فروش عمده لباس زنانه

انواع تیشرت و راهنمای انتخاب جنس

انواع تیشرت و راهنمای انتخاب جنس

انواع تیشرت زنانه

خانم ها معمولا ب استایل خود خیلی اهمیت می دهند و برای کسی اطلاع از انواع تیشرت و راهنمای انتخاب جنس آن حساسیت زیادی نشان می دهند. تیشرت ها از نظر نوع یقه به دو مدل تیشرت یقه گرد و تیشرت یقه هفت دسته بندی می شوند. اگر ترقوه ی زیبایی دارید پوشیدن تیشرت یقه هفت برای جذابیت بیشتر شما توصیه می شود.

تیشرت ها از نظر قدی به سه مدل تیشرت کراپ، تیشرت لانگ و تیشرت معمولی تقسیم بندی می شوند. اگر بالا تنه ی باریک و لاغری دارید تیشرت کراپ یک گزینه مناسب برای شماست.

تیشرت ها از نظر اندازه آستین به انواع تیشرت آستین بلند، تیشرت آستین سه ربع، تیشرت آستین کوتاه و تیشرت آستین حلقه ای تقسیم بندی می شوند.

تیشرت های طرح دار امروزه طرفداران بسیاری داشته و به سه دسته ی تیشرت مجلسی، تیشرت اسپرت، تیشرت فانتزی تقسیم بندی می شوند که مورد پسند انواع سلیقه ها در سنین مختلف می باشند. ایجاد طرح روی این نوع تیشرت ها به دو صورت چاپ روی تیشرت و گلدوزی روی تیشرت انجام می شود. تیشرت های ساده نیز مورد علاقه ی بسیاری از خانم ها بوده و در رنگ های مختلف در بازار عرضه می شوند.

در ادامه با انواع تیشرت و راهنمای انتخاب جنس آشنا خواهیم شد.

معرفی انواع تیشرت های دخترانه و زنانه

 

 تیشرت ورزشی

تیشرت زنانه و دخترانه ورزشی مناسب اکثر ورزش ها و بانوان است که می توانند به راحتی در آن حرکات ورزشی انجام دهند. این نوع تیشرت ها از تنوع رنگ و مدل های متنوعی برخوردار هستند و جنس آن ها به صورتی است که عرق بدن را به خود جذب کرده و بوی بد آن را پخش نمی کنند.

تیشرت یقه گرد

تیشرت های یقه دار در طرح و مدل های متنوعی هستند که دارای رنگ بندی های بالا بوده و شما می توانید از آن ها برای استفاده روزمره خود زیر مانتو با انواع شلوار و کتونی به راحتی ست کنید. جنس نخی آن ها باعث شده تا طرفداران زیادی را به جذب کنند.

 تیشرت یقه هفت

این نوع تیشرت ها که دارای یقه های هفت مانند هستند انتخابی درست برای استفاده روزمره و زیر مانتو و یا شرکت در دورهمی های دوستانه هستند. رنگ بندی آن ها بسیار متنوع بوده و شما می توانید در فصل های گرم سال از رنگ های روشن آن ها استفاده کنید.

تی شرت تونیک

این نوع تیشرت زنانه و دخترانه را می توانید به عنوان مانتو در بیرون از خانه و محیط های تفریحی و یا مسافرت ها استفاده کنید. این مدل تی شرت در رنگ بندی و مدل های متنوعی تولید می شود که شما می توانید مطابق با سلیقه ی شخصی خود آن ها را خریداری کنید.

تیشرت ژاپ دار

این نوع تیشرت زنانه و دخترانه که امروزه بسیار طرفدار دارد با داشتن چند زاپ در قسمت آستین ها و یا قسمت جلوی تیشرت و یا پشت آن به عنوان لباس مناسب برای شرکت در مهمانی های دوستانه به صورت اسپرت استفاده می شود.

نیم تنه ها

نیم تنه ها یکی دیگر از تی شرت هایی هستند که بسیار محبوب بوده و اکثرا دختران جوان آن ها را انتخاب می کنند این تیشرت ها انتخابی درست برای شرکت در مهمانی ها با استایلی اسپرت است که دارای تنوع مدل و رنگ بالایی هستند.

تیشرت طرح دار

تی شرت های طرح دار را می توانید زیر مانتوهای ساده استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای این مدل تی شرت ها استفاده آن ها در خانه و یا مهممانی های خودمانی است.

 

 تیشرت لانگ

یکی از پرطرفدارترین تیشرت ها، انواع تیشرت لانگ هستند که اکثرا دختران جوان را به خود جذب می کنند. این نوع تی شرت ها را می توان با انواع شورتک، شلوارک و لگ ها استفاده کرده بسیاری از دختران آن ها را برای شرکت در دورهمی های دوستانه خود استفاده می کنند که با یک کتونی می توان استایلی متفاوت و شیک داشت.

تیشرت اسپرت

تیشرت های اسپرت را معمولا با شلوار جین و زیر مانتوها استفاده می کنند. ست کردن شلوار جین با کفش و یک تیشرت اسپرت می تواند استایلی خاص را برای شما به ارمغان بیاورد. تنوع تیشرت زنانه و دخترانه اسپرت در رنگ های و مدل های مختلف بسیار است و شما می توانید با هر سلیقه ای نمونه هایی از آن ها را در کمد لباس هایتان جای دهید. این تی شرت ها بسیار راحت و خنک هستند و برای استفاده روزمره پیشنهاد می شوند.

 تیشرت راه راه

این نوع تیشرت زنانه و دخترانه با طرح راه راه ی که دارند را می توانید در هر محیطی با هر استایلی به راحتی ست کنید. این مدل ها دارای رنگ بندی در زمینه پارچه و یا راه راه های آن هستند. برای خرید آن ها دقت داشته باشید که راه راه های آن در امتداد هم باشند و بالا و پایین دوخته نشده باشند چرا که فرم و زیبایی تیشرت از بین می رود.

تیشرت فانتزی

این مدل از تیشرت، دارای رنگ بندی های متنوع و طرح های جذاب هستند که طرفداران زیادی دارند و می توانید از آن ها در استایل های مهمانی استفاده کنید.
.

راهنمای انواع تیشرت از نظر جنس

تیشرت پنبه ای

پنبه به عنوان یک ماده اولیه طبیعی و ارگانیک از دیرباز مورد استفاده تولیدکنندگان لباس بوده است. نوع یکروی این پارچه ها نسبتاً نازک و خُنک هستند و از محبوب ترین انواع پارچه در تولید تیشرت های آستین کوتاه و تابستانی به حساب می آیند. اصطلاح تیشرت نخی عمدتاً درباره این نوع پارچه ها بکار میرود.
نوع دورو با ضخامت دو برابر مناسب تیشرت آستین بلند و پاییزه و زمستانی می باشند.

تیشرت فانریب پنبه ( فانریپ )

پارچه فانریب ، زیر مجموعه ای از پارچه های گردبافت می باشد که درجه کشسانی بالاتری نسبت به پنبه ساده یک رو دارند. Rib در انگلیسی به معنای کش میباشد. این نوع پارچه ها بیشتر در تولید تیشرت اندامی و تیشرت زنانه کاربرد دارند. بافت کشسان پارچه فانریپ باعث راحتی مضاعف و همچنین افزایش ضخامت پارچه میگردد.

تیشرت پلی استر پنبه

از آنجا که پنبه از الیاف طبیعی گیاه کتان بدست می آید به طور ذاتی دارای عمر نسبتاً پایین ، قیمت بالاتر و آبرفت می باشد. برای مقابله با این ضعف ها به الیاف طبیعی پنبه درصدی پلی استر پنبه اضافه می گردد. هرچه درصد پلی استر پارچه بیشتر باشد ، از راحتی و قیمت تیشرت کاسته می شود.

تیشرت فلامنت

نوع دیگر از پارچه های گردبافت که عمدتاً مصرف ورزشی دارند. این پارچه ها لَخت و سبک می باشند. پارچه فلامنت از پارچه های مصنوعی با رنگ پذیری بالا در چاپ سابلیمیشن است.

تیشرت اسپان

پارچه اسپان زیر مجموعه الیاف مصنوعی و از ترکیب مشخصی از پنبه و الیاف پروپیلن و فلامنت ساخته می شود. عمده استفاده ی تیشرت اسپان در ایران در چاپ سابلیمیشن می باشد. حالت مصنوعی و پلاستیک طور تیشرت های اسپان باعث شده که جز در موارد خاص طرفدار نداشته باشد.

تیشرت جودون

پارچه جودون نوعی بافت یک رو از پارچه های گردبافت می باشد. در تولید تیشرت جودون می توان از هر نخی مانند پنبه یا پلی استرپنبه و یا دیگر انواع نخ استفاده کرد. عمدتاً در تولید پولوشرت ها یا همان تیشرت یقه دار از پارچه ی جودون استفاده می گردد.

 

با توجه به توضیحات بالا (انواع تیشرت و راهنمای انتخاب جنس)، حالا شما می توانید به راحتی یک لباس دخترانه جذاب را که متناسب با سلیقه و تناسب بدنی شماست خریداری کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که در هنگام انتخاب و خرید آنلاین تی شرت،
حتما مشخصات محصول و توضیحات آن را با دقت بخوانید و تا عکس های محصولات را کاملا زوم کنید تا همه جوانب تیشرت را به راحتی بتوانید بررسی کنید و یک خرید ماندگار را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *