فروش عمده لباس زنانه

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

تاریخچه شلوار جین

شلوار جین در قرن هجدهم به وجود آمد، یعنی زمانی که شرکت‌هایی مانند لی وایس، کالوین راجرز و جیکوب دیویس نمونه‌های اولیه را تولید و توسط اکثر ملوانان مورد استفاده قرار گرفت. البته به دلیل استحکام خوب این پارچه برای کار در معادن نیز مناسب بود. از این پارچه لباس های زیادی تهیه می شد اما بیشتر در تولید شلوار استفاده می شود. شلوار جین انواع مختلفی دارد مثل شلوار جین راسته زنانه و شلوار جین لوله‌ ای و شلوار جین مام استایل و شلوار جین مام فیت و ….

کلمه جین یک کلمه فرانسوی است. در ایران این پارچه با نام لی نیز شناخته می شود.

از آنجایی که کشور ما سابقه دارد که بسیاری از لوازم و محصولات به عنوان اولین برند مورد استفاده در ایران شناخته شود احتمالاً این محصول اولین بار توسط این برند در ایران معرفی و منتشر شده و معروف است و در واقع فقط نام تجاری سازنده است.

در دهه 1950 این شلوارها توسط نوجوانان برای اعتراض به بزرگترها به دلیل نپوشیدن شلوار جین مورد استفاده قرار گرفت و سپس رایج شد و امروزه تنها در آمریکا سالانه 14 میلیارد دلار خریداری می شود.

شلوار جین انواع مختلفی دارد مثل شلوار جین راسته زنانه و شلوار جین لوله‌ ای و شلوار جین مام استایل و شلوار جین مام فیت و ….

در ادامه با تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت آشنا می شوید.

شلوار مام استایل

 

شلوار مام استایل زنانه از جمله شلوارهای جین و لی به شمار می‌رود و برای تولید این دسته از شلوارها، از پارچه های جین ضخیم به کار می برند. این شلوار در گذشته نیز وجود داشت و دوباره مورد استقبال قرار می گیرد . ویژگی مهم این شلوار فاق بلند و کمر  آن است که بالای ناف بسته می شود و در قسمت ران و ساق پا گشاد است . بالا بسته شدن کمر باعث می شود که باسن شما کشیده تر بنظر بیاید و فرم بدن شما را زیباتر می کند. پارچه این شلوار غیر کشی بوده و در قسمت مچ پا کمی تنگ تر می شود.
جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند تقریبا به ۵۰ سال پیش برمی‌گردد و و مدت زمان زیادی در دنیای مد یک استایل بی معنی و مسخره بود.  این دسته از شلوارها الان وارد دنیای مد می باشد و جایگاه بسیار عالی را به خود اختصاص می دهد و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.
اگر قد کوتاهی دارید و کمی تپل هستید شلوار مام استایل نپوشید، زیرا شما را تپل تر نشان می دهد.

اما به لحاظ جنس پارچه از پارچه هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه کشی می دوزند. این شلوار ها می توانند مدل راسته یا اسکینی باشند.

 

شلوار مام فیت

خرید شلوار مام فیت یکی از ترندهای قدیمی شلوار جین است که چندی پیش فراموش شد. اما مدتی است که دوباره آثار شلوارهای مام فیت را در دنیای مد می بینید اما به لحاظ جنس پارچه می تواند از پارچه هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه کشی باشد. این شلوار ها می توانند مدل راسته یا اسکینی باشند. شلوار جین مام استایل فاق بلندی دارد که در قسمت کمر بالای ناف بسته می شود (مشابه با شلوار مام استایل) .از این رو، باسن شما کشیده تر به نظر می رسد و برجسته تر به نظر می رسد .

همچنین در ران ها و پاها شل می شود و در مچ پا سفت می شود. یکی دیگر از ویژگی های خرید شلوار مام فیت، پارچه کشش نبودن آن است. بنابراین در هنگام خرید شلوار به این نکته توجه کنید و حتما سایز خود را خریداری کنید.

شلوار مام فیت برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است زیرا بسته شدن کمر بلند کنار شلوار باعث بسته شدن شکم آنها می شود و دیگر نیازی به پوشیدن شلوار جین نیست . توجه داشته باشید این مدل هرگز برای خانم های چاق و کوتاه قد توصیه نمی شود. می توانید این شلوار جین جذاب را با ژاکت، تی شرت رنگی یا سفید و شلوار بپوشید.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

یکی از متنوع ترین آیتم ها در استایل شلوار است که مطابق با انواع سلیقه ها طراحی می شود و اسم های مختلفی دارد .

امروزه استفاده از شلوار جین یکی از ترندهای دنیای مد می باشد و هرکسی حداقل یکی از انواع مختلف شلوار جین را در کمد لباس خود دارد. شلوار جین در طی سالهای متوالی دچار تغییرات بسیاری شد و مدل ها و سایز های متفاوتی را تجربه کرد.

در ادامه به بررسی و تفاوت دو مدل پرطرفدار این شلوار یعنی مام استایل و مام فیت می پردازیم.

حتما اسم شلوار مام فیت و شلوار مام استایل به گوش تان می خورد و تاحدودی با این شلوارها آشنایی دارید. شلوارهایی نسبتا آزاد و راحت که برای استایل اسپرت و کژوال مناسب هستند، اما فرق شلوار مام فیت ومام استایل در چیست. این مطلب را دنبال کنید تا با تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل آشنا شوید.

از مهمترین تفاوت شلوار مام استایل و شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت و مام استایل قد نسبتا کوتاهی دارند و زیاد بلند نیستند و معمولا در قد 90، 95 و 100 می باشند.

شلوار مام فیت و مام استایل شباهت های زیادی بهم دارند .

اصلی ترین تفاوت شلوار مام فیت و شلوار مام استایل این است که شلوار مام فیت در قسمت ران و ساق پا کمی جذب است اما در شلوار مام استایل قسمت ران و ساق پا آزاد است. همچنین جنس شلوارهای مام فیت معمولا ضخیم و کشی می باشد.

اگر جزء افراد لاغر اندام هستید شلوار مام استایل انتخاب خوبی برای شما است.

برای پوشیدن شلوار مام فیت محدودیت خاصی نیست و با اکثر اندام ها تناسب دارد.

به طور خلاصه

جنس شلوار مام استایل زنانه، جین ضخیم است ولی شلوارهای مام فیت لزوماً از جین ضخیم نمی دوزند.
شلوارهای مام استایل نسبت به مام فیت گشادتر می باشد و برای افراد لاغر انتخابی بسیار عالی خواهد بود.
این شلوارها گشاد می باشند در قسمت مچ پا کمی تنگ هستند اما شلوارهای مام فیت در قسمت مچ پا تفاوتی ندارند.
بیشتر برای افراد لاغر مناسب تر است و اما شلوار مام فیت زنانه می تواند برای اندامهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *