مد و فشن

بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه در فصل های مختلف چیست؟

بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه همیشه یکی از دغدغه های خانم های جوان و حتی میانسال بوده است. رنگ لباس ها همیشه می تواند تعیین کند که شما چطور به نظر برسید. فراموش نکنید که معمولا بهترین ترکیب رنگ های دنیا هم برای هر کسی نمی تواند مناسب باشد. قطعا یک سری نکات وجود دارد که باید رعایت کنید و سپس ترکیب رنگ مناسب خودتان را پیدا کرده و استفاده نمایید. در اینجا قصد داریم تا بهترین ترکیب رنگ ها را در کنار این نکات بررسی کرده و مورد توجه قرار دهیم.

بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه

نکات مهم در ترکیب رنگ لباس زنانه

در آغاز بهتر است این نکات را در نظر بگیریم و سپس به سراغ ترکیبات رنگی برویم. مسلما هر کدام از ترکیب رنگ ها می توانند برای یک سری از افراد مناسب تر باشند. به همین خاطر نیز نکات را در نظر گرفته و سپس رنگ ها را انتخاب کنید.

توجه به مد روز

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید مربوط به مد روز می شود. اینکه مد روز به چه صورتی است و چه رنگ هایی در حال حاضر در جامعه جذاب تر هستند، موضوعی است که نباید فراموش کنید. حتما از این مسئله با استفاده از توجه به لباس های مد روز، وبسایت ها و پیج های مد و… آگاه شوید.

توجه به قد و هیکل

مورد و نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید مربوط به قد و هیکل شما می شود. افرادی که قد بلندتری دارند، بهتر است از لباس های دو رنگ و متناسب با هم استفاده کنند. این در حالی است که اگر قد کوتاه تری دارید سعی کنید از لباس های رنگ تیره و دو رنگ استفاده کنید.

معمولا افرادی که هیکل های پر تر و تپل تری دارند، بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنند. رنگ های تیره می توانند شما را لاغرتر نشان دهند. این موضوع در صورتی است که لباس های رنگ روشن می توانند برای افراد لاغر و اسکینی گزینه بسیار خوبی باشند.

توجه به فصل

لباس های هر فصل می توانند متفاوت از فصل های دیگر باشند. به طور مثال لباس های فصل زمستان بهتر است رنگ های تیره همچون مشکی، قهوه ای، شتری، نخودی، سرمه ای و… را داشته باشند. این در صورتی است که در فصل تابستان بهتر است از لباس های رنگ روشن همچون سفید، صورتی، یاسی، زرد، نارنجی و… استفاده کنید.

طیف های مناسب برای ترکیب رنگ لباس زنانه

یک سری از لباس ها بهترین ترکیب رنگ ها را به عنوان لباس های زنانه دارند. معمولا لباس های زنانه از جمله مواردی هستند که باید در نهایت ظرافت و دقت خریداری شوند. به همین خاطر نیز باید ترکیب رنگ های لباس های زنانه را به خوبی بشناسید.

طیف کرمی رنگ

اولین مورد در خصوص رنگ هایی است که دارای طیف کرمی هستند. طبف های کرمی می توانند از کرم رنگ روشن تا شتری و قهوه ای را شامل شود. طیف کرمی رنگ می تواند برای اغلب خانم ها با رنگ پوست های متفاوت مناسب باشد. از سوی دیگر باید بدانید که طیف های کرمی و قهوه ای می تواند برای فصل پاییز و زمستان نیز گزینه بسیار خوبی باشد. برای جذاب تر دیده شدن طیف های کرمی و شتری، می توانید از رنگ سفید نیز در این بین استفاده کنید.

طیف صورتی و قرمز

دومین دسته که در بین بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه می تواند وجود داشته باشد مربوط به رنگ های صورتی و قرمز می شود. اگر می خواهید در استایل روزانه ای که دارید از این رنگ ها استفاده کنید، حتما سعی کنید در کنار آیتم های صورتی و قرمز از رنگ های سفید و مشکی نیز استفاده کنید. اگر پوست سفیدی داشته باشید می توانید هم از ترکیب مشکی در کنار صورتی و قرمز استفاده کنید. اما در صورتی که پوست شما بیشتر به رنگ سبزه باشد بهتر است از تناژ قرمز و سفید استفاده کنید. رنگ های صورتی و مشکی برای افرادی که پوست های گندمی و رنگی تری دارند، زیاد مناسب نیست.

طیف آبی

معمولا رنگ های آبی کمرنگ، آبی پر رنگ، سورمه ای و… می توانند به صورت ترکیب شده بسیار جذاب به نظر برسند. در خصوص این مدل از رنگ ها نیز حتما رنگ پوست خودتان و هیکلی که دارید را در نظر بگیرید. به طور مثال رنگ های آبی روشن برای پوست هایی با رنگ سفید و گندمی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این در صورتی است که طیف های آبی پر رنگ و سورمه ای هم برای پوست های تیره و هم برای پوست های روشن می توانند بسیار جذاب باشند. بهتر است این نکات را در نظر بگیرید و سپس طبف رنگی آبی را انتخاب کنید.

بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه

برای آن که بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه را پیدا کنید، حتما در نظر داشته باشید که معمولا لباس هایی که انتخاب می کنید نیز می توانند در ترکیب رنگ ها اهمیت داشته باشند. با این وجود بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس های زنانه شامل موارد زیر هستند که می توانید با توجه به نکات مطرح شده و همچنین با توجه به طیف های رنگی که توضیح داده شد، بهترین ترکیب رنگ ها را پیدا کنید.

  • بنفش و سفید
  • قرمز و مشکی
  • قرمز و سفید
  • بنفش و طلایی
  • آبی و سفید
  • طوسی و زرد
  • بنفش و زرد
  • سبز و طوسی
  • سبز و مشکی
  • سفید و مشکی
  • سفید و قهوه ای/ کرم و…

کلام پایانی

بهترین ترکیب رنگ لباس زنانه معمولا با استفاده از رنگ های سفید، مشکی و کرمی رنگ است. معمولا این رنگ ها با هر رنگ دیگری به خوبی ست می شوند اما حتما در نظر داشته باشید که آیا رنگ های انتخابی شما با پوست و استایل شما تطابق دارند یا خیر. در صورتی که تمامی این نکات را در نظر گرفتید، می توانید به فروشگاه های معتبر و مناسبی همچون مزون آوانتگارد مراجعه کنید که بهترین لباس ها با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهند. برای خرید به راحتی می توانید به این مزون به صورت حضوری مراجعه کنید و یا می توانید از طریق مجازی اقدام به خرید در این مزون نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *