مقالات

ست کراپ و شلوار کبریتی

ست کراپ و شلوار کبریتی

ست کراپ شلوار کبریتی یک ظاهر جذاب و مد روز است که برای هر مناسبتی مناسب است. این ست از یک کراپ تی شرت یا تاپ و یک شلوار کبریتی تشکیل شده است. کراپ تی شرت یا تاپ می تواند کوتاه یا بلند باشد و می تواند از جنس های مختلف مانند پنبه، کتان یا پلی استر ساخته شود. شلوار کبریتی می تواند از جنس های مختلف مانند جین، کتان یا پلی استر ساخته شود.

نحوه ست کردن کراپ و شلوار کبریتی

ست کراپ شلوار کبریتی را می توان به روش های مختلفی ست کرد. برای یک ظاهر روزمره، می توانید کراپ تی شرت یا تاپ را با شلوار کبریتی ساده ست کنید. برای یک ظاهر رسمی تر، می توانید کراپ تی شرت یا تاپ را با شلوار کبریتی طرح دار یا رنگی ست کنید. ست کراپ شلوار کبریتی یک ظاهر راحت و شیک است که برای هر مناسبتی مناسب است. این ست را می توان با کفش های مختلف، از جمله کفش های کتانی، صندل یا کفش پاشنه بلند ست کرد.

ست کراپ و شلوار کبریتی

نکات مهم در ست کراپ و شلوار کبریتی

یک سری از نکات مهم در خصوص ست کردن کراپ ها و شلوارهای کبریتی وجود دارد. اگر این موارد و نکات را در نظر داشته باشید، متوجه خواهید شد ست بهتری را می توانید بزنید و استایل جذاب تری را نیز می توانید برای خودتان بسازید.

  • نوع کبریتی بودن شلوار

اولین نکته در خصوص انتخاب کردن شلوارهای کبریتی است. این مدل از شلوارها می توانند دارای خط هایی با ضخامت های متفاوت باشند. حتما مواردی را انتخاب کنید که خط های شلوار نه بیش از حد درشت باشند و نه بیش از حد ریز باشند. این موضوع بر روی ظاهر شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

  • مدل کراپ

کراپ ها تقریبا همچون تیشرت هایی هستند که قد کوتاه تری دارند. این مدل از لباس ها البته دارای طرح های بیشتری نیز می توانند باشند، اما اگر قرار است از همین مدل های ساده انتخاب کنید، در نظر بگیرید که حتما مدل و طرح روی کراپ با شلوار شما همخوانی داشته باشد. به همین خاطر نیز می گوییم که اول شلوار را انتخاب کرده و سپس به سراغ انتخاب کراپ بروید زیرا معمولا کراپ ها تنوع بیشتری دارند.

  • رنگ

داشتن تناسب رنگ در لباس هایی که می پوشید را حتی باید در لباس های داخل خانه نیز رعایت کنید. این مسئله علاوه بر آن که ظاهر بهتری را به شما می دهد، از لحاظ روانشناسی نیز سبب می شود تا دیدگاه و حس بهتری را نسبت به خودتان پیدا کنید.

  • جنس و کیفیت

حتی در زمان خرید به جنس و کیفیتی که کراپ ها و شلوارها دارند نیز دقت داشته باشید. معمولا جنس های درجه یک را می توانید به شکل طولانی مدت تری استفاده کنید. این در صورتی است که اگر از جنس های بی کیفیتی استفاده کنید شاید حتی یک ماه نیز لباسی که خریداری کرده اید برایتان مناسب نباشد.

  • قیمت

مورد و نکته بعدی که لازم است در نظر بگیرید در خصوص قیمت هایی است که برای کراپ ها و شلوارها باید بدانید. معمولا قیمت های این مدل از لباس ها می توانند دارای تنوع گوناگونی باشند. این مسئله هم به دلیل متنوع بودن کیفیت لباس ها و هم به دلیل قیمت های مختلف در فروشگاه های متفاوت است. بنابراین در زمان خرید حتما به این نکته هم توجه کنید و لباس هایی را خریداری کنید که کیفیت های مناسبی دارند.

ست کراپ و شلوار کبریتی

مزون آوانتگارد

برای خرید لباس هایی همچون کراپ، بادی، شلوارهای کبریتی و… باید بدانید که در قدم اول، انتخاب کردن فروشگاه اهمیت دارد. اگر بتوانید فروشگاه خوبی را انتخاب کنید، هم از بابت قیمت و کیفیت و هم از بابت متنوع بودن طرح ها می توانید مطمئن باشید.

کلام پایانی

ست کراپ و شلوار کبریتی می تواند برای فصل پاییز و زمستان و در جمع های دوستانه و میهمانی ها گزینه بسیار خوبی باشد. این نکته را حتما در نظر داشته باشید که معمولا ست های کراپ و این مدل از شلوارها دارای پارچه های گرمی هستند و به همین خاطر نیز بیشتر از دیگر پارچه ها برای این فصل ها پیشنهاد می شوند.

برای خرید این مدل از لباس ها نیز می توانید به سراغ مزون های معتبر و خوش نامی همچون مزون آوانتگارد بروید. در این مرکز هم لباس های مطابق با مد روز و جدیدی را پیدا می کنید و هم قیمت ها و کیفیت های بسیار مناسبی را می توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *