فروش عمده لباس زنانه

فروش عمده هودى زنانه در سایت آوانتگارد

پاییز و زمستان فصل لباس‌های گرم است. بسیاری به‌خاطر همین لباس‌هاست که عاشق پاییز و زمستان هستند. هودی، یکی از لباس‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده. احتمالا دلیل محبوبیت هودی‌ها تنوع آن‌ها، هماهنگ شدنشان با دیگر لباس‌ها و راحتی آن‌هاست. آوانتگارد فروش عمده هودی زنانه هم انجام می‌دهد. نگاهی به کالکشن متنوع ما در قسمت فروشگاه داشته باشید.

هودی چیست؟

همان‌طور که گفتیم هودی یک لباس گرم است و در پاییز و اوایل بهار و حتی زمستان کاربرد دارد. حتما بار‌هاوبارها این لباس را دیده‌اید، اما شاید بازهم برایتان سوال باشد دقیقا به چه لباس‌هایی هودی می‌گویند. برای این موضوع باید کمی در تاریخ عقب‌تر برویم و ببینیم اصلا چرا اسم این لباس‌ها هودی است. 
این کلمه از Hood گرفته شده که در زبان ژرمن‌ها به معنی کلاه است. از این کلمه برای اشاره به لباس‌های بلند و ردا مانند که کلاه داشتند استفاده می‌شد. منظورمان چیزی شبیه به لباس کشیش‌ها یا راهب‌ها است. اما حوالی 1930 میلادی، کارگران آمریکایی برای فرار از سرمای هوا لباس‌های بلند و کلاه‌داری می‌پوشیدند که با همین نام شناخته می‌شدند. 
کمی‌ بعدتر در دهه 70 میلادی خواننده‌های رپ به این مدل لباس‌ها علاقه زیادی نشان دادند و پای هودی‌ها به سینمای هالیوود هم باز شد. همین باعث شد بین دخترها و پسر‌های جوان محبوب شوند و در دهه 90 تبدیل به یکی از آیتم‌های مهم در دنیای مد شوند.

انواع هودی

هودی‌ها واقعا متنوع هستند، چه از نظر طراحی و مدل و چه از نظر نوع پارچه. به‌طور‌کلی، هودی‌ها از نظر ظاهری به دو دسته هودی جلو باز و هودی جلو بسته تقسیم می‌شوند. اما همان‌طور که حدسش را می‌زنید، تفاوت بیشتر از این حرف‌هاست.

هودی ملانژ

ملانژ در واقع یک نوع پارچه است. به‌همین دلیل، به هودی یا سویشرت‌هایی که با این پارچه تولید می‌شوند، ملانژ می‌گویند. پارچه ملانژ از ترکیب پنبه و نخ بافته می‌شود. درواقع این پارچه ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. این پارچه نسبتا ارزان‌قیمت است، اما باتوجه به نسبت الیاف طبیعی و مصنوعی قیمتش تغییر می‌کند. 
معمولا از انواع ضخیم‌تر این پارچه برای تولید هودی استفاده می‌شود. البته این پارچه یک اشکال هم دارد. به‌مرور زمان پرز می‌شود. اما درصورت نگهداری و شستشو اصولی، می‌توانید تا حد خوبی عمر مفید آن را افزایش دهید.  

هودی تدی

کلمه Teddy Bear را شنیده‌اید؟ در انگلیسی به خرس‌های عروسکی پشمالو تدی بر می‌گویند. دقیقا همین خرس‌ها باید شما را یاد هودی‌های تدی بیندازند. این هودی‌ها از پارچه‌های تدی درست می‌شود. این پارچه‌ها حالت کرکی دارند و از جنس پشمی اما بسیار نرم و لطیف هستند. می‌توانید بگویید پارچه تدی حالتی شبیه به خز دارد. اما الیافش کوتاه‌تر است و ضخامت و گرمای بیشتری دارد. تدی‌ها برای فصل سرما عالی هستند. چون به‌خوبی از نفوذ سرما جلوگیری می‌کنند و شما را گرم نگه می‌دارند.
می‌توانید خرید عمده هودی زنانه در انواع مختلف ازجمله تدی را از طریق سایت مزون آوانتگارد انجام دهید.

هودی دورس

دورس هم درواقع نوعی پارچه است. این پارچه به‌صورت دو نخ و سه نخ بافته می‌شود. بافت این پارچه‌ها مشخص است، به‌علاوه، معمولا ضخیم و گرم هستند و به‌همین خاطر بیشتر برای لباس‌های پاییزی و زمستانی استفاده می‌شود. البته از پارچه دورس برای تولید گرمکن هم زیاد استفاده می‌کنند. دورس‌ها با حالت توکرکی هم دوخته می‌شوند تا گرم‌تر باشند. 
پس یادتان باشد، دورس درواقع اسم نوعی لباس نیست، بلکه نوعی پارچه است و می‌توانیم هودی دورس، سویشرت دورس، تی‌شرت دورس و غیره داشته باشیم.
آوانتگارد علاوه بر فروش عمده هودی زنانه، دورس‌های مختلفی را هم در فروشگاه موجود دارد.

هودی اورسایز

این مورد دیگر به پارچه ربطی ندارد و استایل لباس را مشخص می‌کند. همان‌طور که از اسمش مشخص است این هودی‌ها از اندازه واقعی شما بزرگ‌تر هستند. سرشانه‌های آن‌ها افتاده است، کمی آزاد می‌ایستند و اصطلاحا حالت لش دارند. این مدل هودی‌ها را در استایل بسیاری از خواننده‌های رپ و هیپ‌هاپ می‌توانید ببینید. اگر این نوع هودی را ترجیح می‌دهید احتمالا مدل‌های فری‌سایز را بیشتر می‌پسندید.

فروش عمده هودی زنانه؛ انتخاب هودی مناسب

ابتدا مدل کلی هودی را در نظر بگیرید. سه‌نوع زیپ‌دار، بدون زیپ و نیمه زیپ را معمولا در بازار پیدا می‌کنید. پوشیدن نوع زیپ‌دار از همه راحت‌تر است. بنابراین، اگر می‌خواهید هودی را روی لباس‌هایتان بپوشید و بتوانید آن راحت دربیاورید و یا دوباره بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های زیپ‌دار را انتخاب کنید. اما برای بعضی استایل‌های چندلایه یا ست کردن هودی با دامن معمولا مدل‌های بدون زیپ مناسب‌تر هستند.
در مرحله بعدی باید به جنس هودی توجه کنید. همان‌طور که گفتیم از پارچه‌های مختلفی برای تولید هودی استفاده می‌شود. مثلا تدی‌ها بسیار گرم هستند و ملانژها می‌توانند انواع بسیار نازک‌تری داشته باشند. پس اگر یک هودی بهاره می‌خواهید سراغ نمونه‌هایی با ضخامت کمتر بروید. اما برای زمستان باید به فکر هودی گرم‌تری باشید.
درکل می‌توان گفت هودی‌های نخ پنبه برای بهار و پاییز مناسب‌تر هستند. اما دورس‌ها یا نخ‌پنبه‌ها با لایه پشمی انتخاب‌های خوبی برای زمستان‌اند. چون هم مانع جذب زیاد رطوبت می‌شوند و هم سبک‌اند.


اگر دنبال یک گزینه خیلی سبک مثلا برای بهار می‌گردید، هودی‌های پلی‌استر را انتخاب کنید. آن‌ها حتی از انواع نخ‌پنبه سبک‌ترند.
برای خرید هر لباسی از جمله هودی بهتر است ویژگی‌های فیزیکی خودتان را هم درنظر داشته باشید. این کمک می‌کند استایل نهایی به سیلیقه‌تان نزدیک‌تر باشد. آیا لاغر هستید؟ دلتان می‌خواهد پرتر به‌نظر برسید؟ در این صورت می‌توانید مدل‌های کمی آزادتر را انتخاب کنید. 
هودی‌های گشاد قد را کمی کوتاه‌تر نشان می‌دهند. اگر نمی‌خواهید این اتفاق بیافتد سراغ سایز‌های متوسط بروید.
برای افراد با سایز متوسط یعنی کسانی که نه لاغرند و نه چاق، هودی‌های با سایز متوسط مناسب‌ترند و استایل آن‌ها را بهتر نشان می‌دهند. معمولا به افرادی که اضافه وزن دارند توصیه می‌شوند سراغ مدل‌های فیت نروند. مدل‌های گشاد هم آن‌ها را پرتر نشان می‌دهد. بنابراین هودی‌ای که کمی آزاد بایستد بهترین گزینه است.
البته که این‌ها توصیه‌هایی کلی طبق استاندارد‌های فشن است. ممکن است سلیقه شما متفاوت باشد و هرکسی از استایلی که طبق سلیقه‌اش باشد بیشتر لذت می‌برد.
برای خرید عمده هودی زنانه به آنلاین شاپ آوانتگارد بروید. می‌توانید هودی‌هایی با سایز‌های مختلف پیدا کنید. به‌هرحال، اگر فروشنده‌اید و به‌صورت عمده خرید می‌کنید، مهم است که سایزهای لباس‌هایتان کامل باشد.

شستشوی مناسب؛ افزایش طول عمر هودی‌ها

نمی‌خواهید هودی پرز شود یا آب برود؟ پس در شستشوی آن دقت کنید. بهترین گزینه برای شستشوی هودی‌ها خشک‌شویی است. اما غیر از آن، حتما قبل از شستشو برچسب داخل لباس را چک کنید و ببینید توصیه تولیدکننده برای شستشو چیست. به‌طور‌کلی، اگر با ماشین لباسشویی هودی را می‌شویید، از آب داغ استفاده نکنید، خشک‌کن را روی دور تند نگذارید، از سفیدکننده استفاده نکنید و به‌جای پودر، از مایع لباسشویی استفاده کنید.
برای شستشو با دست، ظرفی را پر از آب کنید و شوینده به آن اضافه کنید. هودی را برعکس کنید و نیم‌ساعت در آب بگذارید. بعد به‌آرامی آن را شستشو دهید. برای خشک شدنش هم بهتر است آن را روی یک سطح صاف و در معرض هوای آزاد بگذارید تا خودش خشک شود.

جمع‌بندی

هودی یکی از لباس‌های زمستانی محبوب است. این لباس از زمان ورودش به دنیای مد در حوالی 1990 محبوب بوده و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. قطعا سبکی و راحتی‌اش یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیتش هستند. هودی‌ها انواع بسیار زیادی دارند. از طرح و مدل گرفته تا پارچه‌ای که با آن تولید می‌شوند، تنوع در همه‌جا دیده می‌شود. پس باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید با توجه به نیازتان انتخاب درستی داشته باشید. مثلا یک هودی تدی برای زمستان ایده‌آل است، اما لباس بهاری نمی‌شود. در این مقاله به معرفی انواع هودی پرداختیم و به نحوه انتخاب صحیح و نگهداری آن هم اشاره‌ای کردیم.
هودی برای شما هم لباس محبوبی است؟ پس برای خریدش به فروشگاه آنلاین ما بروید. آوانتگارد علاوه بر فروش عمده هودی زنانه، امکان خرید تکی را هم برای مشتریان فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *