مقالات

انواع پالتو زنانه

انواع پالتو زنانه

انواع پالتو زنانه

برای انواع پالتو زنانه مهم نیست که چقدر برای چیدن لباس های خود یا ترکیب آخرین ترندهای فصلی در چرخش لباس خود صرف می کنید.

زمانی فرا می رسد که عملکرد از بین می رود و شما باید استایل خود را زیر لایه های محافظ پنهان کنید. پوشاندن یک ظاهر خوب برنامهِ ریزی شدهِ می تواند مشکل ساز باشد، اما مانتوهای پاییزی و زمستانی لزومی ندارد. بستهِ بهِ نوع پالتو، لباس بیرونی شما می تواند استایل شخصی شما را منعکس کردهِ و تقویت کند. حتی بهتر از آن، یک پالتو برجسته می‌تواند زیبایی شما را تلگراف کند، حتی اگر ابتدایی‌ترین لباس‌هایتان را زیرِ آن بپوشید.

1-یک پالتو لحافی

اولین مورد از مقاله انواع پالتو زنانه، افراد مشهوری مانند کتی هولمز عاشق پالتو های لحافی برای قسمت‌های سردتر بهار هستند.

این سبک فضای باز برای پاییز و زمستان به همان اندازه خوب است. آنها یک گزینه سبک وزن هستند که گرما را حفظ می کنند و به ویژه برای افرادی که دوست دارند ژاکت های ژاکت یا ژاکت های پشمی را لایه بندی کنند ایده آل است. این استایل می‌تواند کمی «انرژی مادربزرگ» را تداعی کند (به روشی خوب)، بنابراین اگر حال و هوای شما این نیست، توصیه می‌کنیم یک کت لحافی در سایه‌های پاییزی پرآشوب مانند مسی، شرابی یا قرمز انتخاب کنید.

2-یک پالتو داستر

دومین مورد از انواع پالتو زنانه، در نیمه راه بین سنگر و روپوش، گردگیر قرار دارد، پالتو بلند با شبحی دراماتیک که به نظر می رسد هرگز از مد نمی افتد. شی داسپین، استایلیست مشهور پیش از این بهِ InStyle گفت: «[Dusters] مرا بهِ دورانی برمی‌گرداند کهِ در آن افراد مشهور لباس‌هایی را روی شلوار جین می‌پوشیدند، کمربندهای میخی روی لباس‌هایشان می‌پوشیدند و یک پالتو گردگیر برای بالا بردن آن می‌پوشیدند. “من عاشق نوستالژی هستم، نهِ اینکه بهِ شکل دراماتیکی کهِ می تواند در باد موج بزند.”

3-یک پالتو پف دار

Gelwicks از پالتو های پفی متوسط مانند کت کیسه خواب کلاهدار نورما کمالی در میان انتخاب‌های خود برای پالتوهای نمادین در هر شرایط آب و هوایی نام می‌برد.

4-پالتو دافل

ضامن کردن یا عدم تغییر؟ این سوالی است، حداقل وقتی صحبت از پالتو های دافل می شود، نوعی پالتو ساختهِ شدهِ از مواد پشمی سنگین وزن و تمام چرمی که بهِ جای دکمهِ ها یا زیپ ها، بستهِ های حلقهِ ای و ضامن دار دارد. جذابیت در جزئیات این پالتو کمتر خالدار یافت می شود. ضامن‌ها نه تنها می‌توانند از ظریف تا بیانیه‌ای متفاوت باشند.

پالتوهای دوفل اغلب دارای کلاه‌هایی هستند که آنها را به گزینه‌ای مناسب برای آب و هوای سردتر تبدیل می‌کند.

5-یک پالتو روپوش

“یک پالتو بلند ممکن است جاودانه ترین و همه کاره ترین لباس بیرونی باشد که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد.” این نوع پالتو، طول یک ترانشه یا گردگیر را با تناسب شلتر و شلتر ارائه می دهد. شبح کمی بزرگ آن، که می تواند در کمر بستهِ شود، گزینهِ های ظاهری بی پایانی را ارائه می دهد. این سیلوئت با شلوار جین و چکمه‌های سواری مانند لباس‌ها و پاشنه‌ها هم ست می‌شود. می‌توانید آن را باز بپوشید، کمربند آن را با کراوات همراه ببندید، یک کمربند را با مقداری سخت‌افزار تعویض کنید تا اشیا را بالا بکشید، یا یک کمربند زنجیر طلایی برای عصرها.

6-یک پالتو ترنچ

Gelwicks می‌گوید: «یک مانتو با دوخت زیبا برای کمد لباس همه ضروری است. این سنگر با هر لباسی سازگار است – یک تناسب غیررسمی را افزایش می دهد یا به سادگی ظاهری رسمی یا حرفه ای تر را تحسین می کند. شایان ذکر است که پالتو ترنچ، طراحی شده یا غیره، در انتهای طیف لباس های بیرونی سبک تر هستند. اگر شما شیک را دوست دارید اما به گزینه سنگین تری نیاز دارید، یک نوع چرم را امتحان کنید.

7-یک پالتو شنل

هنگامی که آب و هوا نیاز به لباس های بیرونی با پوشش کامل دارد، پالتو شنل ظرافت و کاربردی را ارائه می دهد.  «برای رویدادهای رسمی یا مهمانی‌ها، شنل لباسی فانتزی و زنانه است که شما را گرم نگه می‌دارد، اما همچنان بخش‌های مهم لباستان را نشان می‌دهد.»

8-یک پالتو شرلینگ

روی قیچی نخوابید اگر به طرح‌های برش‌خورده علاقه دارید، یک پالتو موتو شیلینگ بهترین نوع پالتو است که هنگام کاهش دما شما را گرم نگه می‌دارد. در همین حال، اگر ترجیح می دهید در تمام طول سال از دامن های کوتاه یا لباس های کوتاه استفاده کنید.

پالتو قیچی تمام قد انتخابی عالی هستند. برای دختران شیک پوش وگان، ما بهِ برندهای خریدی مانند Jakke توصیهِ می کنیم کهِ پالتو قیچی بدون ظلم مانند پالتو مشکی و بنفش تصویر بالا را با استفاده از قیچی مصنوعی ساخته شدهِ از بطری های آب بازیافتی طراحی کنند.

9-یک پالتو ترمه

کیت واسرباخ مور، صاحب سبک و پیدا شده از آبل آنر نیویورک، قبلاً به InStyle گفت: «هر چیزی از ترمه برای من بله است. یک پالتو ترمه، به طور خاص، “یک قطعه سرمایه گذاری نفیس است که شما را در طول فصل و بعد از آن دنج و شیک نگه می دارد.” از آنجایی که جادوی یک پالتو ترمه جنس لوکس آن است و نه شکل ظاهری آن، این نوع کت در استایل های بلند و کوتاه به یک اندازه لوکس به نظر می رسد.

10-یک پالتو استیتنت رنگارنگ

ممکن است یک پالتو رنگارنگ مانند پالتو شطرنجی دلپوزو در عکس بالا برای پوشیدن روزمرهِ خیلی جسورانهِ بهِ نظر برسد.

دلیل خوبی وجود دارد که بهِ کمد لباس زمستانی خود اضافه کنید.

11-یک پالتو کاف

اگر می‌خواهید سلیقهِ شخصی‌تان در لباس‌های بیرونی‌تان منعکس شود، اما کاملاً آمادهِ نیستید کهِ یک پالتو کاملاً ظاهری بپوشید.

سعی کنید هر بار یک‌بار سرآستین را بهِ دنیای پالتو های پررنگ راحت کنید.

12-یک پالتو چرمی

اخرین مورد از انواع پالتو زنانه این است که ترکیب چشمگیر سیلوئت کت ترنچ و لبه پالتو چرمی در این نوع پالتو که یکی از استایل های مورد علاقه در جهان است، ترکیب شده است. یکی از طرفداران این پالتو می‌گوید: «اگر می‌خواستم یک کمد لباس کامل از ابتدا بسازم، باید یک سنگر چرمی مشکی نیز در آن گنجانده شود. در حالی که این نوع پالتو قطعا یک قطعه سرمایه گذاری است.

اجازه ندهید که شما را از گنجاندن آن در کمد لباس زمستانی خود منصرف کند. نه تنها می توانید آن را بالا یا پایین بپوشانید، به همان روشی که یک سنگر خاکی را می پوشید، بلکه می توان آن را از پاییز تا بهار در همه انواع آب و هوا پوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *