مقالات

بهترین ست رنگ با سفید

بهترین ست رنگ با سفید

بهترین ست رنگ با سفید چه رنگ هایی است؟ دوست دارید که استایل شیک و در عین حال بسیار جذابی داشته باشید؟ باید بدانید که استفاده کردن از رنگ سفید در استایلی که دارید می تواند یکی از آیتم های بسیار تاثیرگذار باشد. بنابراین حتما در نظر بگیرید که یکی از لباس ها را باید سفید انتخاب کنید. اما برای انتخاب کردن بقیه مولفه ها از چه رنگی استفاده کنید بهتر است؟ در ادامه برایتان توضیح داده ایم که کدام رنگ ها در کنار رنگ سفید جذابیت بیشتری دارد و هر رنگ بیشتر برای چه محیطی مناسب است.

بهترین ست رنگ با سفید

سفید و مشکی

اولین ستی که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم مربوط به استفاده از دو رنگ سفید و مشکی در کنار یکدیگر است. این دو رنگ همواره از چندین قرن پیش تاکنون دارای جذابیت های زیادی بوده اند و هنوز هم این جذابیت را حفظ کرده اند. فرقی نمی کند که به دنبال ست کردن لباس برای یک دورهمی خانوادگی هستید و یا قرار است در یک جلسه کاری بسیار مهم شرکت کنید؛ در هر صورت می توانید از بهترین ست رنگ با سفید که همان رنگ مشکی است، استفاده کنید. در ست کردن این دو رنگ کاملا آزاد هستید. می توانید نسبت استفاده از رنگ ها را هر قدر که دوست داشتید در نظر بگیرید و مورد استفاده قرار دهید.

سفید و کرمی

استفاده از طیف های مختلف رنگ کرمی همچون کرمی، نخودی، شتری و… نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند جذابیت های زیادی را به تیپ و استایل شما بدهد. معمولا سفید و کرمی می توانند دو رنگی باشند که استایل کلاسیک و شیکی را به وجود می آورند. معمولا کرمی جزو رنگ های خنثی است، با این وجود اگر از آن بخواهید در استایل و تیپ خودتان به کار ببرید باید بدانید که حس ظرافت و پیچیدگی را به شما القا خواهد کرد و همین موضوع می تواند کار را بسیار جذاب تر کند.

سفید و سبز زمردی/ درباری

معمولا سبز زمردی و یا همان سبز درباری یکی از رنگ های بسیار زیبایی است که حس لاکچری بودن فوق العاده ای را می تواند به شما القا نماید. در صورتی که از این رنگ دوست دارید استفاده کنید، حتما در نظر داشته باشید که سفید را نیز با آن ترکیب نمایید. ترکیب کردن این دو رنگ با هم می تواند زیبایی و آرامش را در کنار حس تجملی بودن القا کند. مسلما چنین ترکیبی برای میهمانی های رسمی، لباس هایی که برای زمان کار و دانشگاه می پوشید و حتی لباس هایی که برای کاربردهای روزمره می پوشید، می تواند بسیار مناسب باشد.

سفید و زرد

زرد نیز می تواند جزو بهترین ست رنگ با سفید به حساب بیاید. معمولا ترکیب کردن دو رنگ سفید و زرد می تواند نشاط و آرامش را به صورت تلفیقی بیان کند. استفاده از این دو رنگ در کنار هم برای فصل های بهار و تابستان گزینه بسیار فوق العاده ای است زیرا حس خنکی و سر زندگی زیادی را نیز می توانند القا کنند.

سفید و نارنجی

رنگ بعدی که جزو بهترین موارد در بهترین ست رنگ با سفید می تواند طبقه بندی شود، رنگ نارنجی است.نارنجی همواره شور و نشاط و جسارت را در کنار زیبایی و ظرافت بیان کرده است. به همین خاطر هم معمولا استفاده از رنگ نارنجی در تناژهای مختلف هم برای خانم ها و هم برای کودکان بیشتر دیده می شود. اگر بخواهید دو رنگ سفید و نارنجی را با هم ترکیب کنید، متوجه می شوید که به ترکیب بسیار فوق العاده ای دست پیدا کرده اید. به همین خاطر نیز باید بدانید که ترکیب کردن این دو رنگ می تواند هم برای موقعیت های روزمره و هم برای میهمانی ها و دورهمی ها گزینه بسیار خوبی باشد.

یک نکته مهم دیگر نیز در خصوص استفاده کردن از رنگ نارنجی وجود دارد. این نکته در خصوص میزان استفاده از این رنگ است. اگر می خواهید نارنجی را با سفید ترکیب کنید، بهتر است میزان استفاده از رنگ نارنجی به رنگ سفید در حد 30 به 70 باشد. یعنی سعی کنید 30 درصد از لباس هایی که دارید را به رنگ نارنجی و 70 درصد آن ها را به رنگ سفید انتخاب کنید.

مولفه های مهم در بهترین ست رنگ با سفید

زمانی که می خواهید بهترین ست رنگ با سفید را انتخاب کنید، یک سری مولفه های مهم وجود دارد که می توانند بسیار کمک کننده باشند. این مولفه های مهم در حقیقت سبب می شوند تا شما استایل بهتر و جذاب تری را داشته باشید.

توجه به موقعیت مورد استفاده

حتما موقعیتی که قرار است لباس های خودتان را در آنجا استفاده کنید در نظر بگیرید. غالبا استفاده از رنگ های بسیار شاد همچون نارنجی و قرمز برای محیط های رسمی و کاری زیاد پیشنهاد نمی شود. در عوض این رنگ ها می تواند از سبز درباری، آبی و… استفاده کنید. مسلما بیشترین نتیجه را نیز از این انتخاب رنگ هوشمندانه خواهید گرفت.

کیفیت لباس ها

در زمان انتخاب بهترین ست رنگ با سفید، نباید فراموش کنید که کیفیت لباس های انتخابی شما نیز اهمیت زیادی دارند. کیفیت لباس هایی که انتخاب می کنید، باید به قدری مناسب باشند که بتوانید حداقل برای 6 الی 9 ماه بدون هیچ مشکلی و به صورت بی وقفه از آن ها استفاده کنید. برای خریدن لباس های باکیفیت از مزون های معتبری همچون آوانتگارد دیدن کنید.

در نظر گیری استایل و اندام

استایل و اندام و یا همان هیکلی که شما دارید نیز می تواند بر روی انتخاب کردن رنگ های مناسب و ست با سفید اثر داشته باشد. اگر اندام توپری دارید و دوست دارید تا لاغرتر به نظر برسید، می توانید از رنگ های تیره تر همچون سبز درباری، مشکی، قهوه ای و… استفاده کنید.

قیمت ها و تعرفه ها

این روزها قیمت ها و تعرفه های هر چیزی می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای آن که بتوانید بهترین لباس ها با بهترین تعرفه ها را خریداری کنید و تیپ های جذابی بزنید، به سراغ مزون هایی بروید که در کنار عرضه لباس های باکیفیت، قیمت های مناسبی را نیز عرضه می کنند. آوانتگارد یکی از این موارد است و قیمت های بسیار خوبی را برای شما در نظر می گیرد.

کلام پایانی

بهترین ست رنگ با سفید، جعبه مداد رنگی 12 تایی است! در واقع همه رنگ ها می توانند با سفید جلوه زیبایی داشته باشند. به همین خاطر نیز انتخاب کردن رنگ های دیگر برای شما کاملا ساده و راحت خواهد بود. در نظر داشته باشید که معمولا با توجه به سن و سالی که در آن قرار گرفته اید و همچنین با توجه به جنسیت خودتان و موقعیتی که می خواهید از لباس استفاده کنید، می توانید رنگ های ترکیبی با سفید را انتخاب کنید. پیشتر نیز توضیح داده شد که حتما تمامی لباس ها را از مزون هایی خریداری کنید که بیشترین کیفیت و بهترین قیمت ها را دارند. خوشبختانه مزون آوانتگارد یکی از این موارد است و می تواند گزینه بسیار خوبی به شمار بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *