مد و فشن

ترکیب‌هایی برای ست بادی زنانه

ست بادی زنانه

لباس بادی زنانه پوششی خاص و منحصر به فرد است که استایلی فیت و چسبان در فرد به وجود می آورد. البته با وجود شباهت زیاد به لباس شنا، کاربرد مایو را ندارد و با پارچه ها و جنس های مختلفی به به بازار عرضه می گردد. در این مقاله راهکارهایی برای ست بادی زنانه ارائه شده است.

پس از مهم‌ترین بادی‌های زنانه می توان به بادی زنانه مجلسی، بادی زنانه گیپور، بادی زنانه ساده، بادی زنانه حریر، بادی زنانه مخمل، بادی زنانه انگشتی و … اشاره کرد. ناگفته نماند که بادی بسته به نوع آن با لباس های مختلف ست می شود.

تاریخچه لباس بادی زنانه

تاریخچه همه گیری لباس بادی زنانه به سال 1950 میلادی توسط یک طراح به نام کلیر مک کاردل ( Claire McCardell) در آمریکا برمی گردد. بادی زنانه سرتاسری در واقع یک پوشش مانند مایو بوده که در طراحی انواع مایو زنانه ریشه دارد.

پس بادی زنانه ایرانی یک لباس یک تیکه، یکپارچه، چسبان و فیت بوده که اطراف شکم، قفسه سینه و انشعاب بدن را پوشش می‌دهد. همچنین مدل بادی زنانه زیبا با پارچه ها و اجناس مختلف طراحی و تولید می‌شود. البته در پارچه این نوع محصولات از بهترین الیاف‌های کشسانی مانند اسپندکس جهت خوش فرم نشان دادن بدن استفاده می‌کنند.

همین موضوع ست بادی زنانه را با لباس‌های مختلف ساده‌تر می‌تر می‌کند. می‌توان آن را به صورت مجلسی و با شلوار جین در موقعیت‌های کژوال پوشید.

 لباس بادی زنانه چه کاربردی دارد؟

لباس بادی زنانه سبزرنگ

لباس بادی زنانه با طرح ها و جنس های مختلف تولید میشود و کاربردهای متعددی دارد. این لباس به صورت بادی زنانه آستین دار، بادی زنانه آستین کوتاه و بادی زنانه آستین بلند موجود است. همچنین بادی زنانه بدون فاق، فاق دار، بادی زنانه پشت دار، بادی یقه گرد زنانه و بدون یقه از دیگر انواع بادی ها هستند که کاربردهای مختلفی دارند.

بنابراین برخی از این لباس به بدن فرم داده و برخی دیگر زر لباس مجلسی پوشیده می‌شوند. پس کاربرد اصلی بادی زنانه بانی مد بهتر ایستادن پوشش اصلی و خوش فرم بودن بدن است. درنتیجه برای ست بادی زنانه مناسب می‌توان به لباس یک تیکه مهمانی یا مجلسی فرم، جلوه و ظاهر زیباتر و بهتری بخشید.

نحوه ست کردن بادی زنانه

لباس بادی زنانه جدید با تمام لباس های پایین تنه همچون شلوارک، دامن، زیر شلواری و جین ست می شوند. پس بادی ها از لباس های سکسی گرفته تا لباس های رسمی و غیر رسمی متنوع هستند. همچنین زمانی که با بادی یک تیپ راحت و غیررسمی می زنید جهت افزایش جذابیت ظاهر بهتر است  پارچه های کش دار با سبک ساده را انتخاب نمایید.

بادی  کلاسیک زنان همچون کشباف ساده، راه راه، بادی زنانه طرح دار و بادی زنانه پلنگی با شلوار سنگشور شده، گرمکن و شورت جین ست می شود. البته بانوانی که به دنبال یک استایل رسمی با ظاهر مرتب در طول روز هستند انتخاب بادی بهترین گزینه است.  برای ست بادی زنانه چرمی، می توان زیر کت ها و سویشرت ورزشی پوشید.

بادی لباس زنانه با یقه لخت رسمی به شکل بادی زنانه رنگ بدن یا بادی زنانه رنگی زیر یک کت پشمی بسیار شیک خواهد بود. حال اگر از یک بادی زنانه اسپرت یا بادی زنانه پشت دار در مهمانی های خصوصی استفاده شود مسلما لباس بهتر خود را به نمایش می گذارد. البته در حالت کلی بادی زنانه در تن یکی از ایده آل ترین پوشش ها جهت رفتن به مجالس و مهمانی به شمار می رود که اندام فرد را جذاب تر از قبل به نمایش می گذارد.

آیا با بادی زنانه می توان لباس زیر پوشید؟

لباس بادی زنانه شباهت زیادی به مایو داشته که در انتهای آن یک تک پارچه به آن اضافه شده است. پس پوشیدن لباس زیر راحت نبوده و از بین فاق های بادی خود را نشان می دهد که ظاهر ناخوشایندی به لباس می بخشد. البته بانوانی که زمان پوشیدن بادی از لباس زیر استفاده می کنند باید سایز لباس زیر با سایز بادی را هماهنگ نمایند. زیرا اگر خطوط اضافی لباس زیر نمایان شد علاوه بر ظاهر ناخوشایند، مشکلاتی زمان راه رفتن به وجود می آورد.

شیک ترین مدل لباس بادی زنانه

در حالت کلی بیشتر بادی های زنانه از ظاهر زیبا و جذابی برخوردار می باشند و بسته به محیط مدنظر خریداری و پوشیده می شوند. برای ست بادی زنانه مشکلی نخواهید داشت زیرا بادی که جهت پوشیدن زیر لباس مورد استفاده قرار می گیرد، بایستی بسته به موقعیت مدنظر انتخاب شود. بنابراین شیک ترین بادی زنانه به مدل هایی تعلق می گیرد که علاوه بر ظاهری زیبا، تمام ایرادات بدن را رفع نماید.

همچنین بادی زنانه در انواع طرح ها به بازار عرضه می گردد که هر فرد بسته به سلیقه شخصی، شیک ترین آن را می خرد. پس افرادی که می خواهند در طول روز با سبک ترین پوشش و به دور از لباس های عادی روزانه به استراحت بپردازند، بهترین گزینه انتخاب جدیدترین بادی زنانه است.

بادی بلت زنانه چیست؟

بادی زنانه سیاه رنگ

بادی بلت زنانه یا لباس بادی زنانه یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های زیر به شمار می رود که باریک تر نشان دادن کمر، اصلح نحوه ایستادن و تغییر استایل کمک می کند. این نوع بادی دارای بندهای قابل تنظیم سایز در بخش پشتی بوده که به ظاهر فرد استایلی نوستالژیکی می بخشد.

بنابراین افرادی که می خواهند از قیمت بادی زنانه ترک اطلاع یابند بایستی به فروشگاه آنلاین بادی زنانه آوانتگارد مراجعه نمایند. زیرا این سایت شامل خدماتی همچون خرید بادی زنانه پرداخت درب منزل است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید آنلاین پوشاک زنانه، اکسسوری و عمده شناخته می شود. در قسمت وبلاگ سایت نیز می‌توانید پیشنهادهایی برای ست بادی زنانه دریافت کنید.

بادی فانتزی زنانه چیست؟ 

لباس بادی زنانه فانتزی یکی از محصولات پرطرفدار در بین خانم ها بوده که در مدل های جذاب و شیک با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد. این نوع بادی به دلیل ظاهری فریبنده و زیبا نقش لباس خواب داشته و به صورت بادی دو تکه زنانه، یک تیکه و بادی دخترانه زنانه به فروش می رسد.

همچنین بادی زنانه لباس خواب فانتزی فاق باز با تنوع رنگی و هماهنگ با اکثر ست های لباس خواب نیز در این گروه قرار دارد. البته این لباس بیشتر از گیپور و به شکل بادی زنانه توری سرتاسری یا یکسره است. بنابراین جهت نمایش اندامی شیک و زیبا باید بادی فانتزی را انتخاب کرد.

بادی زنانه برای چیست؟

دنیای پوشاک زنانه بسیار پیچیده بوده و از تنوع بالایی برخوردار بوده که برای ست بادی زنانه از این قاعده مستثنی نیست. همچنین بادی همچون سایر لباس ها، کاربردهای متعددی داشته و همین موضوع از جمله پارامترهایی است که منجر به تقسیم بندی و تنوع بادی ها می شود. زیرا یک بادی به عنوان لباس خواب یا لباس زیر برای لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین زمان خرید بادی را با توجه به مکان استفاده تهیه نمایید.

 البته از پرطرفدارترین بادی می توان به به بادی های زنانه مجلسی از جنس تور یا گیپور اشاره کرد. تنوع در مدل و طرح لباس های بادی از جنس حریر و گیپور به قدری زیاد است که این محصول یک بخش جدا ناپذیر از سایر لباس های مجلسی به شمار می رود. مهم ترین بادی تور زنانه به شرح زیر هستند.

  • بادی زنانه تمام تور
  • بادی توری زنانه مشکی
  • بادی توری زنانه قرمز
  • بادی زنانه زنبوری

بنابراین با استفاده از این محصول ست کردن بادی زنانه مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف ست کنید.

بادی سرهمی زنانه توری

خرید بادی گیپور زنانه از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند تمام کالاها را با یکدیگر مقایسه کنند. پس یکی از این فروشگاه های آنلاین جهت خرید بادی زنانه گیپور مزون آوانتگارد است. البته این سایت انواع بادی زنانه از جمله بادی زنانه کبریتی، بادی زنانه کرمی، بادی گروم زنانه، بادی زنانه کوتاه، بادی زنانه سایز بزرگ و … را عرضه می کند. پس از طریق تولیدی لباس زنانه آوانتگارد می توان به انواع  بادی زنانه در سراسر کشور دسترسی یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *