فروش عمده لباس زنانه

فروش عمده دورس

فروش عمده دورس

دورس یکی از پارچه‌های گرم بسیار محبوب است. از این نوع پارچه برای تولید لباس‌های مختلف استفاده می‌شود. پارچه دورس در دسته پارچه‌های ترکویی قرار می‌گیرد و برای بافت آن از دستگاه گردباف استفاده می‌کنند. برای سطح رویی این پارچه از نخ و برای سطح زیر آن از پنبه استفاده می‌شود. البته این معمول‌ترین حالت است و دورس انواع مختلفی دارد. مزون آوانتگارد فروش عمده دورس را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهد. در قسمت فروشگاه می‌توانید محصولات متنوع ما را ببینید.

تفاوت دورس، هودی و سویشرت

تمام این اسم‌ها برای لباس‌های فصل سرد سال استفاده می‌شوند. اما همان‌طور که خودتان هم می‌دانید این لباس‌ها جنس‌های مختلفی دارند. بنابراین نمونه‌هایی بسیار نازک و ظریف هم دارند که برای بهار یا ورزش کردن مناسب باشد. اما تفاوت اصلی آن‌ها در چیست؟

مهم‌ترین مسئله به پارچه و نوع لباس برمی‌گردد. درواقع، در معنی دقیق کلمات هودی و سویشرت نوعی لباس هستند. سویشرت‌ها لباس‌هایی بدون یقه هستند و در اصل به‌عنوان عرق‌گیر و برای تمرینات ورزشی تولید شدند. اما کم‌کم راهشان را به کمد لباس‌های روزمره تمام اقشار باز کردند. هودی هم شبیه به سویشرت است، با این تفاوت که هودی‌ها کلاه دارند. پس دورس چیست؟ دورس یک نوع پارچه محبوب زمستانی است. از این پارچه گرم بیشتر برای تولید لباس‌های زمستانی ازجمله سویشرت و هودی استفاده می‌شود. بنابراین، گاهی لباس‌هایی با این جنس را با اسم پارچه‌شان می‌شناسند.
درکل، آوانتگارد برای خرید عمده دورس، سویشرت، هودی و بسیاری لباس‌های دیگر شما را همراهی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

انواع دورس؛ یک پارچه یک دنیا تنوع

پارچه دورس را به ‌صورت دونخ یا سه‌نخ می‌بافند. جزء ثابت آن پنبه است و به پنبه یک یا دو نخ دیگر اضافه می‌شود. به‌همین ترتیب، براساس جنس نخ‌ها انواع مختلف دورس را نام‌گذاری کرده‌اند.

  • دورس پنبه – این پارچه را از پنبه تهیه می‌کنند و الیاف آن کاملا طبیعی است. بنابراین برای افرادی که حساسیت دارند گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این پارچه با گذشت زمان کیفیت و ظاهرش را حفظ می‌کند. البته مثل اکثر پارچه‌های پنبه‌ای ریسک آب‌رفت دارد.
  • دورس پنبه لاکرا – این نوع پارچه ترکیبی از لاکرا و پنبه است. لاکرا را شاید بیشتر با اسم اسپندکس بشناسید. این نخ قابلیت انعطاف دارد و برای اضافه کردن قابلیت کشسانی در بافت دورس‌ها استفاده می‌شود.
  • دورس گلکسی – برای تولید دورس گلکسی به‌جای پنبه سراغ ویسکوز لاکرا، فلامنت، ملانژ و… می‌روند و معمولا در لایه داخلی به‌جای پنبه فلامت استفاده می‌کنند. این جنس بیشتر برای تولید لباس‌های ورزشی استفاده می‌شود. مثلا بیشتر شلوار‌های اسلش و گرمکن‌هایی که می‌بینید از این جنس هستند.
    یک نمونه دیگر بااسم گلکسی پشت کج‌راه هم وجود دارد. یعنی در پشت پارچه خطوط کج می‌بینید. این پارچه‌ برای تولید لباس‌های ورزشی بسیار پرطرفدار است.
  • دورس پلی‌استر – ظاهر دورس‌های پلی‌استر از دورس‌های پنبه‌ای (الیاف طبیعی) براق‌تر است. به‌علاوه کمتر چروک می‌شوند و آب‌رفت هم ندارند. این دورس‌ها رطوبت را جذب نمی‌کنند.
  • دورس ویسکوز – اگر لطافت لباس بیشتر از هرچیزی برایتان مهم است باید سراغ ویسکوز بروید. البته باید چروک شدن آن را هم به‌جان بخرید.
  • دورس ملانژ – ملانژ هم یکی از نخ‌هایی است که برای پارچه‌های مختلف از جمله دورس استفاده می‌شود. دورس‌های ملانژ معمولا بسیار سبک هستند اما احتمال پرز شدن آن‌ها زیاد است.
  • دورس ملانژ لاکرا – برای تولید این پارچه از سه‌نخ استفاده می‌شود و به همین دلیل به آن سه‌نخ هم می‌گویند. این پارچه هم نوعی تریکو است و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. از آن برای لباس‌های گرم هم استفاده می‌کنند.
  • دورس جودون – جودون درواقع نوعی بافت است که توسط دستگاه گردباف انجام می‌شود. دورس یکی از پارچه‌هایی است که به این شکل می‌توان تولید کرد. دورس‌های جودون می‌توانند از جنس‌های مختلفی مثل پنبه، پلی‌استر یا لاکرا بافته شوند.
    از ویژگی‌های پارچه‌های جودون می‌توان به ضخامت بیشتر و طرح لوزی‌شکل آن‌ها اشاره کرد.

برای خرید عمده دورس با جنس‌ها و طرح‌های مختلف به فروشگاه ما سر بزنید. دورس‌های مختلف به‌صورت ست بلوز و شلوار یا هودی و شلوار تک در فروشگاه موجود است و می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تکی یا عمده سفارش دهید و در هرجای ایران تحویل بگیرید.

دورس را چه‌طور ست کنیم؟

همان‌طور که گفتیم از پارچه دورس برای تولید لباس‌های مختلفی استفاده می‌شود. فروش عمده دورس‌های ست، طرح‌دار و ورزشی در سایت آوانتگارد انجام می‌شود. بعضی از این لباس‌ها برای فصل سرد سال و خانه مناسب‌تر هستند، بعضی برای ورزش و بعضی از آن‌ها هم برای یک استایل کژوال فوق‌العاده‌اند. شما کدام دورس‌ها را ترجیح می‌دهید؟
برای ست کردن انواع دورس این چند نکته را هم درنظر بگیرید:

  • معمولا از این پارچه‌ها برای لباس‌های اسپرت و چیز‌هایی مثل هودی استفاده می‌شود. پس استایلی کژوال و اسپرت برای شما می‌سازند. بنابراین، بهتر است آن‌ها را با آیتم‌های اسپرت ست کنید و سراغ شلوار و کفش کلاسیک نروید تا هارمونی استایل حفظ شود.
  • همان‌طور که گفتیم اکثر لباس‌های دورس کژوال‌اند. بنابراین، معمولا مدل‌های کمی آزاد‌تر بهتر از نمونه‌های فیت هستند. اگر هودی دورس می‌گیرید بهتر است کمی از کمر شلوار بلندتر باشد.
  • اکسسوری‌های اسپرت مثل کلاه بیسبال یا کپ، دستنبد‌های فلزی یا پارچه‌ای و ساعت مچی اسپرت را هم فراموش نکنید. اکسسوری‌ها استایل را تکمیل می‌کنند و به آن زرق‌برق می‌دهند. اما در استفاده از آن‌ها متعادل عمل کنید.
  • از دورس‌ها برای تکمیل استایل‌های چندلایه زمستانی استفاده کنید. ترکیب آن‌ها با جین، کت چرم کوتاه، ژیله و کاپشن واقعا جذاب می‌شود.

شستشو پارچه دورس

هر پارچه و هر لباسی برای آن‌که دوام بیشتری داشته باشد باید با دقت شسته شود. درمورد دورس هم همین‌طور است. چند نکته کلی به شما کمک می‌کند تا عمر مفید لباس‌های دورس را افزایش دهید:

  • درکل، شستشو زیاد عمر لباس‌ها را کم می‌کند. پس لازم نیست حتما بعد از هربار پوشیدن لباس را بشویید. البته این را هم فراموش نکنید که کثیف ماندن هم عمر لباس را کم می‌کند. درواقع منظور این است که برای شستشو دورس‌ها وسواس به‌خرج ندهید و وقتی‌که لازم است آن‌ها را بشویید.
  • دورس هم مثل اکثر پارچه‌ها علاقه‌ای به آب گرم ندارد. بنابراین چه با دست و چه با ماشین لباسشویی بهتر است از آب سرد استفاده کنید.
  • شوینده‌ها هم انواع مختلفی دارند. آن‌هایی که قوی‌تر هستند به بافت پارچه آسیب بیشتری می‌زنند. برای پارچه‌های دورس از شوینده‌های ملایم استفاده کنید. به‌جای پودرهای لباسشویی هم بهتر است سراغ مایع لباسشویی بروید.
  • دورس را با لباس‌های دیگر به‌خصوص لباس‌های پرزدار یا پشم‌دار مثل پارچه‌های ببعی و فوتر نشویید.

بهتر است دورس را در هوای آزاد خشک کنید و از خشک‌کن استفاده نکنید. به‌علاوه، دورس‌ها به‌خصوص انواع پنبه‌ای را از بند رخت آویزان نکنید چون فرم خودشان را ازدست می‌دهند.

جمع‌بندی

آوانتگارد دست شما را برای خرید باز می‌گذارد، با آوانتگارد اجناس فروشگاه خود را تکمیل کنید. می‌توانید برای خرید عمده دورس به آنلاین شاپ ما بروید و برای اطلاعات بیشتر و پشتیبانی هم با ما در تماس باشید.

فروش عمده دورس و دیگر لباس‌ها تنها کار این گروه نیست. خرید تکی هم از طریق همین سایت قابل انجام است. به‌علاوه، ما در بخش بلاگ، مقالات متنوعی برای شما آماده کرده‌ایم تا با انواع لباس ازجمله دورس و نکات مربوط به استایل و خرید لباس هم آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *