مقالات

بهترین ست ها با کت جین

بهترین ست ها با کت جین

بهترین ست ها با کت جین می توانند در موارد مختلفی کاربرد داشته باشند. هر کدام از این موارد نیز مسلما با مورد دیگر متفاوت بوده و نیاز دارند تا به شکل های مختلفی آن ها را با یکدیگر ست کنید. در نظر داشته باشید که معمولا بهترین ست ها با کت جین زمانی گزینه خوبی به حساب می آیند که در مکان و شرایط درستی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه سعی کرده ایم تا مهم ترین نکاتی که در این زمینه ها وجود دارد را معرفی کرده و شما را به طور کامل با این موضوع آشنا سازیم.

بهترین ست ها با کت جین

کت جین و هودی

در فصل سرما ست های جذابی می توانید داشته باشید. یکی از بهترین ست ها با کت جین، استفاده کردن از هودی است. بهتر است هودی را در رنگی انتخاب کنید که با کت شما همخوانی داشته باشد و ترکیب رنگ مناسبی را ایجاد کند. معمولا هودی و کت جین می تواند برای کاربردهای روزمره، پیاده روی، خرید و حتی ورزش بیرون از خانه بسیار جذاب باشد.

کت جین و شلوارهای راسته و بگ

کت های جین را می توانید به راحتی با شلوارهای بگ و راسته نیز ست کنید. این مدل از ست ها با توجه به اندامی که دارید و همچنین با توجه به استایلی که دوست دارید داشته باشید می توانند انتخاب شوند. اگر پایین تنه توپری دارید، شلوارهای بگ و راسته گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. در صورتی که جزو افرادی با هیکل اسکینی هستید، بهتر است شلوارهای راسته را در الویت های خود قرار دهید.

کت جین و پیراهن های بلند

خانم ها می توانند از کت های جین در کنار پیراهن های بلند نیز استفاده کنند. معمولا پیراهن های بلند گزینه بسیار خوبی برای میهمانی ها و دورهمی ها هستند. البته در فصل تابستان می توانید از این ترکیب برای فضای بیرون نیز استفاده کنید.

کت جین و دامن های بلند

یکی دیگر از بهترین ست ها با کت جین مربوط به استفاده از این آیتم در کنار دامن های بلند می شود. دامن های بلند می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند که برای فصل بهار و تابستان آن ها را در کنار کت های جین استفاده کنید. در نظر داشته باشید که معمولا این مدل از کت ها به همراه دامن باید حتما دارای تناسب رنگی مناسبی باشند.

نکات مهم در انتخاب کت جین و استایل آن

زمانی که می خواهید کت های جین خود و آیتم های موثر همراه آن را انتخاب کنید، می توانید یک سری از نکات را در نظر داشته باشید. این نکات باعث می شوند تا قطعا انتخاب های بهتری داشته باشید و در نهایت نیز استایل مناسب تری را برای خودتان رقم بزنید.

طرح روی کت

بسیاری از کت های جین بدون طرح و ساده هستند. این در حالی است که بسیاری دیگر از کت ها هستند که دارای طرح و دوخت هایی بر روی خودشان می باشند. معمولا انتخاب کردن کت هایی با طرح های ساده می تواند سبب شود که ست کردن این کت ها راحت تر انجام شود.

جنس کت

حتما جنس کت را به خوبی بررسی کنید. معمولا کت هایی که جنس بهتری دارند، استایل مناسب تری را نیز می توانند داشته باشند. بنابراین صرف ارزان بودن برخی از اجناس به دنبال خرید آن ها نباشید.

موقعیت مورد استفاده

موارد مختلفی وجود دارند که می توانید در کنار کت جین خود از ان ها استفاده کنید. اما مسلما نمی توانید مواردی که برای موقعیت های نیمه دوستانه استفاده می شوند را برای موقعیت های رسمی و کاری نیز استفاده کنید. به همین خاطر توصیه می شود که حتما پیش از خریدن کت های جین و آیتم های مربوط به آن ها، حتما موقعیتی که قرار است در آن از کت جین استفاده کنید را مدنظر قرار دهید.

رنگ کت

کت های جین بیشتر به رنگ آبی دیده می شوند، اما همین رنگ آبی نیز چندین طیف مختلف از آبی کاربنی، آبی معمولی، آبی کمرنگ و سفید یخی دارد. البته کت های جین مشکی، ذغالی، نوک مدادی و… نیز وجود دارد. رنگ کت خودتان را به شکلی انتخاب کنید که بتوانید آن را با مولفه های دیگر ست کرده و از این طریق تیپ جذابی داشته باشید. فراموش نکنید که رنگ ها الویت اصلی در یک تیپ زیبا هستند.

کلام پایانی

بهترین ست ها با کت جین می توانند شامل بلوز، شومیز، کراپ، شلوار جین، دامن های پارچه ای و جین و… شوند. در هر صورت باید بدانید که معمولا بهترین ست ها را می توانید در فروشگاه هایی پیدا کنید که محصولات متنوع و مناسبی را دارند. ست کت جین در فروشگاهی همچون مزون آوانتگارد می تواند هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم به شکل مناسبی به فروش برسد. فراموش نکنید که این مزون در کنار کیفیت ها و تنوع مدل هایی که در محصولاتش دارد، قیمت های بسیار مناسبی را نیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *