مد و فشن

لباس کراپ را چطور ست کنیم؟

کراپ سیاه و شلوار سیاه

لباس کراپ را می‌توانید به شکل‌های مختلفی ست کنید. لباسی کژوال و راحت، که در موقعیت‌های مختلفی می‌توانید آن را بپوشید. لباسی زیبا و دخترانه که طول آن در مقایسه با تیشرت کوتاه تر است. کراپ قسمت بالای بدن شما را می‌پوشاند و قسمت شکم در آن بیرون خواهد ماند.

به لباس تاپ نیم تنه هم می‌گویند. استفاده از این نیم تنه‌ها به این معنی نیست که شما حتماً باید قسمت شکم را نشان دهید بلکه زیر آن هم می‌توانید لباس استرچی را پوشیده و بدن را کاملاً بپوشانید.

از کراپ چه می‌دانیم؟

لباس کراپ تاریخچه بسیار جذابی دارد. در بحبوحه جنگ جهانی دوم، زمانی که راه‌های ارتباطی بسته شده بود و کمبود پارچه صنعت لباس و فشن را تهدید می‌کرد؛ لباس‌های کوتاهی با عنوان نیم تنه به دنیای مد معرفی شد. این لباس‌ها در ابتدا برای شنا و در ساحل استفاده می‌شدند. اما اوج استفاده از کراپ در دهه‌های بی خیال 1970 و 80 است. حتی مردان بدنساز هم از کراپ برای نشان دادن بدن‌های ورزشکاری خود استفاده می‌کردند. دهه 90 اوج زمان سلطنت لباس کراپ در میان زنان و دختران جوان بود.

انواع لباس کراپ

شلوار با دکمه بالا به همراه نیم تنها توری

لباس کراپ یا تاپ کراپ در دو مدل طراحی می‌شوند. کراپ ورزشی و کراپ فانتزی.

لباس کراپ ورزشی

کراپ ورزشی لباسی دو لایه است که در قسمت جلو نیز پدی زیر آن قرار گرفته است. هدف از پد این است که سینه را در زمان انجام حرکت‌های ورزشی ثابت و به سمت بالا نگه دارد. این لباس‌های بنددار به صورت جذب نیز طراحی می‌شوند و قابلیت کششی بالایی دارند. همچنین جنس کراپ ورزشی باید به گونه‌ای باشد تا از پوست ورزشکاران در برابر حساسیت و بیماری‌ها محافظت کند.

لباس کراپ فانتزی

هدف از کراپ فانتزی استفاده از آن در مراسم نیمه رسمی و مهمانی‌ها است. لباس کراپ فانتزی را می‌توانید با انواع لباس‌های آستین‌دار و بدون آستین طراحی کرد. معمولاً آن را با دامن و شلوارک ست می‌کنند. همچنین برای موقعیت‌های کژوال آن را زیر کت و ژاکت می‌پوشند. جنس لباس کراپ از نخ، تور و پلاستیک است.

ست لباس کراپ با انواع شلوار و دامن

زنی سیاه پوست با نیم تنه رنگی
  • کراپ با دامن بلند

اولین گزینه ست لباس کراپ با دامن بلند است. هر آنچه در مورد پیراهن و تیشرت صدق می کند در حال حاضر در مورد تاپ نیز صحت دارد. در کنار تاپ تنگ و چسپان استفاده از دامن گشاد  و یقه 7 و افزودن انواع اکسسوری‌ها به زیبایی لباس شما کمک خواهد کرد.

  • ست کراپ و دامن ماکسی

ست کردن کراپ با دامن جین و ماکسی، تیپی کژوال و بسیار شیک به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از تاپ در کنار انواع دیگر دامن مدادی، دامن ساده و دامن گشاد استفاده کنید. دامن‌هایی که در موقعیت‌های کژوال و رسمی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

انواع دامن ماکسی و تاپ کراپ در فصل بهار بسیار عالی هستند. تاپ شما در این مورد می تواند یقه باز یا آستین کامل و گشاد باشد.

  • شلوار چین

ساده ترین راه برای ست کردن لباس کراپ، استفاده از شلوار جین است. انواع شلوارهای فاق بلند و فاق کوتاه و دمپا گشاد و حتی مام استایل گزینه‌های خوبی برای ست کردن با کراپ تاپ هستند.

  • لباس کراپ با شلوارک

برای روزهای گرم تابستان و یا در کنار ساحل استفاده از لباس کراپ و شلوارک پیشنهاد می‌شود. حتی در مهمانی‌های کژوال برای خانم‌هایی که دارای انحنا هستند این گزینه بسیار مناسبی است.

  • شلوار رسمی فاق بلند

استفاده از کراپ با شلوار رسمی فاق بلند به لباس شما نمایی بسیار رسمی‌تر خواهد داد.

  • تاپ کراپ با فلانل

پیراهن فلانل را با بسیاری از لباس‌ها می‌توانید ست کنید. تاپ ساده در کنار پیراهن ساده به شما تیپی شیک و کژوال خواهد داد.

ست کردن لباس کراپ برای خانم‌هایی تپل

کراپ سیاه و شلوار سیاه

اگر فکر می‌کنید این لباس‌ها فقط برای خانم‌هایی با شکم تخت مناسب است بسیار اشتباه می‌کنید. انواع تیپ‌ها و ست‌های جذاب وجود دارد که خانم‌هایی کمی چاق هم می‌توانند از آن بهره ببرند. حتی با این لباس می‌توان استایل‌هایی را طراحی کرد که شما را کمی لاغرتر نشان دهد.

  • استفاده از شلوارهایی با دکمه بالا

این شلوارها را با تاپ و نیم تنها استفاده کنید تا نه تنها شکم شما را کامل بپوشاند بلکه شما را لاغرتر نیز نشان دهد.

  • استفاده از دامن گشاد و باند

این دامن ها نیز همین مزیت را برای خانم‌هایی با انحنای زیاد و کمی تپل دارند. کافی است دامن بلند را بپوشید که تمامی قسمت‌های شکم را بپوشاند. همراهی آن با تاپ شما را به زیبایی که همیشه بودید تبدیل خواهد کرد.

  • لباس‌های کراپ بگی

نیم تنه‌ها و یا کراپ‌های بگی برای شمایی که بالاتنه تپلی دارید بسیار مناسب است. این کراپ های کمی گشاد به شما در پوشاندن بالاتنه کمک خواهد کرد و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.

  • ست کراپ با کاپشن ورزشی و پالتو

این گزینه دیگر تیر آخر است. برای شمایی که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها نمی‌خواهید جایی از بدنتان بیرون باشد و در عین حال می‌خواهید در نظر دیگران لاغر و دارای اعتماد به نفس به نظر برسید این گزینه خوبی است. این لباس‌ها تاکید را از میان تنه شما برداشته و به سمت بالا خواهد برد. اندازه کاپشن و پالتو در لاغر نشان دادن شما نقش اساسی دارد.

  • استفاده از کراپ سیاه

رنگ سیاه کلاً برای لاغر نشان دادن بسیار گزینه خوبی است. این رنگ همه چیز را بدون اشکال و صاف نشان می‌دهد. در کنار کراپ سیاه بهتر است از شلوار سیاه و یا جین سیاه هم استفاده کنید تا شما را کاملاً لاغر نشان دهد.

تمام این پیشنهادها نه تنها موجب لاغر نشان دادن و پنهان کردن چربی‌های قسمت شکم است. اما این پیشنهادها برای پنهان کردن مشکلات بدن هم مناسب هستند.

خرید لباس کراپ به صورت تکی و عمده از سایت آوانتگارد

زن آسیایی با کراپ سیاه و دامن سفید

برای خرید این لباس‌ها و ست‌های کناری برای ست شما کافی است به قسمت فروشگاه بروید و محصولات مورد علاقه خود را به صورت تکی بخرید. همچنین مزون آوانتگارد  تولید عمده لباس زنانه است. برای خرید انواع کراپ به صورت عمده کافی است به لینک زیر رفته و بر اساس شرایط ذکر شده محصولات خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *