مد و فشن

با هودی زنانه چی بپوشیم؟

هودی سفید و شلوار جین و کفش کتانی

هودی و سویشرت لباسی است که هم مردان و هم زنان استفاده می کنند. اما روی هم رفته بیشتر مردان آن را می‌پوشند. اگر شما خانم‌های محترم می‌خواهید استایل مناسب برای ست کردن با هودی را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

برای ست هودی و سویشرت با لباس‌های زنانه گزینه‌های زیادی داریم. هودی را با مانتو، پالتو، پافر، کاپشن، کت و انواع شال می‌توانید ست کنید. این تیپ‌های دخترانه را مناسب شرایط ایران طراحی کرده‌ایم و می‌توانید آنها را در موقعیت‌های مختلف کار، دانشگاه و فضای کژوال بیرون بپوشید.

قبلاً در مقاله‌ای توضیح دادیم که هودی چیست و با سوئیشرت چه تفاوتی دارد. در لینک زیر می‌توانید آن را مطالعه کنید.

روی هم رفته با هودی می‌توانید هر لباسی را بپوشید. این لباس ذاتاً آزاد و رها است. تنها باید از خلاقیت خودتان بهره ببرید.

ست هودی با مانتو

این لباس گرم پاییزی و بهاره را می‌توانید با پالتو و مانتو و کاپشن به راحتی ست کنید. البته امروز بسیاری از دختر خانم‌های باسلیقه هستند که از هودی بلند به‌عنوان مانتو هم استفاده می‌شود. اما استایل مانتو و هودی مناسب شرایط دانشگاه و کار است.

ترکیب هودی، مانتو و شلوار جین فوق‌العاده خواهد شد. می‌توانید این ترکیب با با کفش کتانی هم ترکیب کنید تا استایلی کژوال و شیک درست کنید.

ست هودی و کاپشن

در روزهای سرد سال می‌توانید هودی تک رنگ را با کاپشن‌های بدون کلاه بپوشید و تیپی شیک به خود دهید. این تیپ مناسب موقعیت‌های کژوال است و تیپی پسرانه به شما خواهد داد. در این استایل هم می‌توانید شلوار جین و کفش کتانی را به استایل خود اضافه کنید تا این ترکیب کامل شود.

برای این تیپ بهتر است هودی کوتاه استفاده کنید. اما بسته به شرایط می‌توانید هودی بلند ساده را نیز زیر کاپشن خود بپوشید تا استایلی مناسب برای سرکار درست کنید.

ست هودی و کت جین

زنی در کوهستان با هودی سیاه

این تیپ جذاب و خوش استایل مناسب بیرون است. می‌توانید روی هودی کت جین بپوشید و آن را با شلوار جین و کفش کتانی تکمیل کنید. تیپی که هم مناسب بهار است و هم مناسب روزهای اول پاییز. در انتخاب طرح و رنگ هودی در اینجا بسیار دست بازی دارید، چراکه شلوار جین را با لباس‌های مختلف و با رنگ‌های مختلفی می‌توانید ست کنید.

خوبی این استایل آن است که هروقت در روزهای ناآرام بهار و پاییز باران آمد می‌توانید فوراً کلاه هودی را سرکرده و از باران در امان بمانید.

ست هودی و کت تک

این ست همانند بسیاری دیگر از استایل‌های مناسب هودی، هم مناسب خانم‌ها و هم مناسب آقایان است. یکی از استایل‌های جذاب و خلاق ترکیب هودی و کت تک است. با استفاده از این استایل هم می‌توانید بسیار خاص به نظر برسید، هم کمی رسمی است و هم احساس راحتی به شما می‌دهد.

کت تک و هودی را می‌توانید با شلوار جین و کفش کتانی و حتی کفش رسمی بپوشید. کت شما می‌تواند چرم، چهارخانه و کت بلند و یا حتی کت کوتاه باشد.

خانم‌ها می توانند به جای شلوار جین از لگینگ مشکلی هم استفاده کنند.

‌پافر و هودی زنانه

پافر از آن لباس‌های زنانه است که هرچندی یکبار مد می‌شود. روزهای زمستانی که خیلی هم سرد نیست می‌توان از پافر روی هودی استفاده کرد. ترکیب این تیپ با شلوار چرم فوق‌العاده خواهد شد. شلوار جین هم با این ترکیب مناسب خواهد شد. برای کفش می‌توانید از نیم بوت استفاده کنید.

این استایل را می‌توانید در موقعیت‌های متفاوتی استفاده کنید. همراه با مقنعه در دانشگاه و محیط کار و یا همراه با شال در فضاهای کژوال‌تر.

ست هودی و پالتو

زنی ما موهای صورتی و هودی صورتی

یکی از زیباترین و شیک‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این ترکیب ترند مناسب ایام سرد زمستانی است. هودی لباسی اسپرت و کژوال و پالتو به‌عنوان لباسی کلاسیک ترکیب جذابی را درست می‌کند که نشان از جسارت فرد دارد.

این لباس یکی از استایل‌های محبوب است که آن را می‌توانید با شلوار آزاد و رسمی بپوشید. این ترکیب با کفش رسمی فوق العاده خواهد شد.

آنچه اهمیت دارد اینکه در ست انواع هودی با لباس‌های کمی رسمی‌تر نباید زیاد حساسیت داشته باشید. این لباس ظرفیت آن را دارد که به شیوه‌های مختلفی ست شود.

هودی بلند زنانه

در بالا چند بار از هودی بلند زنانه صحبت شد. این هودی را می‌توانید به شیوه‌های مختلف با لباس‌های دیگر ست کنید. هودی بلند به تنهایی با کفش کتان بسیار جذاب خواهد شد.

همچنین زیر آن می‌توانید انواع شلوارهای چرم و یا کتان را پوشید. هودی بلند و گشاد را می‌توانید در بیرون به عنوان مانتو هم استفاده کنید.

هودی با پیراهن اورسایز

پیراهن اورسایز می‌تواند ساده و یا چهارخانه باشد. برای اینکه تیپ زیاد شلوغی پیدا نکنید بهتر است با پیراهن طرحدار و چهارخانه هودی ساده بپوشید و یا برعکس با پیراهن ساده هودی طرحدار.

هودی با شال

در مورد شال پیشنهاد می‌کنیم که آن را به شکلی ست دهید که موجب شلوغی استایل شما نشود. به این معنی که اگر هودی و تیپ ساده‌ای دارید می‌توانید هم از شال طرحدار و هم از شال ساده استفاده کنید. همچنین اگر هودی و کاپشن یا استایل شلوغی دارید پیشنهاد می‌شود که شال ساده بپوشید تا زیادی استایل شلوغی پیدا نکنید.

چه نباید کرد

زن سیاه پوست و شلوار و هودی سیاه

تا اینجا گفتیم که در پوشیدن هودی چه باید بکنیم. اما در واقع مهمتر آن است که چه تیپ‌هایی با هودی نباید ست کنیم.

  • هودی مناسب سایز خود را پیدا کنید.

البته خوبی هودی آزاد بودن آن است و درواقع نوعی لباس فری سایز محسوب می شود. اما بهتر است هودی بزرگی را انتخاب نکنید که شکل شلخته‌ای به شما می‌دهد.

  • هودی را داخل شلوار نکنید

واقعاً باعث تعجب است؛ نه! دیده شده که برخی در خیابان حتی هودی را داخل شلوار می‌کنند. مثلاً می‌خواهند مرتب به نظر برسند. در حالی که این لباس کژوال باید روی شلوار قرار بگیرد و اینطور شکل شکیل‌تری به شما خواهد داد.

  • کت کلاسیک روی هودی؟!

درست است که می‌توانید با هودی لباس کلاسیک مانند کفش کلاسیک و کت تک بپوشید. اما کت کلاسیک عملاً شما را نامرتب نشان می‌دهد. شبیه کسی می‌شوید که می‌خواسته تیپ کلاسیکی بزند اما در عمل تبدیل لباسی پیدا نکرده است. در حالت عمومی هم بهتر است کاپشن یا پافر را جایگزن هودی کنید.

خرید هودی و سویشرت از مزون آوانتگارد

می‌دانید که تولیدی لباس آوانتگارد یکی از مجموعه‌هایی است که طراحی، دوخت و رنگ محصولات را به صورت کامل انجام می‌دهد. یعنی کیفیت محصولاتی که در این مجموعه می‌بینید بی شک در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. خرید هودی و سویشرت در این مجموعه به دو صورت انجام می‌شود. یکم خرید عمده محصولات است و دوم خرید تکی. برای خرید عمده کافی است به لینک زیر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *