مقالات

خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت

خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت

به چه لباسی شومیز میگویند؟

چند سالی است که اسم شومیز را بسیار می شنوید.خانم ها همواره برای خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت حساسیت زیادی دارند.شومیز ها یک سبک از لباس های پرکاربرد بانوان هستند همانطور که می دانید دنیای لباس های بانوان بسیار وسیع و گسترده است و بخشی از این فضا را شومیز ها و انواع آن ها تشکیل می دهند. همچنین بیشترین تفاوت بین خانم ها و آقایان همین موضوع تنوع لباس هاست.

شومیز ها لباس های سبک و راحتی هستند که در استایل ها و موقعیت های مختلف کاربرد دارند. شومیز ها به دلیل ویژگی هایی که دارند جزو دسته لباس های تابستانی محسوب می شوند شومیزهایی که از پارچه های سنگین و گرم دوخته شده اند تنها مناسب فصل و آب و هوای سرد هستند.

از طرفی سبک شومیز های زنانه در کنار شیک و مجلسی بودن، پوشیده هستند از این رو با معیار و فرهنگ جامعه ما مطابقت دارند به دلیل همین ویژگی حتی خانم های محجبه و معتقد هم از شومیز ها برای استایل های خود بهره می برند.

اگر شما خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت را سرچ کنید یک گستره عظیم از لباس بانوان را برای شما می آورد، اما اگر به زبان فارسی جستجو کنید خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت با نوع خاصی از بلوز بانوان را برای شما می آورد.

شومیز در مهمانی ها و مجالس پوشیده می شود. البته بانوان گاهی از این لباس به عنوان زیر مانتو استفاده می کنند. در حال حاضر شومیز ها با پارچه هایی مانند حریر و ریون و گیپور و … و در انواع مدل های مختلف تولید شده.

 

 

انواع شومیز زنانه

حتما خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت را در اولویت لیست خریدهایتان قرار دهید.شومیز های زنانه جنس های مختلفی دارند و با توجه به جنس های مختلف قیمت های متفاوتی دارد

شومیزها به دلیل پوششی که دارند بسیار پرطرفدار و کاربرد زیادی دارند و در موقعیت و محیط های مختلفی از آن ها استفاده می شود.

شومیز رسمی

یکی از پرمصرف ترین مدلهای شومیز ، مدل مجلسی آن می باشد. شومیز مجلسی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و مناسب بسیاری از مهمانی ها و مجالس می باشد. این نوع شومیز را می توان با لباسهای دیگری مانند دامن یا شلوار مجلسی ست کرد تا جلوه زیباتری پیدا کند.

شومیز جلوبسته

این شومیز ها همان گونه که از نامشان مشخص است در قسمت جلویی، بسته و معمولاً در ناحیه کمر تنگ تر می شوند. چین پایین این لباس ها یکی از زیبایی ها و جلوه های خاص این مدل از شومیز ها می باشد.

شومیزهای حریر

شومیز حریر دارای جنس لطیفی می باشند و برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب می باشند.
این شومیزها را با یک دامن یا شلوار امتحان کنید. آستین های کوتاه و چین دار که به شکل گشاد می دوزند ، یکی دیگر از مدل های پرطرفدار است.

شومیزهای لی

شومیز لی زنانه در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، طرح‌ها و سبک‌ها عرضه می‌شود. برخی از این مدل‌ها دارای جیب و یقه هستند، در حالی که برخی دیگر بدون یقه و جیب طراحی شده‌اند.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت برای مهمانی های غیررسمی کاربرد دارد. مدل های اسپرت معمولاً با شلوارهای اسپرت مانند شلوارهای جین ست می شوند.

شومیز های گلدوزی

یکی از مدل های جدید شومیز های مجلسی زنانه، شومیز های با طرح گلدوزی اند. که اغلب می توان از آن ها برای دورهمی ها، مهمانی های خانوادگی استفاده کرد . این شومیز زنانه مجلسی معمولا در قسمت یقه و آستین ها دارای گلدزی های متنوعی هستند که زیبایی چشمگیری به استایل و لباس می بخشد

تفاوت شومیز و تونیک

ممکن است بعضی از افراد شومیز و تونیک زنانه را یکی بدانند و از نظر آن ها تفاوتی بین این دو نیست.

  1. اولین و واضح ترین تفاوت بین تونیک و شومیز قد آن هاست به این صورت که قد شومیز ها از قد تونیک کوتاه تر است. تونیک ها معمولا لباس های جلو بسته بلندی اند که بلندی این لباس ها تا زیر باسن است در صورتی که شومیز ها بلند نیستند.
  2. تفاوت دیگر این دو سبک در استایل آنهاست تونیک ها معمولا قالبی فیت و چسبان دارند در صورتی که شومیز ها کمی آزاد تر و راحت تر هستند و همین گشاد تر بودن سبب می شود تا اندام شما را بهتر نشان دهد. جنس پارچه شومیز برعکس تونیک از پارچه های مجلسی تر مانند حریر می دوزند.شومیز ها را معمولا با آستین های بلند می دوزند در صورتی که تونیک ها می توانند مانند پیراهنی با آستین کوتاه باشند.
  3. شومیز یک کلمه فرانسوی است و درواقع لباس های مردانه جلو باز است که حالا به شکل لباس زنانه جلو باز دکمه دار درآمده است. شومیزها پیراهن های زنانه و دخترانه لخت هستند.
  4. تونیک معمولاً بلوز یا پیراهن بلند تا زیر باسن است که می تواند به صورت تنگ یا گشاد، آستین کوتاه یا بلند، کلاه دار یا بدون کلاه باشد. تونیک یکی از قدیمی ترین لباس ها است که نام آشنایی دارد.
  5. بلوز یک واژه فرانسوی است که معمولاً گشاد بوده و برخلاف تونیک تا بالای باسن می باشد.

 

شومیز را با چی بپوشیم؟

برای ست کردن شومیز می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  • شومیز را می توانید با یک دامن میدی ست کنید
  • شومیز ساده سفید با شلوار جین ست کنید. می توانید یک صندل به ترکیب لباستان اضافه کنید
  • می‌توانید شومیز خود را به دامن ماکسی بچسبانید و آن را با کمربند بزرگ تزیین کنید
  • شومیز را یا یک شلوار کتان متناسب با رنگ شومیزتان ست کنید به همراه کفش پاشنه دار
  • شومیز را درون دامن کوتاه قرار دهید. می‌توانید با یک کمربند رنگی استایل خود را جذاب تر کنید.
  • شما می توانید شومیز اسپرت خودرا زیر سرهمی جین بپوشید
  • شومیز گلدار خود را می توانید داخل یک دامن جین کوتاه قرار دهید

قیمت شومیز زنانه مناسب چقدر است؟

این موضوع که بتوان گفت خرید جدیدترین شومیز های زنانه با بهترین قیمت برای یک شومیز چقدر است به پارامتر ها و مسائل مختلفی بستگی دارد. شما با توجه به اینکه به دنبال چه نوع شومیز زنانه ای هستید و هدفتان از خرید آن چیست، قیمت لباس برایتان دسته بندی می شود. اینکه شومیز زنانه مد نظرتان از چه پارچه و متریالی برای دوخت استفاده می شود و از چه برند و مارکی باشد می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یک شومیز زنانه بگذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *