مد و فشن

9 نوع مختلف شلوار زنانه که اسمشان را نمی‌دانستید

شلوار زنانه بخش بزرگی از دنیای لباس‌های زنانه را به خودش اختصاص داده است. شما چند نوع شلوار زنانه می‌شناسید؟ اسم همه آن‌ها را می‌دانید؟ درمورد ست کردنشان چقدر اطلاعات دارید؟ اگر می‌خواهید اجناس فروشگاه را تکمیل کنید و برای خرید عمده شلوار زنانه به فروشگاه آوانتگارد آمده‌اید، بهتر است درمورد استایل‌های مختلف شلوار‌های زنانه هم بخوانید تا بهتر بتوانید مشتریان خود را راهنمایی کنید.

خبر خوب این است که در فروشگاه ما علاوه‌‌بر فروش عمده شلوار زنانه، فروش تکی هم صورت می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید برای خودتان خرید کنید هم معطل نکنید و مدل مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

شلوار راسته

این مدل شلوار را بااسم‌های مختلفی مثل cigarette یا سیگاری، Pencil یا مدادی و Straight که درواقع همان راسته است هم می‌شناسند. الگو کلی این شلوار‌ها مشابه است. عرض این شلوار‌ها یا میزان گشادی آن‌ها در قسمت‌های مختلف یکسان است. این شلوار هم نمونه‌های جین و هم نمونه‌های پارچه‌ای دارد. مدل‌های پارچه‌ای معمولا خط‌ اتو دارند. این نوع شلوار هم برای استایل کژوال و هم برای استایل رسمی مناسب است.

شلوار مام استایل

 شلوار مام استایل با زمینه زرد

این شلوار‌ها فاق‌های بلندی دارند و بالای ناف بسته می‌شوند. درکل، آزاد می‌ایستند و فرم کلی آن‌ها مخروطی است. یعنی در قسمت‌های بالا گشادتر است و هرچه به پایین می‌رسد جذب‌تر می‌شود. این شلوارها باسن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و اگر شکم داشته باشید آن‌ را می‌پوشانند و کوچک‌تر نشان می‌دهند. به‌علاوه، پاها در شلوار‌های مام استایل کشیده‌تر دیده می‌شوند. این شلوارها بسیار راحت هستند و در پشت اکثر آن‌ها کش کار شده است.

مام استایل معمولا از پارچه جین ضخیم دوخته می‌شود و برای فصل‌های مختلف مناسب است. این شلوار را می‌توانید با کفش اسپرت، پاشنه بلند و حتی نیم بوت ست کنید و در تابستان با تی‌شرت بپوشید یا در زمستان با هودی و پلیور.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت بسیار شبیه به مام استایل هستند. اما چند مورد کلی آن‌ها را متفاوت می‌کند. 

  • شلوار‌های مام استایل آزادتر از مام فیت هستند. مام فیت‌ها در قسمت مچ کاملا به پا می‌چسبند.
  • به‌خاطر گشادتر بودن، شلوارهای مام استایل‌ها بیشتر مناسب افراد لاغر هستند. اما مام فیت‌ها برای همه افراد با فرم‌های بدن مختلف مناسب هستند. 
  • شلوار‌های مام استایل همیشه با جین ضخیم تولید می‌شود. اما مام فیت‌ها را با پارچه‌های مختلف با ضخامت‌ها و طرح‌های متفاوت تولید می‌کنند.

می‌توانید برای خرید عمده شلوار در مدل‌های مختلف از جمله مام استایل و مام فیت به سایت آوانگارد مراجعه کنید.

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات زن سیاه پوش در خیابان

به این شلوار اصطلاحا دمپا گشاد هم گفته می‌شود. این شلوارها در دهه 70 و 80 میلادی وارد بازار شدند و بسیار پرطرفدار بودند. اما در سال‌های اخیر دوباره محبوب شدند. فرم این شلوارها از بالا تا زانو جذب است و از آن‌جا گشاد می‌شود. این شلوارها انتخاب‌های ایده‌آلی با بوت هستند و به‌همین خاطر هم به آن‌ها بوت کات گفته می‌شود.

شلوار‌‌های بوت کات انواع مختلفی دارند. مثلا آن‌ها را در شکل‌های فاق کوتاه و فاق بلند پیدا می‌کند. بوت کات‌ها را با جنس‌های مختلف از جین تا انواع پارچه‌ای تولید می‌کنند. مدل‌های چاک‌دار آن‌ها در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند.

اگر این شلوار را با بوت می‌پوشید بهتر است بالای بوت قرار بگیرد. با کفش پاشنه‌دار و تخت هم به‌خوبی ست می‌شوند. به‌علاوه، پاها را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند، پس برای افراد قد بلند و توپر گزینه‌های ایده‌آلی هستند.

شلوار اسلش زنانه

شلوار اسلش زنانه با کفش سفید

شلوارهای اسلش در دسته لباس‌های راحت و اسپرت قرار می‌گیرند. این شلوارها در قسمت کمر و مچ پا کش دارند و کاملا فیت می‌شود. اما در بقیه قسمت‌ها کمی آزاد هستند. شلوار اسلش را هم به‌عنوان لباس راحتی خانه و هم به‌عنوان یکی از آیتم‌های استایل کژوال روزمره می‌توانید استفاده کنید. 

این شلوار‌ها معمولا کشی هستند و جنسشان مشخص می‌کند که برای خانه مناسب‌اند یا استایل روزمره. البته به‌عنوان لباس ورزشی هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما برای محیط و استایل رسمی مناسب نیستند.

شلوار اسکینی

شلوار اسکینی در طبیعت

اسم اصلی این شلوار Skinny یا Slim Fit است. البته بسیار از ما آن را با اسم لوله تفنگی هم می‌شناسیم. از اسمشان هم می‌توان حدس زد این شلوارها طوری طراحی شده‌اند که فرم پاها را به‌خوبی نشان دهند. این شلوار‌ها کاملا فیت‌اند و معمولا از پارچه‌هایی با کشسانی کم مثل جین‌های کشی برای تولیدشان استفاده می‌شود. نمونه‌های چرم و کتان این شلوارها را هم می‌توانید پیدا کنید. شلوار اسکینی را می‌توان با آیتم‌های کژوال یا زنانه هم ست کرد. اما درکل این شلوارها به افرادی که پاهای خیلی پر یا خیلی لاغر دارند توصیه نمی‌شود.

اگر یک فروشگاه لباس زنانه دارید باید به فکر تکمیل اجناس مغازه خود باشید. آنلاین شاپ مزون آوانگارد با فروش عمده شلوار زنانه این کار را برای شما ساده‌تر می‌کند.

دامن شلواری یا کولوتس

شلوار قرمز کولوتس

دامن شلواری برای کسانی است که نمی‌توانند از راحتی شلوار بگذرند و ظاهر دامن را هم دوست دارند. فرم دامن شلواری کاملا گشاد است و از نظر ظاهری حتی ممکن است با دامن اشتباه گرفته شود. کولوتس‌ها معمولا در فصل گرم سال استفاده می‌شوند. آن‌ها را با بلوز‌ها و تی‌شرت‌های مختلف ترکیب کنید تا یک استایل دخترانه و جذاب داشته باشید. کفش اسپرت یا صندل‌های پاشنه‌دار هم انتخاب‌های خوبی برای همراهی این استایل هستند. 

شلوار سنبادی (هارم)

زن سیاه پوش و شلوار سنبادی

این شلوار در سال 1980 بسیار محبوب شد و در استایل‌های بوهو و جیپسی مورد استفاده قرار گرفت. اما ریشه‌های شرقی دارد و حتی در آن زمان با اسم شلوار حرم‌سرا یا همان هارم هم شناخته می‌شد.

شلوارهای سنبادی به‌خاطر راحتی زیادشان مشهورند. این شلوارها کاملا آزاد هستند و فقط در قسمت کمر و مچ پا تنگ می‌شوند و به بدن می‌چسبند. امروزه، این شلوارها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. بعضی از آن‌ها فاق‌های نسبتا کوتاه‌تری دارند و فاق بعضی آن‌قدر بلند است که شبیه دامن به‌نظر می‌رسند.

این شلوارها برای افرادی که پایین‌تنه ظریفی‌تری دارند بسیار مناسب‌اند. می‌توانید با کفش‌های کالج یا صندل‌های بنددار ترکیبشان کنید. درکل، از این شلوارها با دیگر آیتم‌ها و اکسسوری‌های بوهو و جیپسی استفاده کنید.

شلوار پلازو

شلوار پلازو

این شلوارها بسیار گشاد و اغراق‌آمیز هستند. با آن‌ها می‌توانید استایل‌های خاصی برای خودتان بسازید. شلوارهای پلازو  در دهه 60 میلادی بسیار محبوب شدند. اما هنوز هم طرفدارهای خودشان را دارند. بسیار از خانم‌ها، شلوارهای پلازو را برای مهمانی‌ها استفاده می‌کنند. نوع بلند این شلوار برای افراد قدبلند ایده‌آل است و افراد قد کوتاه بهتر است سراغ مدل‌های کوتاه‌تر این شلوارها بروند.

می‌خواهید یک استایل خاص داشته باشید؟ به فروشگاه ما سر بزنید و بهترین لباس‌ها را بخرید. آوانتگارد در کنار فروش عمده شلوار زنانه، امکان خرید به‌صورت تکی را هم فراهم کرده است.

خرید عمده شلوار زنانه از آوانتگارد

شلوارهای زنانه بسیار متنوع‌اند. درطول زمان با ظهور نسل‌های مختلف و جریان‌های مختلف در صنعت مد و فشن بسیاری از این شلوارها ترند شدند و بعد محبوبیتشان کم شد. اما در حال‌حاضر تقریبا همه این شلوارها در بازار وجود دارند و افراد خوش‌پوش انواع مختلف آن‌ها را در استایل‌های متفاوتشان استفاده می‌کنند. 

آوانتگارد فروش عمده شلوار زنانه را در انواع مختلف از طریق وب‌سایت خود انجام می‌دهد. به‌علاوه، می‌توانید برای تکمیل اجناس فروشگاه خود و خرید دیگر لباس‌های زنانه به‌صورت عمده هم به آنلاین شاپ ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *