را معمولا باید با شلوار پوشید؛ زیرا به دلیل بلندی قسمت پشتی با دامن همخوانی ندارند، همچنین جلوی آن معمولا بسیار کوتاه است. بنابراین بهترین انتخاب استفاده از شلوار یا ساپورت است.

تاپ نیم تنه کشیده

یک تاپ راحت که درست بالای کمر قرار می‌گیرد و نیمه پایین آزاد است و ظاهر آراسته به شما می‌دهد. حتی زمانی که شخصی که آن را می‌پوشد بزرگتر از حد معمول باشد.

تاپ ترک

تاپ ترک از مدل‌های محبوب و پرفروش هستند زیرا به دلیل کیفیت بالایی که دارد همیشه طرفدارهای خودش را حفظ کرده همانطور که روشن است همیشه جنس‌های ترک دارای کیفیت خاصی هستند در این مورد هم صدق می‌کند. این تاپ‌ها در فصل گرم تابستان به شما احساس خنکی می‌دهد که این ویژگی می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای تاپ‌های ترک باشد

تاپ جین

از دیگر مدل‌های پر طرفدار تاپ‌ها جنس جین هستند اگر جزو دسته افرادی هستید که به جین علاقمند هستید تاپ‌های جین به همراه شلوار بخصوص شوار جین برای شما یک ست بسیار مناسب و شیک خواهد بود

تاپ بدون سرشانه

در این نوع تاپ زنانه، قسمتی از آستین، درست روی سرشانه حذف می شود. این مدل می‌تواند جذابیت زیادی به استایل شما بدهد

تاپ رکابی زنانه

شاید تفاوت این مدل تاپ‌ها با نوع بند‌دار در ظاهر کم باشد، و اغلب با هم اشتباه گرفته می شود اما معمولا این نوع تاپ برای زیر پیراهن نیز می پوشند. در واقع این مدل تاپ، همان تاپ‌های با بندهای نازک و یقه نسبتا بزرگ هستند. مدل راحتی این نوع تاپ زنانه بیشتر در بازار می بینیم. اگر به دنبال تاپ نخی زنانه می‌گردید، ما به شما تاب‌های Cami را پیشنهاد می‌کنیم.

تاپ شنلی

تاپ شنلی یکی از انواع مدل تاپ مجلسی برای مهمانی‌های مختلف است. این نوع تاپ‌ها دارای یک شنل بوده که از روی سرشانه شروع و معمولا تا آرنج هستند. در برخی مدل‌ها شاید حتی تا ناحیه لگن نیز باشند. این نوع تاپ برای افراد با هر فرمی مناسب است و زیبایی خاصی به استایل افراد خواهد داد

تاپ باردوت

تاپ باردوت به انواع تاپ دخترانه اسپرت گفته می‌شود که با پوشیدن آن‌ها شانه‌ها لخت می‌مانند. به نوعی این تاپ‌ها شبیه به لباس‌هایی یا یقه قایقی هستند. تفاوت این تاپ‌ها با تاپ بدون سرشانه در این است که تاپ باردوت کاملا در قسمت شانه و گردن بدون هیچ پوششی بوده و معمولا آستین آن یا حلقه‌ای بوده که روی بازو قرار می‌گیرد. اما در تاپ بدون سرشانه معمولا قسمت‌هایی از گردن پوشیده می شود و تنها سرشانه یا قسمت‌هایی از شانه‌ها دیده می‌شوند. تاپ باردوت یکی از لباس‌های مناسب برای مجالس متفاوت است.

و در آخر امیدواریم با توضیحات کاملی که داده ایم توانسته باشیم شما را با انواع تاپ های زنانه و دخترانه آشنا کرده باشیم و به تمامی ابهامات شما در مورد تاپ ها و ویژگی های آن پاسخ داده باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *