فروش عمده لباس زنانه

لباس بادی رو با چی ست کنیم؟

لباس بادی روبا چی ست کنیم؟

بادی چیست؟

بـادی به لباسی گفته می شود که سرهمی و تنگ و چسبان بوده و تا حدود زیادی شبیه به مایو و لباس شنا است. لباس بادی در انواع مختلف و به شکل دو بنده و آستین دار تولید می گردد.بادی دارای انواع گوناگونی است و برای ست کردن در موقعیت های گوناگون می توان از این بادی استفاده کرد. حال می خواهیم دریابیم که لباس بادی رو با چی ست کنیم؟

جنس تمام بادی‌ها از مواد مختلفی مانند چرم ، نخ ، تور، گیپور و دانتل تشکیل شده که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند.در بین تمامی جنس‌های گفته شده جنس تریکو کبریتی طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا این نوع از بادی ، مناسب پوشیدن زیر مانتو است.

از لباس بادی، برای پوشیدن و ست کردن در زیر انواع مدل مانتو، ژاکت، انواع کت به همراه مدل های متنوع دامن و شلوارک، استفاده میکنند.

انواع بادی

در واقع امروزه بادی‌های تولید شده در بازار در جنس‌های نخ، ابریشم، پنبه، پلاستیک، گیپور، تور، دانتل و غیره وجود دارد.

لباس بادی گیپوری

لباس بادی گیپوری است که از پارچه گیپور، با طرح های برجسته و فانتزی که معمولا آن ها را با انواع سوتین زیبا ست میکنند، تولی می‌شود. از لباس بادی گیپوری، در مجالس خصوصی بهره می‌گیرند.

بادی توری

لباس بادی توری نیز، مانند بادی گیپوری، از سبک فانتزی و جلوه زیبایی برخوردار است که بدن را خوش فرم تر و جذاب تر نشان می‌دهد.

بادی مجلسی

همانطور که از اسم آن پیداست، فقط برای مجالس، مهمانی ها و مراسم های این سبکی استفاده می شود.
این بادی ها از زیبایی خاصی برخوردار هستند و برای افردای که می خواهند یک لباس مجلسی عالی داشته باشند، این لباس بسیار مناسب است.
قیمت بادی مجلسی به دلیل زیبایی و کار بیشتری که می برد، می تواند نسبت به دیگر بادی ها بالاتر باشد.

بادی فانتزی

رخی از طراحی های بادی فانتزی یقه دار و برخی دیگر بدون یقه هستند . بعضی از آن ها آستین های بلند دارند ولی بعضی دیگر مانند نیم تنه دخترانه شیک آستین آن کوتاه است یا بدون آستین می باشد. از کاربردهای بادی فانتزی می توان به شکل دادن به بدن اشاره کرد که در زیر لباس مجلسی پوشیده می شود و خوش اندام تر نشانتان می دهد.
این بادی‌ها تنوع زیادی دارند و به عنوان لباس خواب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

عروسکی

حالت فانتزی داشته و بیشتر بین دخترانه سنین پایین محبوب است.

نوزاد

لباس‌های سرهمی نوزادی که ظاهری شبیه به بادی دارند نیز در این دسته بندی‌ها را می‌گیرند. لازم به ذکر است بعضی از ویژگی‌های این نوع لباس مثل تنگ و کشی بودن در لباس‌های نوزادان مناسب نبوده و اعمال نمی‌شود.

مردانه

بادی‌های مردانه بیشتر برای اجرای نمایش و سیرک توسط آقایان استفاده می‌شوند.

 

لباس بادی رو با چی ست کنیم؟

بادی با دامن

ست کردن بادی های مجلسی با دامن های مختلف برای انواع مهمانی های شبانه استایل رسمی شما را بسیار جذاب نمایان خواهد کرد.

بهترین خصوصیتی که بادی دارد این است که می توان به راحتی داخل دامن و شلوار قرار داد و و خیلی راحت استایل های غیر رسمی و رسمی را امتحان کرد.

بادی با شلوار جین

پوشیدن بادی با شلوار جین بسیار جذاب است. همه افراد با هر قد ، اندام ، فرم و وزن می‌توانند از شلوار لی در مدل‌های مختلف استفاده کنند.شلوار لی دارای انواع و اقسام مختلفی از جمله مام استایل ، شلوار پیش بندی ، پارچه ای، دامنی ، دمپا ، زابدار ، و … است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید از هر یک از این مدل شلوارها استفاده کنید.

بادی با شلوارک

بادی با شلوارک جین یا شلوارک چرم است. البته شلوارک ها جنس های مختلفی دارند و استفاده از شلوارک در جنس های مختلف هیچ محدودیتی ندارد.

بادی زیر مانتو

یکی از کاربردهای بادی استفاده از آن در زیر مانتو است که خیلی از خانم‌ها از بادی‌های ساده برای پوشیدن زیر مانتو استفاده می‌کنند . در فصل های مختلف می‌توان از بادی‌ها با جنس‌های متفاوت استفاده کرد زیرا جزو آن دسته از لباس‌هایی به شمار می‌آید که با هر اندام و وزنی که هستید می‌توانید آن را در تمام فصول سال بپوشید

بادی با کت

اگر قصد داریم به یه قرار یا مهمانی رسمی بروید و قصد پوشیدن یک کت را دارید، بهتر است از یک بادی مناسب با رنگ و جنس کت یا پالتو استفاده کنید. با این کار دیگر نگرانی از بابت جمع شدن و چین خوردگی لباس زیر کت نخواهید داشت

بادی آستین بلند

بادی‌هایی که دارای آستین‌های بلندی هستند همانند شومیز عمل کرده و شما می‌توانید به جای خرید شومیز از این بادی‌ها استفاده کنید. میتوانید بادی آستین بلند را با شلوار و شلوارک بپوشید .

بادی با کمربند

برای داشتن یک استایل خاص با بادی می‌توانید از یک کمربند نازک بر روی بادی استفاده کنید و استایل خود را خاص تر کنید .

بادی با چکمه

در زمستان می ‏توانید لباس بادی با با پوتین ساق بلند تا روی زانو ست کنید و یک ژاکت کشباف پشمی بلند جلو باز را روی بادی بپوشید. پیشنهاد می کنم وقتی از بادی استفاده می کنید، پوشیدن کفش های پاشنه بلند را فراموش نکنید.

نکات مهمی که باید در زمان پوشیدن لباس بادی به آنها دقت کنید

این نوع لباس را با لباس‌هایی بپوشید که جذب و چسبان نباشد. اجازه دهید فرم بادی خودش را نشان دهد.
افرادی که دارای اضافه وزن هستند؛ بهتر است به سراغ رنگ‌های تیره آن بروند.
یکی از از آیتم‌هایی که باعث می‌شود اندام شما جلوه بهتری در بادی داشته باشد، استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه آن می‌باشد.
برای اینکه سادگی بیش از حد این لباس را از بین ببرید، می‌توانید از انواع کمربند به همراه آن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید تا حد امکان از اکسسوری های کم و ساده به همراه آن استفاده کنید.

به هنگام خرید مد نظر داشته باشید که قرار است این بادی را در کجا استفاده کنید. چرا که بادی های مجلسی، خواب و حتی بادی هایی که به عنوان لباس زیر استفاده می شوند، از نظر نوع کاربرد دارای مشخصات مختلفی هستند. معمولاً بادی های که پوشش بسیار نامتعارفی دارند را نمی توان در مهمانی ها استفاده نمود. همچنین یک بادی با پوشش کامل که از جنس چرم هم باشد به عنوان لباس خواب گزینه مناسب و راحتی نیست.
توجه به جنس بادی پس از نوع کاربرد بادی زنانه حائز اهمیت قرار می گیرد. چرا که شما باید جنسی را انتخاب کنید که بسیار راحت بوده و در نتیجه شما نسبت به آن جنس حساسیت نداشته باشید.
از نکات مهم شستشوی بادی ها این است که حتما به دلیل جنسی که دارند. آن ها را با آب سرد بشویید و هرگز از خشک کن ماشین لباسشویی جهت خشک کردن آن ها استفاده نکنید.

 

کلام پایانی

موارد و نکاتی که در خصوص ست کردن بادی مطرح شدند، می توانند به شما کمک کنند تا همیشه استایل بهتر و جذاب تری را در هر محیطی داشته باشید. برای آن که لباس های بهتر و جذاب تری را خریداری کنید حتما مزون های مناسبی را انتخاب کنید. مزون آوانتگارد از جمله بهترین فروشگاه هایی است که در این عرصه وجود دارد و اقدام به فروش لباس ها به صورت کلی و جزئی می کند. در حقیقت در این مزون می توانید این موضوع را ببینید هم لباس های باکیفیتی به فروش می رسد و هم قیمت های بسیار مناسبی وجود دارد که به راحتی می توانید خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *