فروش عمده لباس زنانه

تفاوت شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی

تفاوت شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی
در سال‌های اخیر، در همه جای دنیا مردان نیز به سمت شلوارهای جین نسبتاً تنگ و خوش فرم رفته‌اند، در حالی که این شلوار ها برای خانم‌ها جذاب است، تفاوت‌هایی وجود دارد که باید در انتخاب شلوار جین مناسب مورد توجه قرار گیرد. برای آشنایی با تفاوت شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی با ما همراه باشید.

شلوار جین اسلیم

جین اسلیم فیت زنانه تا حدودی شبیه شلوار اسکینی جین فیت است ولی در این شلوارها قسمت جذب شلوار جین روی باسن و ران می‌باشد و از زانو به پایین کمی آزادتر هستند. افرادی با جثه ریز می‌توانند با خیال راحت این شلوار را انتخاب کنند.
به طور کلی میزان تنگ و چسبان بودن شلوارهای اسلیم در مقایسه با اسکینی، کمتر است؛ اما باز هم کاملا گشاد و آزاد نیستند. شلوارهای جین اسلیم، هم برای خانم ها و هم آقایان، در استایل های روزمره و نیمه روزمره کاملا مطلوب و مناسب خواهند بود. این مدل شلوار، برای خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند، بهترین انتخاب است و اندام آنها را زیبا و کشیده تر جلوه می کند. همچنین پوشیدن شلوارهای اسلیم برای آقایانی که اندام ورزشکاری دارند و شانه های آنها پهن است و کمر و باسن متناسب دارند، توصیه می شود.

 

شلوار جین اسکینی

در جواب این سوال که شلوار اسکینی چیست باید گفت شلوار اسکینی زنانه، شلواری به شدت جذب هست و به صورت کامل فرم بدن شما را به خود می گیرد. دقت کنید هنگامی که قصد خرید اسکینی جین فیت زنانه را دارید باید بدانید با چه لباسی می خواهید آن را بپوشید تا بتوانید بین بالاتنه و پایین تنه خود تعادل ایجاد کنید.
به طور کلی این مدل از شلوارهای جین، کاملا جذب و چسبان هستند. خصوصا در بخش باسن و ران ها، این مسئله به میزان بیشتری احساس می شود. همچنین از زانو تا مچ پا، فرم جذب دارند و در بخش مچ شلوار نیز باریک هستند. به طور کلی شلوارهای اسکینی به دلیل اینکه فرم مطلوب و مناسبی دارند و روی بدن به صورت خوش حالت جلوه می کنند، با هر استایل و در هر فصل از سال، از جمله انتخاب های مناسب به حساب می آیند.

 

تفاوت شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی

در سال‌های اخیر، در همه جای دنیا مردان نیز به سمت شلوارهای جین نسبتاً تنگ و خوش فرم رفته‌اند، در حالی که این شلوار ها برای خانم‌ها جذاب است، تفاوت‌هایی وجود دارد که باید در انتخاب شلوار جین مناسب مورد توجه قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین اسکینی فیت و اسلیم فیت، این است که لباس‌های لاغر، بدن را محکم‌تر از لباس‌های باریک در آغوش می‌گیرند. اسلیم فیت، یک شبح تیز ایجاد می‌کند اما معمولاً مانند اسلیم فیت، به خطوط بدن شما نمی‌چسبد.

با این حال، هر نوع لباسی تفاوت‌های جزئی در برش‌های اسکینی و اسلیم دارد. یک پیراهن کوتاه، به معنای چیزی کاملاً متفاوت از شلوار جین تنگ است!

شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اما این دور از واقعیت است به این دلیل که تفاوت‌های ظریفی بین این دو نوع شلوار جین وجود دارد که هنگام پوشیدن آن‌ها مشخص می‌شود. شلوار جین اسکینی بسیار تنگ تر است و هر انحنا و زاویه بدن شما را نشان می دهد. آنها برای لاغر نشان دادن شما عالی هستند اما ممکن است به اندازه شلوار جین اسلیم فیت راحت نباشند.
یکی از تفاوت های شلوار اسلیم و اسکینی، مربوط به تنگی و آزاد بودن آن است. به طور کلی شلوار جین اسلیم نسبت به شلوار های اسکینی کم تر تنگ و چسبان هستند، اما با این حال چندان گشاد و آزاد هم نیستند. شلوار های اسلیم هم می تواند برای بانوان و هم آقایان در سبک های روزمره و نیمه روزمره گزینه کاملا مطلوبی باشد.

پوشیدن شلوار اسلیم برای آقایانی که ورزشکار هستند و شانه هایی پهن، کمر و باسن های مناسبی دارند، پیشنهاد می شود. تفاوت شلوار اسلیم با اسکینی آن است که به اندازه اسکینی جذب و تنگ نیست و پای شلوار اسلیم روی قوزک پا قرار می گیرد.

شلوار اسکینی برای چه اندام هایی مناسب است

انتخاب شلوار برای بانوان، کاملاً به فرم بدن و سلیقه آن‌ها بستگی دارد. جین اسلیم فیت برای بانوانی که اندام گلابی شکل دارند مناسب است. زیرا کاملا فرم بدن را نشان نداده و تناسب بین قسمت‌های مختلف پا را حفظ می‌کند.

در مقابل شلوار اسکینی زنانه به دلیل چسبان بودن آن فرم بدن را زیباتر جلوه می‌دهد و برای بانوانی که اندام گرد دارند بسیار مناسب است. اما همین شلوار جین جذاب برای کسانی که پاهای آن‌ها بیش از اندازه لاغر است به هیچ وجه زیبا نخواهد بود زیرا لاغری آن‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

جین اسکینی را اگر بخواهیم برای آقایان توصیه کنیم باید گفت آن دسته از آقایانی که اندام متعادل دارند و زیاد چاق یا لاغر نیستند می‌توانند از این مدل جین استفاده کنند.

 

نکات کلیدی و استایلی شلوار جین اسکینی و اسلیم فیت:

شلوار جین اسکینی به شکل پای پوشنده آن روی پا قرار می­گیرد و تنگ (جذب) است. از سوی دیگر، دهانه پاچه شلوار جین اسلیم فیت کم عرض و باریک بوده و به هیچ عنوان حالتی گشاد و شل و ول ندارد. این فاکتور، اصلی کلیدی جهت تشخیص تفاوت بین شلوار جین اسکینی و اسلیم فیت است.
نکته‌ی مهم دیگر این است که شلوارهای جین اسکینی در عین شیک و خوش استایل بودن، آزادی حرکت پا را محدود می‌­کنند. در مقابل، شلوارهای جین اسلیم فیت، به پوشنده اجازه می‌­دهد تا پای خود را آزادانه حرکت دهد. به همین دلیل، زمانیکه روز فعال­‌تری را در پیش دارید، فیت اسلیم در مقایسه با اسکینی گزینه برتر است.
نکته استایلی: بیشتر خانم‌­ها در موقعیت‌­های رسمی شلوار جین اسکینی فیت را به شلوار جین اسلیم ترجیح می‌­دهند. این انتخاب به‌جا اگر در استایل آن‌ها با کفش پاشنه بلند ترکیب شود، یکی از شیک­‌ترین استایل­‌ها را برای خانم­‌ها رقم می‌­زند). در حالیکه، این موضوع در اکثر موارد برای آقایان برعکس است.

استایل‌های رسمی مردانه، انتخاب هوشمندانه در مقایسه با جین اسکینی، جین اسلیم فیت است.

در نتیجه، هر دو شلوار اسکینی و اسلیم فیت مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ به عبارت دیگر، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را ترجیح می دهید و در آن احساس راحتی بیشتری می کنید؛ بنابراین، ادامه دهید و آنها را در محل کار، دانشگاه یا فقط برای یک ظاهر غیررسمی روزمره بپوشید. تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد و عمدتاً به میزان چسبندگی آنها بستگی دارد. اگر به دنبال ظاهری تنگ و جذاب هستید، به سراغ شلوار جین اسکینی بروید؛ اما اگر می خواهید ظاهری گشادتر اما براق داشته باشید، شلوار جین اسلیم فیت بهترین گزینه برای شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *