فروش عمده لباس زنانه

تیشرت لانگ و نحوه ست کردن آن؟

تیشرت لانگ چیست و نحوه ست کردن و پوشیدن آن چگونه است؟

تیشرت لانگ چیست؟

در این مقاله به سوال تیشرت لانگ چیست و نحوه ست کردن و پوشیدن آن  می پردازیم. تیشرت لانگ یا به اصطلاح longline به تی شرت هایی گشاد با قدی بلندتر از تیشرت معمولی و با استین های افتاده می گویند. البته از اسامی دیگه که در وطنم ازش یاد میشه ؛ تیشرت های لش ، تیشرت های اورسایز (سایز بزرگ)، قواره دار ، قواره بزرگ هم هست.

بلندی قد این تیشرت لانگ حدودا به روی زانو ها میرسه. البته نمیشه گفت همه مدل همین قد رو دارن ولی اصولا تیشرت های کلاسیک لانگ با این قد هستن.

تیشرت لانگ در دسته ی استایل کژوال و راحت و اسپرت قرار میگیره و ست کردن اون راحت و شیک هست.

در سال های اخیر مُد لباس در بین خانم ها به سمتی پیش رفته که علاوه بر زیبایی، راحتی لباس هم مد نظر است و لباس هایی طراحی شده اند که خانم ها در آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشند، به خصوص برای فصل تابستان که از لباس های خنک و راحت استفاده زیادی می شود. تیشرت لانگ دخترانه از جمله طراحی هایی است که در سال های اخیر به عنوان یک لباس راحت و اسپرت مورد توجه قرار گرفته و می توان آن را به شکل های مختلفی ست کرد.در ادامه با تیشرت لانگ و نحوه ست کردن آن آشنا خواهیم شد.

چه کسانی میتونن از تیشرت لانگ استفاده کنن؟

تفاوتی ندارد بلند قد هستید یا نه، هیکل لاغری دارید یا شکل بدن شما گلابی شکل و سیبی شکل است، در هر صورت اگر تمایل داشته باشید می توانید تیشرت لانگ را در استایل خود استفاده کنید و آیتم های متنوعی را با آن ست کنید.این تیشرت مناسب هر نوع اندام(چاق/لاغر) و هر جنسیتی(مرد/زن) در هر بازه ی سنی ای(از کودک بگییییر تا اخرش) است.

اما نکته ای که باید بهش توجه کرد قد مناسب لباس با قد خود شما هست!

افرادی که قد کوتاهی دارن نباید از تی شرت های لانگ خیلی بلند استفاده کنن و افرادی با قد بلند هم حواسشون باشه که تیشرت لانگشون قد استانداردی داشته باشه و زیاد کوتاه یا بلند نباشه تو تنشون؛

چون با شلختگی زیادی که ایجاد کرده باعث میشه همه نگاهای عجیب غریب به سمتتون جذب بشه و یجورایی شبیه گارگامل در کارتون اسمورف ها بشید!

برای آشنایی بیشتر با تیشرت لانگ دخترانه و انواع آن همراه ما باشید.

تیشرت لانگ و نحوه ست کردن آن؟

برای ست کردن انواع مدل تیشرت لانگ با شلوار؛ پیشنهاد می‌کنیم که تیشرت لانگ را با شلوارهای مدل اسکینی و یا اسلش (پایین کش) بپوشید تا ظاهر اسپرت و ورزشی شما حفظ شود.

تیشرت لانگ را با شلوارهای مدل بگ یا گشاد ست نکنید، زیرا اندام و استایل شما را کاملا نامرتب و شلخته نشان می‌دهد

با استفاده از تیشرت لانگ دخترانه به همراه شلوار ورزشی و کتانی هم می توانید یک استایل اسپرت ورزشی داشته باشید. اگر مربی ورزشی هستید و با به ورزش کردن در فضای باز علاقه دارید، تیپ با تیشرت لانگ دخترانه برای شما مناسب است.

تیشرت لانگ دخترانه آستین بلند برای بیرون از خانه بسیار کاربرد دارد و می توان به عنوان تیشرت زیر مانتو برای مانتو های جلوباز از آنها استفاده کرد.

رنگ های کاربردی که میتوانید با هر رنگ دیگری ست کنید و استایلتان ر کامل کنید رنگ های خنثی است.

رنگ مشکی تیشرت های لانگ همه را یاد اسکیت باز ها می اندازد و به شدت طرفدار دارد .

برعکس قدیم که لباس های تنگ و جذب مورد پسند بود امروزه همه به دنبال ازادی و راحتی هستند، تیشرت های لانگ یکی از ایتم های به روز بودن و راحت بودن هست.

همینطور خانم ها در ایران برای استایل های بیرون از خانه میتوانید تیشرت لانگ را با شلوار های اسکینی یا مام فیت و شلوار های راسته و اسلش و گاها نیم بگ ست کنید .

شلوار های کارگو و بگ خیلی گشاد مجددا تیپ شما را شلخته میکند

قد شلوار باید متناسب باشد و زیادی کوتاه یا بلند بودنش هم جلوه ی زیبایی با تیشرتای لانگ ندارد

چرا تیشرت لانگ بپوشیم؟

تیشرت لانگ زنانه کاربردهای زیادی دارد و می توان از آن ها در استایل های روزمره هم بهره برد. از مزایای تیشرت لانگ این است که شما می توانید استایل های خیابانی متنوعی را با آن ها ایجاد کنید. در بیشتر مواقع از تیشرت لانگ دخترانه مشکی برای استایل های خیابانی استفاده می کنند. به کمک تیشرت لانگ دخترانه می توانید استایل های منحصربفرد خود ر ا داشته باشید.

حتی آقایان هم می توانند از تیشرت لانگ مردانه در استایل خود استفاده کنند با این انتخاب می توانند ایرادات اندامی خود را بپوشانند و جذاب تر به نظر برسند.

تیشرت لانگ مردانه برای افرادی که سرشونه پهنی دارند بسیار مناسب است زیرا بلندی که تی شرت های لانگ دارند سبب می شود تا تعادل در استایل آن ها ایجاد شود.

از مزیت های دیگر تی شرت های لانگ می توان به خنک و سبک بودن آن ها اشاره کرد. اینقدر سبک هستند که در استایل کردن با آن ها احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از تیشرت های لانگ در فصل های مختلف حتی زمستان با استایل های متنوع بهره ببرید. چرا که با کت های هم قد لباس و پالتو های بلند هم ست می شوند.

قیمت تیشرت لانگ مناسب چقدر است؟

این موضوع که بتوان گفت ایده آل ترین و بهترین قیمت برای یک تیشرت لانگ چقدر است به پارامتر ها و مسائل مختلفی بستگی دارد. شما با توجه به اینکه به دنبال چه نوع تیشرت لانگی هستید و هدفتان از خرید آن چیست، قیمت لباس برایتان دسته بندی می شود. اینکه تیشرت لانگ مد نظرتان از چه پارچه و متریالی برای دوخت استفاده می شود و از چه برند و مارکی باشد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یک تیشرت لانگ می گذارد.

تیشرت لانگ و انواع مختلف آن را می توانید از فروشگاه هایی تهیه کنید که می دانید تنوع طرح و رنگ داشته . از سوی دیگر نیز می دانید کیفیت های خوب و قیمت های مناسبی دارند. به همین خاطر نیز ما مزون آوانتگارد را به شما معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *