فروش عمده لباس زنانه

انواع مانتو زنانه که باید بشناسیم

انواع مانتو زنانه که باید بشناسیم

انواع مانتو زنانه که باید بشناسیم

آیا با انواع مانتو زنانه آشنا هستید؟ ممکن است بسیاری از بانوان با انواع مدل‌های مانتو زنانه آشنا نباشند و در پی این امر ندانند که چه سبک مانتویی مناسب آن‌ها است. از آنجایی که مانتو زنانه جزو لباس‌های اصلی بانوان در بیرون از منزل محسوب می‌شود، لذا انتخاب مدل مناسب آن بسیار مهم است. در این مقاله بطور کامل درباره انواع مدل مانتو و ویژگی هر یک صحبت شده است.

از انواع مانتو زنانه می‌توان به مانتو بلند، مانتو ساده و اسپرت، مانتوجلو باز، مانتو کتی، مانتو عبایی، مانتو جلو بسته … اشاره کرد. هر کدام از این مدل مانتوها براساس موقعیت مورد استفاده می‌توانند استایل زیبا وشیکی برای بانوان بسازند

مانتو زنانه بلند

یکی از انواع مانتوها، مانتو زنانه بلند است که به صورت جلو باز طراحی و دوخته می‌شود. این مدل مانتو در میان بانوان بسیار محبوب است. مانتو زنانه بلند را باید با توجه به مدل، رنگ و جنس پارچه با استفاده از یک شلوار مناسب ست کرد. مانتو زنانه بلند قادر است تمام استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد، پس باید در انتخاب آن دقت کرد. سعی کنید این مانتو را بر اساس قد و اندام خود تهیه کنید. این مانتو گزینه بسیار مناسبی برای بانوان با قد بلند است.

مانتو جلوباز بلند را می‌توان با یک شلوار گشاد پارچه‌ای دمپا و یا یک شلوار تنگ ست کرد. در صورتی که قصد دارید با مانتوی بلند جلوباز کشیده دیده شوید، بهتر است آن را به همراه یک شلوار هم رنگ ست کنید.

مانتو زنانه کوتاه

از دیگر مدل مانتو می‌توان به مانتو کوتاه زنانه اشاره کرد که در جایگاه خود بسیار جذاب و پر طرفدار می‌باشد. این مانتوهای کوتاه که به شکل کت در بازار به فروش می‌رسند، معمولا برای افرادی مناسب است که قد کوتاهی دارند و برای کشیده دیده شدن به سراغ این مانتوهای کوتاه می‌روند. مانتو کتی خود را با شلوار پارچه‌ای که با مانتو کوتاه زنانه شما در یک طیف رنگ است، ست کنید. سپس از روسری زیبایی به همراه کفش پاشنه‌دار متناسب با رنگ روسریتان استفاده کنید.

مانتو مجلسی زنانه

مانتو زنانه مجلسی نیز همچنین یکی از انواع مانتو زنانه که باید بشناسیم است.شما برای شرکت در یک مجلس عروسی، باید از مانتو مجلسی بهره بگیرید. در اینجا دیگر خبری از مانتو های ساده، اسپرت و جلو دکمه دار نیست. معمولا مانتو مجلسی زنانه، از ترکیب چند پارچه زیبا و کار شده و یا طرح دار تشکیل می شود. سعی کنید در کنار مانتو مدل مجلسی، از انواع رایحه عطر و نت عطر مناسب استفاده کنید.

مدل شیک از مانتو مجلسی زنانه سنگ دوزی شده با رنگ روشن در مانتوهای مجلسی از پارچه های مجلل استفاده می کنند.
برای آشنایی با انواع پارچه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

ممکن است از انواع پارچه های براق مجلسی، تور، گیپور و یا یراق آلات برای طراحی مانتو مجلسی بهره گرفته شود تا مجلسی بودن آن کاملا مشخص باشد. این سبک از روپوش های مجلسی، در رنگ های مختلف تیره و یا شاد وجود دارند.
سایز مانتو مجلسی؛ برخلاف بسیاری از سبک های مانتو گفته شده، باید اندامی و دقیقا طبق سایز خودتان باشد. قیمت مانتوهای مجلسی نسبت به بقیه مانتوها گران تر است.

مانتو اسپورت زنانه

در صورتی که میخواهید تیپ و ظاهری اسپورت داشته باشید؛ مانتو زنانه اسپورت به شما کمک می‌کند. مانتوهای ساده، مناسب استایل اسپرت هستند. این نوع از مانتوها در محیط های رسمی، دانشگاه ها، کلاس های آموزشی، اداری، شرکتی و … بسیار مناسب می‌باشند. زیرا مانتو اسپورت علاوه بر سادگی، شیک است. این مانتوها بسیار راحت و سبک هستند. مانتو اسپورت؛ برای مهمانی های رسمی و عروسی مناسب نخواهد بود.
خصلت برجسته این مدل مانتو به راحتی و ساده بودن آن است. از مهم‌ترین خصوصیت این مانتو می‌توان به راحتی و انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد.

مانتو لی

مانتوهای لی بیشتر برای فصول سرد سال مناسب هستند و کمتر برای فصل هایی چون بهار و تابستان قابل استفاده خواهند بود.

مانتو اداری

مدل مانتو اداری معمولا دارای ساختار کاملا رسمی بوده و بیشتر از رنگ های مشکی، طوسی و سرمه ای در آن استفاده می شود. برای خرید مانتوهای اداری، بهتر است برای آن که کمی از سادگی مانتو کاسته شود، به دنبال مدل هایی باشید که کمی نواردوزی داشته و زیباتر به نظر می رسند.

مانتو بارداری

برای بانوان باردار، به تن کردن مانتو بارداری که کاملا آزاد، خنک و راحت هستند؛ تنها گزینه محسوب می شود. این مدل ها در تمامی قسمت ها آزاد بوده و احساس راحتی به مادر باردار می دهد.

مانتو مینیمال

در مد و فشن به استایل هایی که در آن ها سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و کمترین عوامل جلب توجه ایجاد شود در حالی که ظاهری زیبا و شیک و مناسب به فرد می بخشد، استایل مینیمال می گویند.

مانتو مینیمال در گروه بندی مدل های مختلف مانتو، در گروه مانتو ساده قرار دارد. افراد علاقه مند به سبک مینیمال از این مدل مانتو استفاده می کنند چون در این مدل ظاهر آراسته ولی ساده مورد نظر است و از اکسسوری ها کمترین استفاده می شود. اگر از طرفداران پروپاقرص سبک مینیمال هستید بهتر است برای مانتو خود از رنگ های خنثی و همچنین مانتو فیت اندام خود استفاده کنید.

مانتو فلورال

مانتو فلورال نیز یکی از انواع مانتو زنانه که باید بشناسیم می باشد كه با استفاده از پارچه اى خاص و منحصر به فرد طراحى و می دوزند. اين مانتو با برش هاى خاص خود باعث مى شود كه در نگاه اول شخصى كه اين مانتو را بر تن كرده بلند قد تر به نظر بيايد.

مانتو یقه دار زنانه

مدل مانتو یقه دار زنانه؛ از انواع مد و استایل مانتوها؛ در فصل های سرد سال پر کاربرد تر است. زیرا در این مدل ها، یقه های پهن ارشال، انگلیسی، امریکایی و یقه ایستاده قرار دارد. جنس مانتو یقه دار زنانه، متناسب با فصل میتواند ضخیم و یا نازک باشد. توصیه میشود این مانتو را با یک شلوار جین ست کنید.

مدل مانتو سنتی

این مدل مانتوها با پارچه هایی که حال و هوای سنتی دارند یا با شعر نویسی روی پارچه همراه هستند. همین طور خامه دوزی های رنگی یا سفید که زمینه رنگ متفاوتی با زمینه رنگ پارچه مانتو داشته باشند، طرح سنتی را نشان می دهند. سبک های هنری مورد توجه جامعه جوان امروزی قرار دارد و مانتوهای سنتی نیز از این گروه بیرون نیستند.

بهترین جنس مانتو چیست؟

برای موقعیت‌های رسمی، مانتوهای ساتن، مخمل و چرم را انتخاب کنید. این جنس‌ها شیک و رسمی هستند. برای موقعیت‌های غیررسمی، مانتوهای کتان، جین و پشمی را انتخاب کنید. این جنس‌ها راحت و مناسب برای استفاده روزمره هستند.

از کجا مانتو شیک بخرم؟

شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه پاساژ، شیک ترین مدل های مانتو را خریداری کنید. شاید در ابتدا به نظر برسد که خرید مانتو آنلاین آن قدرها جذاب نیست، اما با سایزبندی حرفه ای و ارائه تصاویر دقیق و کامل، اتفاقا این یک خرید هوشمندانه و موفق خواهد بود.

اگر به دنبال خرید یک مانتوی با قیمت مناسب و در عین واحد زیبا و شیک هستید؛ از سایت ما دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *