فروش عمده لباس زنانه

راهکارهایی برای خرید لباس عید برای خانم‌ها

زنی در میان شکوفه ها

عید نوروز با تغییر فصل همراه است و این یعنی باید سروسامانی به کمد لباستان بدهید. به علاوه، رسم های عید نوروز را هم فراموش نکنید؛ دید و بازدید و حتی خرید لباس نو. همین مهمانی‌های خانوادگی صمیمانه و گاهی رسمی ما را به این فکر می‌اندازند که چه بپوشیم.

خب، بد نیست از کمی قبل‌تر به فکر این موضوع باشید و حتی درمورد لباس نویی که امسال می‌خواهید بخرید کمی فکر کنید. اگر مغازه‌دار هستید هم باید مشتری‌های خودتان را راضی نگه دارید. پس دست بجنبانید و برای خرید عمده پوشاک عیدانه در تهران به سایت آوانتگارد سر بزنید. 

نکاتی که برای لباس عید باید در نظر بگیرید

در مرحله اول به این فکر کنید که برای چه فضایی باید آماده شوید؟ منظور این است که آیا مهمانی‌ها بیشتر رسمی هستند یا کاملا صمیمانه و خانوادگی؟ یا شاید هم ترکیبی از این دو. درحالت کلی، می‌توانیم انتظار فضایی نسبتا رسمی داشته باشیم. اما نکات مهم دیگری را هم باید درنظر داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

لباسی مناسب فرم بدن خود انتخاب کنید

در مرحله بعد به این فکر کنید که چه فرم لباسی به من می‌آید؟ برای جواب این سوال باید فرم بدنتان را بشناسید. قبلا در مقاله‌ای با همین عنوان توضیحات کامل تری در این مورد داده‌ایم. اما خلاصه بگوییم، درکل 5 فرم بدنی متفاوت وجود دارد که با اسم‌های مثلث برعکس، گلابی، سیب، مستطیل و ساعت شنی شناخته می‌شوند.

لباس‌های مناسب فرم بدن مثلث برعکس – این یعنی قسمت بالاتنه به‌خصوص در بخش شانه‌ها عریض‌تر از پایین‌تنه یا بخش لگن شماست. برای ایجاد تعادل بهتر است تمرکز را بیشتر به‌سمت پایین‌تنه ببرید. مثلا شلوار‌های جین راسته انتخاب‌های خوبی هستند. پیراهن‌هایی با برش در قسمت بالا یا یقه V شکل هم برای شما مناسب‌اند. 

لباس‌های مناسب فرم بدن گلابی – در این فرم بدن، پایین‌تنه عرض بیشتری دارد. پس باید کمی به بالاتنه توجه کنیم. سراغ پیراهن‌های چین‌دار بروید. لباس‌هایی که در قسمت بالا جزئیات زیادی دارند مناسب شما هستند. استفاده از لباس‌های دکلته و کراپ هم به شما کمک می کند.

لباس‌های مناسب فرم بدن سیب – فرم بدن سیب تقریبا نقطه مقابل مورد قبل است. این‌بار بالاتنه پُرتر است. حالا برای این‌که استایل زیبا و متعادلی داشته باشید، می‌توانید سراغ شلوار یا دامن های کوتاه بروید. دیده شدن پاها توجه را از بالاتنه برمی‌دارد. به‌علاوه، انتخاب لباس‌های تیره‌تر برای بالاتنه هم گزینه ایده‌آلی است.

فروشنده و خریدار در زمن خرید لیاس عید

مهم نیست دنبال لباس برای چه فرم بدنی می‌گردید، برای خرید عمده پوشاک زنانه در عید سری به فروشگاه ما بزنید، حتما گزینه مناسبی پیدا می‌کنید. فراموش نکنید که امکان خرید به‌صورت تکی هم وجود دارد.

لباس‌های مناسب فرم بدن مستطیل – این یعنی اگر یک مستطیل رسم کنید که دو خطش موازی از کنار دو شانه شما بگذرند، تمام بدنتان در آن قرار می‌گیرد. درواقع عرض بالاتنه و پایین‌تنه برای شما یکسان است. حالا برای ایجاد تعادل بهترین گزینه استفاده از اکسسوری ظریف و جذاب مثل کمربند است تا توجه را به سمت کمر ببرید و به فرم ساعت‌ شنی نزدیک‌تر شوید.

لباس‌های مناسب فرم بدن ساعت شنی – این یعنی قست بالاتنه و پایین‌تنه شما تقریبا به یک میزان باید مورد توجه قرار بگیرد و کمر باریک ویژگی این فرم بدن است. تقریبا همه لباس‌ها برای این افراد مناسب است. اما بهتر است سراغ لباس‌های نسبتا فیت بروید یا از کمربند استفاده کنید تا این ویژگی بیشتر به چشم بیاید.

از رنگ لباس غافل نشوید

باز هم در مقاله‌ای دیگر با جزئیات بیشتر درباره نحوه ست کردن لباس‌ها باتوجه به رنگشان صحبت کردیم. درکل بهتر است نگاهی به چرخه رنگ بیندازید. همین چرخه به‌راحتی می تواند به زیباتر شدن استایل شما کمک کند. باید پالت رنگی استایل خودتان را بسازید و برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد. آوانتگارد در فروش عمده لباس عید در تهران لباس‌هایی در رنگ‌های متنوع عرضه می‌کند که در کامل کردن پالت خیلی به شما کمک می‌کنند.

نمونه‌ای از لباس‌های عید همراه کفش سیاه و جین

رنگ‌های مشابه – سراغ چرخه رنگ بروید. در دایره داخلی رنگ‌های اصلی و بعد رنگ‌های ثانویه را می‌بینید. از دایره سه رنگ کنار هم انتخاب کنید. مثلا زرد، لیمویی و سبز روشن. 

رنگ‌های متضاد – نقطه مقابل هر رنگ را در دایره پیدا کنید. این رنگ ها با اسم متضاد یا مکمل شناخته می شوند. ترکیب آن‌ها کنار هم استایل جذاب و هیجان انگیزی برایتان می‌سازد.

رنگ‌های سه‌گانه – این استایل قطعا چشم‌ها را به سمت شما می کشد، پس شاید کمی جسارت لازم باشد. در دایره با خطوط مستقیم سه رنگ را به هم وصل کنید، طوری که یک مثلث داشته باشید. از هرجای دایره می‌توانید شروع کنید و این ترکیب را بسازید.

رنگ‌های یک طیف – استایل‌های منوکروم را می‌پسندید؟ پس باید یک رنگ را انتخاب کنید، مثلا آبی. حالا تنالیته‌های مختلف آبی را باهم ست کنید. مثلا آبی فیروزه‌ای، آبی کاربنی و آبی دریایی را کنار هم قرار دهید.

این آیتم‌ها لباس عید شما را جذاب‌تر می‌کنند

فراموش نکنید که فصل را در نظر بگیرید. لباس‌های ضخیم یا نازک ممکن است خودتان را اذیت کنند. اما درکنار این موضوع چند آیتم هست که می‌توانند در رسیدن به یک استایل زیبا به شما کمک کنند. برای خرید عمده پوشاک عیدانه و مواردی مانند اقلام پایین هم می‌توانید به فروشگاه آوانتگارد بروید. 

  • کت – یک کت مناسب می تواند کارتان را بسیار ساده‌تر کند. به جای خرید مانتو، سراغ یک کت بلیزر زنانه بروید. این کت‌ها استایلی کلاسیک برایتان می‌سازند. طرفدار مانتو هستید و از آن نمی‌گذرید؟ پس سراغ مانتو‌های ساده و کلاسیک بروید. مدل‌های پرزرق‌و‌برق عید، فقط برای چند مهمانی مناسب هستند و معمولا بعد از آن نمی‌توانید با دیگر لباس‌ها ستشان کنید.
  • بلوز – برای عید لباس‌های رسمی‌تر گزینه‌های بهتر و مطمئن‌تری هستند. پس بد نیست چند روزی تی‌شرت های اسپرتتان را فراموش کنید. شومیز‌ها انواع زیادی دارند. حتما می توانید چیزی مطابق سلیقه‌تان پیدا کنید. باز هم بهتر است سراغ مدل‌های پرزرق‌و‌برق و خیلی مجلسی نروید تا بتوانید بیشتر از لباستان استفاده کنید.
  • عینک – فکر می‌کنید عینک آفتابی فقط برای تابستان است؟ اما اشعه های مضر خورشید همیشه هستند، حتی در زمستان و بهار. پس بهتر است برای خارج خانه یک عینک مناسب همراه خود داشته باشید. برای فصل بهار عینک‌هایی با رنگ روشن بسیار مناسب‌تر هستند. عینک‌های رنگی هم که مدتی است ترند شده‌اند می‌توانند استایلتان را حسابی خاص و متفاوت کنند.

غیر از عینک دیگر آیتم‌ها را می توانید از آوانتگارد تهیه کنید. فراموش نکنید که می‌توانید به‌صورت تکی هم خرید کنید و فروش عمده پوشاک عیدانه برای مغازه‌دارها فراهم است.

 خرید عمده لباس عید از فروشگاه آوانتگارد

کم‌کم هوا بوی عید نوروز را می‌آورد. شما از کی خودتان را برای استقبال سال نو آماده می‌کنید؟ به فکر خرید لباس‌های جدید هم هستید؟ به این فکر می‌کنید که چه لباسی برایتان مناسب‌تر است؟ در درجه اول دنبال لباس مناسب فصل بگردید. بعد به فرم بدنتان فکر کنید و لباسی انتخاب کنید که اندام شما را به زیباترین شکل نشان دهید. از رنگ‌ها هم غافل نشوید. به‌هرحال، باید حواستان به ترکیب کردن آیتم‌های مختلف استایلتان باشد تا زحماتتان هدر نرود. 

در این مطلب نگاه کوتاهی به نکاتی انداختیم که می‌توانند برای شما یک لباس عیدانه فوق‌العاده بسازند. در این راه مزون آوانتگارد هم همراه شماست. اگر فروشنده هستید، با فروش عمده پوشاک عیدانه به شما کمک می‌کنیم تا اقلام فروشگاه خود را تکمیل کنید و مشتریانتان را راضی نگه دارید. اگر هم می‌خواهید برای خودتان خرید کنید باز هم نگران نباشید. می‌توانید لباس‌های مختلف را به‌صورت تکی از طریق وب‌سایت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *