فروش عمده لباس زنانه

فواید تیشرت نخی زنانه

فواید تیشرت نخی زنانه

فواید تیشرت نخی زنانه

بدون شک همه شما تا کنون شنیده‌اید که لباس‌های نخ-پنبه برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. بنابراین ممکن است این سؤال در ذهنتان شکل گرفته باشید که چرا  تیشرت نخ پنبه؟ جنس پنبه چه مزایایی نسبت به دیگر الیاف دارد؟ تیشرت‌های جنس پنبه علاوه بر راحتی و نرم بودن مزایای بسیار زیاد دیگر دارند که آن‌ها را از سایر الیاف مورد استفاده در صنعت پوشاک متمایز می‌کند. اما مزایای تیشرت جنس نخ پنبه چیست؟ با ما همراه باشید تا شما را با مزایای جنس نخ پنبه آشنا کنیم.

 

 

لباس های پنبه ای خاصیت هایی دارند که شامل مزایا و معایبی می شود؛ البته شرایط استفاده بسیار در مشخص کردن فایده یا ضرر بودن پوشاک، موثر است.

مزایا:

  1. الیاف پنبه ای هادی گرما هستند و حرارت بدن را دفع میکنند و از این جهت بسیار خنک اند و برای استفاده در فصول گرم سال، مناسب.
  2. لباس نخی پنبه به راحتی شسته و لکه گیری می شود.
  3. لباس نخی به دلیل دفع رطوبت بدن، مانع رشد باکتری ها و قارچ های پوستی می شود.
  4. جنس نرم و لطیف پارچه پنبه ای، خواب راحتی به شما عرضه می کند.
  5. پوست را تحریک و اذیت نمیکنند و باعث خارش نمی شوند.
  6. این جنس از پارچه آلرژی زا نیست. برای همین برای نوزادان، کودکان و افراد با جنس پوست حساس، این نوع از لباس پیشنهاد می شود.
  7. با دوام و مقاوم در برابر شست و شو های پی در پی اند.
  8. در برابر ساییدگی مقاوم اند.
  9. لباس نخی سبک است و برای استفاده بعنوان لباس خواب و لباس ورزشی مناسب اند.

معایب:

  1. پس از شستشو اگر خوب خشک نشوند، بوی عرق بدن در آنها باقی میماند.
  2. لباس نخی خاصیت انقباض دارد. یعنی پس از شستشو آب میرود و کوچکتر از سایز معمول می شود. برای همین هنگام خرید بهتر است یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید.
  3. لباس نخی به راحتی چروک می شود. برای همین بهتر است پس از هربار شستشو یکبار اتو بزنیدشان.
  4. گرانتر بودن لباس نخی نسبت به سایر البسه

 

درچه جاهایی می توان از لباس های راحتی استفاده کرد

چه لباس راحتی را در کجا بپوشیم؟ آیا می توان لباس راحتی را در مهمانی هم پوشید؟ برای پوشیدن لباس راحتی در مهمونی لباس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

معمولا وقتی صحبت از لباس های راحتی می شود اغلب افراد آن را برای استفاده کردن در منزل خود تصور می کنند اما امروزه که برای اکثر افراد راحت بودن در لباس مثل شلوار و تیشرت های راحتی الویت قرار داده شده است. در خیلی از محیط ها از مدل های متنوع ست های راحتی استفاده می کنند.

البته نا گفته نماند که لباس های راحتی با لباس های تو خونگی متفاوت است  مثلا برای یک جلسه کاری پیژامه با تی شرت مناسب نیست اما هنگامی که برای تفریح به جنگل و دریا و جاهای مختلف می روید می توانید از مدل های لباس های راحتی شیک و مرتب خود استفاده کنید زیرا در اینجور مواقع که به پیک نیک می روید فعالیت های شما زیاد می شود و پوشیدن لباس راحتی بخصوی اگر از ست های راحتی استفاده کنید.

می تواند برای شما مناسب باشد تا ب آزادانه  به فعالیت های خود برسید و در چنین شرایطی اصلا اشکالی ندارد اگر رییس شما و یا هر فرد دیگری که می شناسید شما را با تی شرت و شلوار راحتی موقع تفریح ببیند زیرا در هنگام تفریح تنها چیزی که مهم است راحتی و آرامش شماست و اینکه خوش بگذرد.

 

البته برخی افراد هم هستند که برایشان پوشیدن لباس های راحتی و حتی ست های راحتی که مناسب استایل های بیرونی است را برای هر محیطی به غیر از منزل دوست ندارند و برایشان سخت است و ترجیج می دهند پوشیدن این سبک لباس ها را فقط محدود به خانه خود کنند.

 

شیوه های مراقبت از لباس نخی:

 

  1. هنگام شستشوی لباس، از آب سرد (زیر30 درجه) استفاده کنید.
  2. بعد از شستشو، لباس را کمی و به آهستگی کش بدهید تا به شکل اولیه خود برگردد.
  3. برای خشک کردن این الیاف، بهتر است از دمای طبیعی و یا نور خورشید استفاده کنید.
  4. اگر لباس نخی شما پس از شستشو با ماشین، دچار انقباض شد، شستن دوباره آن در آب سرد و با دست می تواند مفید باشد
  5. لباس های نخی پس از شستشو نیاز چندانی به اطو کشیدن ندارند؛ البته در حالی که پس از شستشو آنرا کمی بکشید و در برابر نور طبیعی خشک کنید.
  6. بهتر است این جنس از الیاف را هنگامی که هنوز کمی رطوبت دارند، اطو کنید. اگرچه استفاده از اطو بخار هم کارساز است.
  7. مطمئن شوید لباس نخی را حتما پس از خشک شدن به صورت کامل، تا کنید.
  8. لباس را پشت و رو بشورید. 

 

لباس های نخی که از الیاف طبیعی درست می شوند ،جهت طول عمر بیشتر لباس نخی؛ باید در شستشو و نگهداری آنها  احتیاط لازم را به خرج داد تا طولانی مدت بتوانید از آن استفاده کنید
برای این کار دقت کنید که از آب زیر 30 درجه استفاده کنید زیرا اگر دمای آب مناسب پارچه شما نباشد ممکن است رنگ و ایست پارچه را بهم بریزد ودیگر قابل استفاده نباشد.

لباس های نخی معمولا بعد از اولین شستشو کمی آب می روند و کوچکتر می شوند اما بهتر است  هر دفعه بعد از شستشو کمی و به آهستگی پارچه را بکشید تا به حالت اولیه خود برگردد تیشرت و شلوار های نخی خونگی به راحتی و به سرعت خشک می شوند و بهتر است در هوای آزاد و با گرمای خورشید به مرور خشک شوند.
بعد شستشو مطمئن و خشک شدن لباس آن را به طور کامل تا کنید و نکته دیگری که موقع شستشو باید رعایت کنید این است که حتما لباس خود را پشت رو بشویید.

 

نتیجه گیری

برای اینکه یک انتخاب خوب در خرید لباس نخی داشته باشید، پوشاک زمستانی بهترین زنانه ما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا برای خرید لباس های مختلف الویت، انتخاب خود را به پارچه های نخی با الیاف طبیعی بدهید تا موجب حساسیت ، اگزما، بوی بد بدن، خارش و انواع عفونت های پوستی و … نشود و با خیال راحت و نگرانی آن ها را بپوشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *