مقالات

بادی رو با چی ست کنیم؟

بادی رو با چی ست کنیم؟

بادی رو با چی ست کنیم؟ این سوال می تواند اهمیت زیادی داشته باشد و در تکمیل کردن استایل شما تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. معمولا برای آن که بتوانید ست های بادی ها را به شکل مناسب و اصولی داشته باشید، بهترین کار آن است که حتما در وهله اول کاربردهای مربوط به بادی ها را بشناسید و سپس در وهله دوم بدانید که هر نوع بادی با چه نوع لباسی ست می شود. در ادامه سعی کرده ایم تا مهم ترین نکاتی که در این خصوص وجود دارند را بیان کرده و شما را با این مسئله آشنا سازیم.

"</p

 

کاربردهای بادی ها

بادی ها از جمله لباس هایی هستند که می توانند در موقعیت های متفاوت کاربرد داشته باشند. این لباس ها هم در محیط های بیرون و هم در محیط هایی همچون دورهمی ها و میهمانی ها می توانند به سادگی استفاده شوند. معمولا بادی که در میهمانی ها استفاده می شود، می تواند از بادی که در محیط بیرون و یا محیط کاری استفاده می شود، متفاوت باشد. به همین خاطر نیز حتما در نظر داشته باشید که بادی ها را برای چه کاری خریداری می کنید تا بتوانید ست مناسبی از آن ها را نیز تهیه کنید.

نکات مهم در ست کردن بادی ها

برای آن که بادی ها را بتوانید به خوبی ست کنید، باید بدانید که یک سری نکات در این زمینه وجود دارد. توجه کردن به این نکات می تواند به شما کمک کند که به شکل بهتر و مناسب تری تیپ و ظاهر خودتان را مرتب کنید و نتایج بهتری را نیز در این زمینه بگیرید.

  • رنگ بندی

حتما رنگ بندی بادی و لباسی که قرار است همراه با بادی استفاده شود را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان را چاق تر، لاغرتر، قد بلندتر و یا حتی قد کوتاه تر از چیزی که هستید، نشان دهید. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که چه رنگ هایی می توانند چه اثرات روانشناسی را بر روی ذهن مخاطبان داشته باشند.

  • مدل بدن

افراد مختلف دارای هیکل های متفاوتی هستند. حتما در زمان خریدن بادی ها به این موضوع دقت داشته باشید. به طور کلی افرادی که سینه های بزرگ و بالاتنه ستبری دارند، بهتر است بادی هایی را انتخاب کنند که یقه های بازتری دارند. معمولا بادی یقه بسته و یا یقه اسکی می تواند در این زمینه دردسرساز باشد.

  • نوع و جنس

جنس بادی ها و لباس هایی که به صورت مکمل با بادی ها استفاده می شوند، می توانند بسیار مهم باشند. بادی های کاموایی و یا کبریتی برای فصل سرد سال گزینه های مناسب تری هستند. این در صورتی است که بادی های نخی و نخ پنبه می توانند برای فصل های گرم تر گزینه های بهتری باشند. این نکته را در نظر بگیرید و حتما با توجه به این موضوع انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

  • کاربرد بادی

حتما این موضوع را در نظر بگیرید که بادی را برای چه کاری می خواهید خریداری کنید. انتخاب نوع بادی باعث می شود تا استایل شما مناسب به نظر برسد و یا کاملا نامناسب باشد. به همین دلیل نیز حتما کاربرد بادی های مختلف را بشناسید و سپس انتخاب کنید.

"</p

 

لباس های مناسب برای ست کردن بادی

سوال اصلی ما در خصوص این است که بادی را با چه نوع لباس هایی می توانیم ست کنیم؟ در این قسمت به لباس های مکملی که می توانید در کنار بادی ها استفاده کنید، خواهیم پرداخت. زمانی که استایل و تیپ خودتان را بشناسید، متوجه خواهید شد که کدام مورد را می توانید استفاده کنید و کدام یک از این نوع لباس ها می تواند تیپ و هیکل شما را جذاب تر نشان دهد.

  • استفاده از شلوار جین

شلوار جین بگ، بوت گارت، اسکینی و حتی راسته در کنار بادی ها می تواند جذابیت زیادی را برای میهمانی های معمولی و دورهمی های دوستانه به وجود بیاورد. این مدل از شلوار جین ها می توانند در رنگ های مختلفی باشند. با این وجود باید بدانید که رنگ شلوار جینی که انتخاب می کنید، بهتر است در تناسب با رنگ بادی باشد. به طور مثال رنگ بادی های سفید می تواند با شلوارهای خاکستری، نوک مدادی، مشکی و کاربنی بسیار جذاب باشد.

  • استفاده از دامن های کوتاه

دامن های کوتاه به همراه ساپورت و جوراب شلواری و یا بدون آن ها می تواند در کنار بادی ها بسیار مناسب باشد. معمولا بادی هایی با یقه رومی، یقه قایقی و همچنین بادی های فینگری با دامن های کوتاه، جلوه خوب و مناسبی دارند. البته یک نکته مهم را نباید فراموش کنید. این موضوع که دامن کوتاه با استایل شما همخوانی دارد یا خیر نیز می تواند نکته بسیار مهمی باشد. در حقیقت باید بدانید که اگر پاهای توپری دارید، بهتر است دامن های کوتاه را نپوشید زیرا سبب می شود تا چاق تر به نظر برسید.

  • استفاده از دامن های بلند

یکی دیگر از مواردی که همراه با بادی ها جلوه بسیار زیبایی دارند، دامن های بلند هستند. معمولا دامن های بلند هم برای افراد لاغر و هم برای افراد توپر و چاق می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. دامن های بلند را معمولا با تمامی انواع بادی ها می توانید استفاده کنید. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که بادی های انتخابی شما می تواند با توجه به سلیقه شما و همچنین با توجه به هیکل و اندام شما باشد.

 

 

کلام پایانی

موارد و نکاتی که در خصوص ست کردن بادی مطرح شدند، می توانند به شما کمک کنند تا همیشه استایل بهتر و جذاب تری را در هر محیطی داشته باشید. برای آن که لباس های بهتر و جذاب تری را خریداری کنید حتما مزون های مناسبی را انتخاب کنید. مزون آوانتگارد از جمله بهترین فروشگاه هایی است که در این عرصه وجود دارد و اقدام به فروش لباس ها به صورت کلی و جزئی می کند. در حقیقت در این مزون می توانید این موضوع را ببینید هم لباس های باکیفیتی به فروش می رسد و هم قیمت های بسیار مناسبی وجود دارد که به راحتی می توانید خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *