فروش عمده لباس زنانه

ست لباس کبریتی برای خانم‌ها

از پارچه‌های بافت‌دار خوشتان می‌آید؟ نظرتان درمورد پارچه‌های کبریتی (corduroy) چیست؟ این پارچه‌ها طرح راه‌راه ساده و زیبایی دارند که جلوه خاصی به لباس می‌دهد. فروش عمده لباس کبریتی در مزون آوانتگارد به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. برای دیدن محصولات مختلف می‌توانید به قسمت فروشگاه سر بزنید.
لباس‌های کبریتی از پارچه‌ای با همین نام تولید می‌شوند که بیشتر با عنوان مخمل کبریتی شناخته می‌شود. این پارچه معمولا با پنبه تولید می‌شود. اما گاهی از پلی‌استر تنها یا ترکیب پلی‌استر و پنبه هم استفاده می‌کنند. ترکیب پنبه و پشم هم گاهی دیده می‌شود. اما معمولا خطوط آن‌ها به برجستگی پارچه‌های مخمل کبریتی دیگر نمی‌‌شود.

سرگذشت پارچه مخمل کبریتی

این پارچه راه درازی را طی کرده تا امروز به ما رسیده است. طبق شواهد، ریشه این پارچه به 200 سال قبل از میلاد مسیح و مصر باستان برمی‌گردد. در آن زمان مصری‌ها پارچه‌ای به‌نام متقال یا Fustin تولید می‌کردند. این پارچه بافتی شبیه به پارچه‌های کبریتی امروزی داشت. در سده‌های بعد یعنی حدود قرن 16 میلادی بازرگانان ایتالیایی و اسپانیایی آن را به اروپا آوردند و این پارچه توانست به‌عنوان پارچه‌ای گرم و زمستانی راه خودش را به دربار باز کند.

انواع شلوار کبریتی کرم

در قرن 18 این پارچه بیشتر به چیزی که امروزه می‌شناسیم نزدیک شد. کم‌کم شکلی مدرن به خودش گرفت و به‌صورت انبوه تولید شد. بنابراین، در بین طبقات کارگر جایی پیدا کرد و تبدیل به پارچه محبوبی برای این قشر شد. اما ماجرا همین‌جا تمام نمی‌شود. مخمل کبریتی در قرن 20 هم طرفدار دارد و این بار خودش را به‌عنوان پارچه‌ای مناسب برای لباس کودک معرفی می‌کند.
با شروع جنگ جهانی اول، این پارچه به گزینه‌ای مناسب برای لباس‌های نظامی تبدیل می‌شود. اما این هم پایدار نیست و در اواخر قرن بیستم این پارچه تبدیل به نمادی برای معترض‌ها می‌شود و افراد معروفی مثل وودی الن و پابلو پیکاسو مخمل کبریتی می‌پوشند.

انواع پارچه مخمل کبریتی

ویژگی منحصربه‌فرد پارچه‌های مخمل کبریتی طرح راه‌راه آن‌هاست. بر همین اساس و چند ویژگی دیگر پارچه کبریتی به چند دسته تقسیم می‌شود. بد نیست قبل از خرید عمده لباس کبریتی نگاهی به تفاوت‌های آن‌ها بیندازید.
مخمل کبریتی استاندارد – این نوع پارچه کبریتی در هر 2.5 سانتی‌متر بین 8 تا 13 طرح راه‌راه دارد. 11 معمول‌ترین حالت است.

مخمل کبریتی پینواله – طرح‌های پارچه Pinewale بسیار ظریف هستند. در هر 2.5 سانتی متر (معادل یک اینچ) تا 21 طرح می‌تواند داشته باشد.
مخمل کبریتی فیلی – طرح‌های راه‌راه این پارچه بزرگ و ضخیم هستند. اصلا برای همین اسمش فیلی است. چون شما را یاد پوست فیل می‌اندازد. این پارچه در هر 2.5 سانتی‌متر بین 1.5 تا 6 طرح دارد.مخمل کبریتی اسپندکس – بیشتر لباس‌های کودکان از این جنس تولید می‌شوند. این پارچه حالت کشی دارد. تولیدکننده‌ها برای رسیدن به این کیفیت به پنبه، پلی‌استر و پشم، اسپندکس اضافه می‌کنند.
مخمل کبریتی رنگ‌دانه‌ای – برای تولید این نوع پارچه از شیوه خاصی برای رنگ‌رزی آن استفاده می‌شود. در نتیجه، پارچه طرح‌هایی رنگارنگ پیدا می‌کند که با شسته شدن بیشتر به چشم می‌آید. بسیاری از پارچه‌های مخمل کبریتی این ویژگی را دارند.
پارچه کبریتی بدفورد (Bedford) – بدفورد، یک نوع پارچه آمریکایی است که بافتی مشابه مخمل کبریتی دارد. نخ‌های پرزدار این پارچه برش نخورده‌اند. به‌همین خاطر معمولا خطوط راه‌راه آن برجسته‌تر از مخمل کبریتی است.

فروش عمده لباس کبریتی؛ چه‌طور مخمل کبریتی را ست کنیم؟

برای خرید لباس‌های مختلف ازجمله لباس‌های کبریتی می‌توانید روی مزون آنگارد حساب کنید. البته غیر از خرید عمده لباس کبریتی، امکان خرید به‌صورت تکی هم وجود دارد. اما می‌دانید بعد از خرید، این لباس را چه‌طور ترکیب کنید و استایل جذابی برای خودتان بسازید؟

شومیز کبریتی را با چه شلواری بپوشیم؟

انواع لباس کبریتی رنگی
انواع لباس کبریتی رنگی برای بهار و پاییز

شلوار بوت کات – این شلوارها را اصطلاحا جزء شلوارهای دمپا می‌توان دانست. قالب این شلوارها در قسمت بالا جذب است و در پایین آزاد می‌شود. این شلوارها طوری طراحی شده‌اند که برای پوشیدن با بوت مناسب باشند و به‌همین دلیل به آن‌ها بوت کات گفته می‌شود.
معمولا شلوارهای دمپا فاق بلند هستند. اما درکل شلوارهای فاق بلند انتخاب‌های بهتری برای پاییز و زمستان‌اند. از آن‌جا‌ که پارچه کبریتی هم بیشتر برای فصل سرد است، این مورد را درنظر بگیرد.
شلوار مام فیت – این شلوار‌ها چندسالی است که دوباره به جریان مد برگشته‌اند. به‌دلیل راحتیشان برای استایل روزمره بسیار مناسب‌اند. قسمت پایین شلوارهای مام فیت اندازه مچ پاست و در قسمت بالاتر آزاد می‌ایستند. ترکیب شلوار مام فیت و پیراهن کبریتی استایلی کلاسیک برایتان می‌سازد.
لگینگ چرم – لباس‌های چرم جان می‌دهند برای فصل سرد سال. این لباس‌های جذاب را فقط در مدت محدودی از سال می‌توانید بپوشید پس فرصت را ازدست ندهید و استایلتان را با یک شلوار چرم خاص کنید. به این ترکیب یک بوت یا نیم‌بوت چرم هم اضافه کنید تا عالی به‌نظر برسید.

شلوار کبریتی را با چه بپوشیم؟

حتما دیده‌اید که لباس‌های کبریتی انواع مختلفی دارند. از شومیز و کت گرفته تا اُورال، دامن و حتی شلوار. شما شلوار کبریتی را چه‌طور ست می‌کنید؟
بادی – یک بادی ساده تقریبا با هر شلواری زیبا می‌شود. با در نظر گرفتن مدل و رنگ شلوار یک بادی مناسب انتخاب کنید. اگر شلوار کبریتی بوت کات می‌پوشید، یک بوت پاشنه 5سانتی هم با آن‌ها ترکیب کنید.
کت میدی – یک کت میدی با سایز متوسط انتخاب کنید و آن را همراه با تی‌شرت یا حتی بادی با شلوار کبریتی خود ست کنید.
پیراهن پشمی – سراغ پیراهن‌های پشمی چهارخانه بروید و این دو آیتم محبوب پاییزی را ترکیب کنید. می‌توانید یک استایل چندلایه بسازید که برای روزهای سردتر هم مناسب باشد. به‌علاوه، با این کار می‌توانید به ظاهرتان رنگ‌های بیشتری اضافه کنید.

نحوه نگهداری از لباس‌های مخمل کبریتی

برای این‌که لباس‌ها ظاهرشان تغییر نکند و عمرشان هم کم نشود باید نکاتی را در زمینه شستشو و اتو کردن آن‌ها درنظر بگیریم.
به‌طورکلی، تقریبا برای همه لباس‌ها این دو مورد را درنظر بگیرید: بیشتر لباس‌ها با آب گرم میانه خوبی ندارد و قبل از شستشو حتما برچسب شستشو لباس را چک کنید.

اما درمورد مخمل کبریتی به‌طور خاص بگوییم. بهتر است کت‌های کبریتی را به خشکشویی‌ها بدهید. چون معمولا پارچه ضخیمی دارند و با خشکشویی دوام بیشتری خواهند داشت.
وقتی با ماشین لباسشویی لباس‌های کبریتی را می‌شویید این نکات را درنظر بگیرید:

  • برای شستن شلوار، آن را برعکس کنید و زیپ و دکمه‌اش را ببندید.
  • ماشین لباسشویی را پر نکنید.
  • لباس‌های کبریتی را با پارچه‌های پرزدار مثل فوتر نشویید.
  • خشک‌کن را روی حداکثر قرار ندهید. بهتر است لباس‌ها با کمی رطوبت از ماشین خارج شوند.

درمورد اتو کردن هم دو نکته کلی به کارتان می‌آید: لباس‌ها را از پشت اتو کنید و از حرارت متوسط اتو استفاده کنید. زمان زیادی اتو را روی یک قسمت از لباس نگه ندارید.

خرید لباس کبریتی از مزون آوانتگارد

لباس‌های کبریتی سال‌هاست که محبوب هستند و به‌نظر نمی‌رسد قصد داشته باشند میدان را خالی کنند. لباس‌های زنانه متفاوتی از پیراهن، شومیز و دامن گرفته تا کت و شلوار با این نوع پارچه دوخته می‌شوند. شما طرفدار کدام هستید؟ به‌هرحال، لباس‌های کبریتی هم جزء آیتم‌های ضروری کمد زمستانی هرکسی هستند. فروش عمده لباس کبریتی هم از طریق سایت مزون آوانتگارد انجام می‌شود. به فروشگاه سر بزنید و از بین محصولات متفاوت انتخاب کنید. برای خرید عمده لباس کبریتی با بهترین کیفیت با ما در ارتباط باشید. البته امکان خرید به‌صورت تکی هم از طریق فروشگاه آنلاین همین سایت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *