مقالات

ست بادی با شلوار جین

ست بادی با شلوار جین

ست بادی با شلوار جین می تواند هم برای میهمانی ها و هم برای بیرون از خانه گزینه بسیار مناسبی باشد. در نظر داشته باشید که غالبا ست کردن بادی و شلوار جین می تواند به شکل های مختلفی انجام شود. با این وجود بد نیست بدانید که با یک سری از نکاتی که در این زمینه وجود دارد، می توانید به شکل بهتری این فرایند را انجام دهید.

ست بادی با شلوار جین

چه بادی هایی با شلوار جین ست می شود؟

برای ست بادی با شلوار جین در نگاه اول باید بدانید که چه نوع بادی هایی را می توانید با شلوار جین ست کنید. معمولا تمامی انواع بادی ها با شلوار جین ست می شود. با این وجود برخی از آن ها دارای طرح هایی هستند که صرفا مناسب محیط های میهمانی می باشند. این در صورتی است که بسیاری دیگر از مدل ها را می توانید به عنوان زیر مانتویی همراه با شلوار جین بپوشید.

  • بادی های یقه رومی
  • بادی های یقه اسکی
  • بادی های آستین حلقه ای
  • بادی های آستین کوتاه
  • بادی های آستین انگشتی و…

تمامی این مدل ها از بادی ها را می توانید به راحتی با شلوارهای جین ست کنید. اما باید حتما شلوارهای جین را نیز با دقت انتخاب کنید که تیپ و استایل شما تکمیل شود.

چه نوع شلوارهای جینی می تواند مناسب باشد؟

شلوارهای جین امروزه در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. غالبا مدل های مختلف نیز می توانند برای اندام ها و هیکل های گوناگونی مورد توجه باشند. در نظر بگیرید که به طور مثال شلوارهای بوگارت و بگ بهترین گزینه برای ست شدن همراه با بادی هستند. در صورتی که علاقه ای به این دو مدل از شلوارهای جین ندارید، می توانید از شلوارهای راسته نیز استفاده کنید. این سه مدل از شلوار می توانند هیکل شما را فیت و متناسب نشان دهند و از سوی دیگر نیز تناسب خوبی با بادی ها می توانند داشته باشند.

ست بادی با شلوار جین

ست کردن لباس ها چه نکاتی دارد؟

تفاوتی ندارد که ست کردن لباس های شما شامل بادی ها و شلوارهای جین باشد و یا بخواهید لباس های دیگری را خریداری کنید. یک سری از نکات وجود دارند که سبب می شوند به طور کلی بتوانید بهترین لباس ها را خریداری کنید. این موارد نیز باعث می شوند تا هم لباس های خوبی را خریداری کنید و هم می توانید استایل بهتر و شیک تری را داشته باشید.

  • توجه به اندام

اولین چیزی که در زمان خریدن لباس باید در نظر داشته باشید مربوط به اندام شما است. معمولا افراد مختلف می توانند اندام های مختلفی داشته باشند. اندام های توپر، گلابی شکل، مستطیلی شکل و… هستند. باید حتما لباس ها را مطابق با اندام های خودتان بخرید. این کار باعث می شود تا هم لباس جلوه بهتری پیدا کند و هم اندام شما متناسب تر به نظر برسد.

  • توجه به رنگ

مورد بعدی توجه کردن به رنگ لباس ها است. در ست بادی با شلوار جین باید حتما این موضوع را بدانید که رنگ ها نیز می توانند تاثیر زیادی از خودشان برجای بگذارند. معمولا رنگ هایی تیره همچون مشکی و نوک مدادی برای افرادی که اضافه وزن دارند، گزینه بهتری هستند زیرا بدن را لاغرتر نشان می دهد.

  • توجه به هارمونی رنگ ها

هارمونی رنگ ها به معنای ترکیب کردن رنگ ها است. باید رنگ شلوار جینی که انتخاب می کنید با رنگ ست بادی که در نظر می گیرید، تناسب داشته باشد. معمولا اگر هارمونی رنگ ها را به خوبی رعایت کنید، متوجه خواهید شد که استایل بهتری نیز دارید. هارمونی های رنگ ها سبب می شود تا اندام متناسب تری نیز داشته باشید. گاهی اوقات فکر می کنیم دو رنگ هیچ تناسبی با هم ندارند اما زمانی که با هم استفاده می شوند، متوج جذابیت و مکمل بودن آن ها می شوید.

  • توجه به جنس لباس ها

حتما اگر قرار است دو مولفه را در لباس های خود با هم ست کنید، به جنس لباس هایی که انتخاب می کنید نیز توجه کنید. بهتر است هر دو جنس از یک نوع الیاف تهیه شده باشند و یا حداقل دارای یک درجه کیفیتی باشند. زمانی که لباس ها از یک نوع درجه کیفی باشند، ظاهر آن ها نیز بسیار مناسب خواهد بود.

  • استفاده از اکسسوری ها

اگر قرار شد تا ست بادی با شلوار جین را استفاده کنید، حتما از اکسسوری های مناسب نیز استفاده کنید. یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که باید در نظر بگیرید، کمربند است. حتما کمربندی که جلوه خوبی داشته باشد و بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک نباشد را انتخاب کنید. با این کار می توانید به راحتی شلوار جین و بادی خودتان را جلوه بخشی بیشتری کنید.

استفاده کردن از کمربند صرفا یک بخش از اکسسوری ها می باشد. معمولا استفاده کردن از مواردی همچون گردنبندها بر روی بادی های ساده و بدون طرح می تواند جذابیت کار را بیشتر کند.

  • توجه به کفش

برای تکمیل کردن استایل خودتان که از بادی و شلوار جین تشکیل شده است، حتما به نوع کفش هایی که می خواهید استفاده کنید نیز توجه داشته باشید. نوع کفش ها می تواند سبب شود تا تیپ شما تکمیل شود. با توجه به نوع کفش و همچنین مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید، می توانید از کفش های اسپرت، کتانی ها و یا حتی صندل ها و کالج ها استفاده کنید. در این خصوص باید بیشتر به نوع شلوار خودتان توجه داشته باشید زیرا تاثیر بیشتری بر نتیجه کار دارد.

ست بادی با شلوار جین

کلام پایانی

ست بادی با شلوار جین هم برای خانم های جوان و هم برای نوجوانان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این مدل از ست های بادی ها به همراه شلوارهای جین جذابیت زیادی دارند و هیکل شما را نیز در صورت انتخاب درست مدل ها بهتر خواهد کرد. اما حتما دقت داشته باشید که لباس های خود را از فروشگاه های مناسبی که هم قیمت های خوبی دارند و هم کیفیت های مناسبی می توانند داشته باشند، تهیه کنید. مزون آوانتگارد یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است که می توانید خریدهای خود را از آنجا انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *