مقالات

ست بادی با دامن کوتاه

ست بادی با دامن کوتاه

ست بادی با دامن کوتاه می تواند هم به عنوان لباس خانه جذابیت داشته باشد و هم می تواند به خوبی برای میهمانی ها و دورهمی ها گزینه مناسبی به شمار بیاید. این نکته را هم حتما در نظر داشته باشید که ست بادی را با چه نوع دامنی باید بپوشید که جذابیت بالایی داشته باشد. برای آن که بیشترین تاثیر را در این زمینه دریافت کنید و بهترین سبک و استایل را داشته باشید، می توانید به ادامه این مطلب توجه نمایید.

انتخاب بادی

برای ست بادی با دامن کوتاه باید بتوانید در ابتدا نوع بادی خود را به دقت انتخاب کنید. این کار سبب می شود تا نیمی از استایل خودتان را مرتب کنید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای خریدن بادی ها باید چندین مورد مختلف را بدانید و حتما در نظر داشته باشید. تمامی این موارد را در این بخش معرفی خواهیم کرد.

ست بادی با دامن کوتاه

 

  • توجه به یقه بادی

اولین نکته مربوط به توجه کردن به یقه بادی ها است. بادی ها معمولا می توانند یقه های متفاوتی داشته باشند. یقه رومی، یقه اسکی، یقه گرد و… همگی از نوع یقه هایی هستند که این نوع از لباس ها دارند. در نظر داشته باشید که نوع یقه را با توجه به بالاتنه خودتان انتخاب کنید.

  • توجه به جنس بادی

مورد و نکته بعدی در خصوص جنس بادی است. به طور کلی جنس بادی باید به این صورت باشد که هم به خوبی کش بیاید و به اصطلاح فیت بدن باشد و هم آن که به مرور زمان دچاراز هم بازشدگی تار و پود نشود.

  • توجه به تزئینات بادی

نکته بعدی که حتما در زمان خرید بادی و همچنین ست بادی با دامن کوتاه باید در نظر داشته باشید، آن است که چه تزئینات و چه مواردی بر روی بادی استفاده شده است. معمولا بادی ها می توانند ساده باشند، طرح های چاپی داشته باشند و یا می توانند دارای زنجیر و… باشند. این موارد را به دقت مورد توجه قرار دهید و سپس بادی را تهیه کنید.

انتخاب دامن

برای ست بادی با دامن کوتاه، علاوه بر انتخاب بادی ها باید دامن ها را نیز به درستی انتخاب کنید. این مسئله سبب می شود تا استایل جذاب تر و بهتری داشته باشید. معمولا دامن های کوتاه می توانند مدل های مختلفی داشته باشند. به همین دلیل نیز باید حتما این نکته را در نظر بگیرید.

  • نوع دامن ها

دامن ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. دامن های کوتاه نیز به طور کلی چندین مدل مختلف دارند که باعث می شود استایل ها و سبک های متفاوتی داشته باشید. به همین خاطر حتما به نوع دامن ها و طرحی که دارند، توجه زیادی داشته باشید. این کار باعث می شود تا به شکل بهتر و مناسب تری بتوانید تیپ خودتان را مشخص کنید.

  • اندام مشتری

دامن کوتاه برای هر مشتری نمی تواند مناسب باشد. اگر پایین تنه توپری داشته باشید باید یک سری از دامن ها را انتخاب کنید و در صورتی که پایین تنه لاغری داشته باشید، باید مدل های دیگری را انتخاب نمایید. این مسئله را در نظر داشته باشید که برای انتخاب دقیق و اصولی، می توانید هم به توصیه های فروشنده توجه کنید و هم می توانید از طریق عکس ها و اموزش هایی که در وبسایت ها وجود دارند، متوجه شوید که کدام مورد گزینه مناسبی است.

  • جنس دامن ها

حتما دامن هایی را انتخاب کنید که دارای جنس های لطیف و لختی باشند. این مسئله سبب می شود تا زمانی که دامن را می پوشید، دامن پف نکند و به شکل و ظاهر خوبی دیده شود.

نکات کلی در ست بادی با دامن کوتاه

زمانی که بادی و دامن کوتاه خودتان را به طور قطعی و مناسبی انتخاب کردید، باید به یک سری از نکات دیگر نیز توجه کنید. این نکات در نهایت می توانند به شیک بودن استایل شما کمک کنند.

  • هارمونی رنگ ها

اولین مورد در خصوص هارمونی رنگ ها است. رنگ بادی را با دامن به شکلی انتخاب کنید که هارمونی داشته باشند. انتخاب هر دو آیتم با یک رنگ یکسان می تواند اشتباه باشد. از سوی دیگر نیز نباید رنگ ها کاملا در تضاد با هم باشند و یا نباید به گونه ای باشند که با یکدیگر هیچ همخوانی نداشته باشند.

  • جنس آیتم ها

مورد و نکته بعدی در خصوص جنس آیتم ها است. معمولا بهترین کار آن است که هر دو مورد را به شکلی انتخاب کنید که دارای جنس های یکسانی باشند. این کار سبب می شود تا ظاهر بادی و دامن کوتاه شما جذاب تر و یکدست تر به نظر برسد.

  • کیفیت

حتی زمانی که می خواهید ساده ترین لباس ها را خریداری کنید، به این مسئله توجه داشته باشید که چه کیفیت هایی را در این لباس ها می توانید پیدا کنید. کیفیت های لباس ها اگر یکدست باشند و از بهترین مواد نیز تهیه شده باشند، می توانیم ببینیم که هم ظاهر لباس ها بهتر است و هم می توانید مدت زمان بیشتری را از لباس های خودتان استفاده کنید.

ست بادی با دامن کوتاه

  • طرح و مدل

اگر بادی خود را طرح دار انتخاب می کنید، سعی کنید تا دامن را بدون طرح انتخاب کنید. انتخاب کردن دو آیتم طرح دار به صورت همزمان می تواند کار اشتباهی باشد و ظاهر استایل شما را کاملا به هم بریزد. این موضوع در خصوص ساده بودن هر دو آیتم نیز صدق می کند. یعنی اگر هم بادی و هم دامن را بدون طرح و به صورت ساده انتخاب کنید، ظاهر چندان زیبایی نخواهید داشت.

کلام پایانی

هم برای خرید بادی و هم برای خرید دامن های کوتاه و بلند و ست بادی با دامن کوتاه می توانید به سراغ فروشگاه های مختلفی بروید. اما مسلما بهترین اجناس را با مناسب ترین قیمت ها نمی توانید در هر فروشگاهی پیدا کنید. مزون آوانتگارد یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص است. همان طور که پیشتر نیز گفته شد، این مزون هم قیمت های خوبی را ارائه می کند و هم لباس های بسیار باکیفیتی دارد. بنابراین با خرید از آن ها می توانید لباس های مد روز را با بهترین تعرفه ها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *