مد و فشن

انواع لباس کراپ برای خانم‌های باسلیقه

نیم تنه یا لباس تاپ

لباس های راحتی انواع مختلفی دارند و یکی از مهم‌ترین پوشاک هستند. چون معمولا زمان زیادی آن‌ها را تن می‌کنید و مشخصا باید راحت باشند. جنس پارچه این لباس‌ها هم بسیار مهم است. زیرا مستقیما با پوست در تماس هستند و نباید خشن باشند یا باعث ایجاد حساسیت شوند. لباس کراپ از آن جمله است که در بین خانم‌های طرفدار بسیاری دارد.

شما به‌عنوان لباس راحتی کدام لباس ها را بیشتر می‌پسندید؟ بین انواع مختلف کراپ انتخاب شما کدام است؟ در ادامه نگاهی به انواع مختلف کراپ می‌اندازیم. با ما همراه باشید تا بتوانید برای انتخاب لباس راحت‌تر تصمیم بگیرید.

لباس کراپ چیست؟

به‌طورکلی، به لباس‌هایی که نیم‌تنه بالایی را تا قسمت شکم می‌پوشانند و قسمت شکم و پهلوها را خالی می‌گذارند، کراپ گفته می‌شود. البته بسیاری از ما، آن‌ها را با نام نیم‌تنه هم می‌شناسیم.

تاریخچه این لباس‌ها به جنگ جهانی برمی‌‌گردد. شاید برایتان جالب باشد که بحران‌های دوران جنگ، مثل کمبود پارچه کراپ‌ها را وارد دنیای مد و فشن می‌کنند. لباس‌هایی که با قد کوتاه تولید می‌شدند و به آن‌ها نیم‌تنه یا کراپ می‌گفتند، بیشتر برای شنا و به‌عنوان لباس ساحلی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

 در دهه‌هایی این لباس‌ها بین مردان هم محبوب شدند و ورزشکاران و بدنسازان آن‌ها را می‌پوشیدند. اما همان‌طور که می‌دانید، حالا کراپ به‌عنوان یکی از لباس‌های محبوب زنانه شناخته می‌شود که انواع مختلفی هم دارد. افراد زیادی از آن برای ورزش استفاده می‌کنند و مدل‌های فانتزی‌تر و مناسب مهمانی هم دارد.
برای خرید عمده ست کراپ و شورتک به بخش فروشگاه سایت ما بروید. برای شما که دنبال خرید عمده نیستید هم امکان خرید تکی را فراهم کرده‌ایم.

کراپ تک‌شانه‌ای

این کراپ‌ها ظاهری فانتزی دارند و معمولا برای ورزش هم مناسب‌اند. پس چرا در باشگاه ظاهری خاص نداشته باشید؟ با استفاده از کراپ تک شانه‌ای استخوان‌های گردن، شانه‌ها و ترقوه کاملا خودنمایی می‌کنند و ظاهر جذابی برایتان می‌سازند. پس دست‌کم یکی دوتا از این مدل کراپ را در کمدتان داشته باشید.

کراپ ورزشی

لباس کراپ‌ ورزشی یا اسپرت زنانه گزینه‌های ایده‌آلی برای باشگاه هستند. این لباس کوتاه، معمولا دو پد در قسمت جلویی خودش دارد. این لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و معمولا تنگ و جذب هستند. به‌علاوه، پارچه‌ آن‌ها از انواعی انتخاب می‌شود که قدرت بالایی در جذب عرق داشته و کشسانی خوبی هم داشته باشند. 

برای خرید انواع کراپ و خرید عمده ست کراپ و شورتک به آنلاین شاپ آوانتگارد مراجعه کنید.

کراپ جین

می‌خواهید یک کراپ متفاوت داشته باشید؟ یا آن را در یک مهمانی دورهمی بپوشید؟ کراپ های جین گزینه خوبی هستند. البته شاید برای فصل گرم ایده‌آل نباشند. درست است که با نیم‌تنه سروکار دارید، اما به‌هرحال پارچه جین کمی گرم است. بنابراین، کراپ خود را با زیورآلات ظریف ست کنید و آن را در فصل بهار یا پاییز بپوشید. برای فصل زمستان هم می‌توانید آن را با یک رویه مناسب ترکیب کنید.

کراپ فلزی

این کراپ‌ها معمولا از پارچه‌هایی بسیار براق و بیشتر در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی تولید می‌شوند. بنابراین، ظاهر آن‌ها کاملا شبیه به فلز به‌نظر می‌رسد. این کراپ‌ها را در انواع مختلف آستین‌دار، بدون آستین، پشت باز و غیره می‌توانید پیدا کنید. به‌خاطر ظاهر براقشان برای استفاده در مهمانی و پارتی مناسب هستند و ظاهری جذاب به شما می دهند. 

کراپ یقه هالتر

ویژگی این کراپ‌ها بندهای زیادشان است. در قسمت بالا بندهایی وجود دارد که دور گردن پیچیده می‌شوند و تاپ را کاملا بالا می‌کشند تا بالای شکم قرار بگیرد. پشت این کراپ‌ها هم معمولا باز است و تعدادی بند آن را روی بدن محکم می‌کنند. 

کراپ‌ها را چه‌طور ست کنیم؟

کراپ تاپ سیاه و دختر آسیایی

همان طور که گفتیم لباس‌های کراپ در انواع مختلفی ازجمله راحتی، ورزشی و حتی مجلسی طراحی و عرضه می‌شوند. انواع مختلف این کراپ‌ها را در فروشگاه آوانتگارد پیدا کنید. ست کردن در لباس کراپ بسیار اهمیت دارد. این ست را می‌توانید به صورت کژوال و حتی رسمی ست کنید.

  • استایل رسمی با کراپ – کراپ را با شلوار جین یا چرم ست کنید تا استایلی شیک و نسبتا رسمی داشته باشید. می‌توانید به این ترکیب یک بلیزر یا کت چرم هم اضافه کنید تا همه‌چیز متفاوت شود. از کفش پاشنه بلند هم غافل نشوید.
  • کمی کژوال‌تر – سراغ شلوار‌های مام استایل و مام فیت بروید. حتی شلوارهای اسلش یا جین‌های که چاک بلند دارند هم می‌توانند ترکیب خوبی با کراپ بسازند. 
  • استایل ورزشی – کراپ ورزشی خود را بردارید و آن را با یک لگ ورزشی بپوشید. این بهترین گزینه برای یک استایل شیک باشگاهی است. برای فصل‌های سردتر می‌توانید سراغ هودی‌های کراپ هم بروید. آن ها را به‌تنهایی بپوشید یا روی تاپ ورزشی تن کنید.
  • ست راحتی با کراپ – لباس کراپ‌ گزینه‌هایی خوبی به‌عنوان لباس راحتی هستند. انواع مختلف آستین‌دار و بدون استین آن ها را می‌توانید پیدا کنید و باتوجه به فصل آن‌ها را با شلوار راحتی یا شورتک ست کنید. می‌خواهید کار خودتان را راحت کنید و در خانه هم شیک باشید؟ برای خرید عمده ست کراپ و شورتک به قسمت فروشگاه بروید. البته که امکان خرید تکی هم برای شما وجود دارد.
  • استایل زنانه و مجلسی – کراپ‌ها مختلفی با حالت‌های زنانه و رسمی وجود دارند. مثلا انواعی که سنگ‌دوزی دارند یا آن‌هایی که به سبک کرست‌ها و با پارچه‌های خاص دوخته می‌شوند. مدل‌ها بندی یا دکلته فانتزی را می‌توانید با دامن‌های کوتاه یا میدی بپوشید تا در کنار شیک بودن، زنانگی هم در استایلتان بیشتر به چشم بیاید.

خرید کراپ از فروشگاه آنلاین آوانتگارد

کراپ یا نیم تنه لباس جذابی است که حوالی جنگ‌جهانی دوم اختراع شد. به یک دلیل ساده، چون پارچه کم داشتند، لباس‌ها را کوتاه‌تر کردند! البته در آن زمان این لباس‌ها عمدتا برای شنا و ساحل استفاده می‌شدند. اما کم‌کم راهشان را به دنیای مد و فشن باز کردند و خودشان را به ما رساندند. حالا لباس کراپ‌ در شکل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. مثلا می توانید نمونه های فانتزی‌تر و پرزرق‌و‌برق را برای مهمانی‌ها انتخاب کنید. آن‌هایی که فیت هستند را در باشگاه بپوشید و مدل‌های آزادتر با پارچه‌های عمدتا نخی را هم در خانه استفاده کنید. 

حالا این لباس راحتی جذابتان را با چه‌چیزی ست می‌کنید؟ یک راه بسیار ساده وجود دارد. از همان ابتدا ست بخرید! آوانتگارد فروش عمده ست کراپ و شورتک زنانه در تهران را با بهترین قیمت‌ و بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. اگر مغازه دارید، ست‌ها گزینه‌هایی عالی هستند که می‌توانید به مشتریان خود پیشنهاد کنید. 

دنبال خرید عمده ست کراپ و شورتک نیستید؟ برای خرید تکی هم می‌توانید به آنلاین‌شاپ ما بروید. آنلاین شاپ آوانتگارد انواع لباس راحتی را ارائه می‌کند و فروش عمده ست کراپ و شورتک هم در این فروشگاه انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *