مقالات

لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها برای شرکت در مهمانی و مجالس، داشتن بهترین و زیباترین لباس و استایل است. پوشیدن یک لباس مجلسی زنانه شیک و مناسب می تواند شما را به ستاره مجلس تبدیل کند، چرا که لباس مجلسی در عین ساده بودن باید شیک و خیره کننده نیز باشد. قصد داریم در این مطلب از سایت آوانتگارد شما را با تمامی نکات مربوط به انتخاب  لباس مجلسی و انواع آن آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم برای خاص بودن و درخشیدن در مجالس تا پایان با ما همراه باشید.

تعریف لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه، لباسی است که معمولا توسط بانوان در مجالس و دورهمی ها پوشیده می شود. این لباس معمولا دارای دامنی بوده که بلندی آن تا قوزک پا و یا تا کف زمین است. این نوع لباس نیم تنه را به خوبی می پوشاند و دامن زیبا و عمدتا کار شده آن خودنمایی می کند. جنس پارچه لباس های مجلسی زنانه نسبتا گران قیمت است زیرا باید در مجالس و مناسبت ها پوشیده شود و جلوه ای خاص به صاحب خود ببخشد.

لباس مجلسی زنانه

مهم‌ترین نکات خرید لباس مجلسی زنانه

به طور قطع بین لباس روزمره شما و لباسی که در مجالس و مهمانی ها به تن می کنید تفاوت بسیار است. لباس های مجلسی دارای خصوصیات و ویژگی های متمایزی هستند. از مهم‌ترین ویژگی های این لباس های جذاب که هنگام خرید باید مد نظر قرار داد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قد لباس مجلسی

امروزه لباس های مجلسی از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردارند. برخی از آن ها دارای قدی کوتاه و برخی بلند و یا در اصطلاح عامه ماکسی هستند. اگر قصد شرکت در مراسمی خاص و رسمی را دارید می توانید از یک لباس مجلسی ماکسی بلند و شیک استفاده کنید.

جنس لباس مجلسی

جنس لباس مجلسی دومین موردی است که باید در نظر گرفت. لباس های دوخته شده از پارچه هایی با جنس ساتن، مخمل، ابریشم، گیپور، تور و لمه می تواند زیبایی و درخشش شما را در مجالس، دو چندان کند. اگر مراسم‌های شما در هوای سرد برگزار می شود می توانید از لباس های مجلسی زنانه با جنس مخمل و یا لمه استفاده کنید.  همچنین لباس هایی از جنس گیپور، تور و ابریشم می توانند بهترین گزینه برای استفاده در هوای گرم باشند.

لباس مجلسی کار شده

برای شرکت در مجالس خاص فامیل های درجه یک لباس های مجلسی کار شده می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این گونه لباس ها معمولا با منجوق دوزی، سنگ دوزی و یا پولک به خوبی تزئین شده اند. همین امر باعث می شود همه توجه ها به سمت شما جلب شود و زیبایی اندام شما دو چندان جلوه کند.

لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

توجه به فرم کلی لباس و متناسب بودن آن با فرم بدن، یک عامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب لباس مجلسی است. چرا که اگر لباس به خوبی بر تن بنشیند می تواند اندام را زیباتر نشان دهد.

لباس مجلسی زنانه

رنگ لباس مجلسی

رنگ لباس مجلسی یکی دیگر از عوامل و فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. مهم‌ترین نکته در انتخاب رنگ لباس مجلسی زنانه، متناسب بودن آن با رنگ پوست است. عموما لباس های مجلسی با رنگ هایی از خانواده مشکی، طلایی، بژ و لاجوردی بسیار خاص و کلاسیک محسوب می شوند. شما می توانید برای مراسم های خاص و درجه یک خود از لباس های مجلسی با این نوع رنگ استفاده کنید. اگر هم در مهمانی های خودمانی شرکت دارید می توانید لباس های مجلسی خود را از رنگ های شاد و روشن انتخاب نمایید.

 شما می توانید در کنار رنگ لباس مجلسی، رنگ کیف و کفش و تمامی اکسسوری های خود را نیز با رنگ لباس مجلسی هماهنگ در نظر بگیرید. به این ترتیب استایل شما از یک هارمونی یکدست برخوردار خواهد شد.

بایدها و نبایدهای انتخاب لباس مجلسی

در این قسمت از مطلب شما را به چند راهنمایی و توصیه مهم برای انتخاب لباس مجلسی مناسب مهمان می کنیم، همراه ما باشید:

  • سعی کنید پیراهن و یا دامن لباس مجلسی خود را خیلی کوتاه و در حد بالاتر از زانو انتخاب نکنید.
  • با رعایت سادگی و در نظر گرفتن زیبایی لباس مجلسی و رنگ زیورآلات و اکسسوری های خود، سعی کنید همیشه به رنگ های معمولی و مشکی بسنده نکنید و خلاقیت خود را در انتخاب رنگ به خوبی به کار ببرید.
  • بیش از اندازه از اکسسوری در استایل خود استفاده نکنید و همواره تعادل را رعایت کنید.
  • در استایل مجلسی خود به هیچ عنوان از لباس های اسپرت و روزمره استفاده نکنید.
  • فراموش نکنید در کنار زیورآلات، کیف، کفش و لباس به آرایش و مدل موی خود نیز دقت کنید.
  • اگر لباس مجلسی را برای مهمانی های رسمی و یا عروسی می خواهید پیشنهاد می کنیم پیراهن هایی با یقه خیلی باز را انتخاب نکنید، زیرا این مدل لباس ها بیشتر برای مهمانی های غیر رسمی و کوچک مناسب هستند.
  • استفاده از لباس های جین، چه شلوار و چه پیراهن جین را از استایل مهمانی و مجلسی خود خارج کنید. زیرا این نوع لباس به هیچ وجه برای انتخاب به عنوان لباس مجلسی مناسب نیست.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب لباس مجلسی مطمئن بودن از سایز لباس است. اگر لازم بود با خیاط خود برای سایز کردن لباس مجلسی، مشورت کنید.
  • انتخاب لباس زیر مناسب برای پوشیدن لباس های مجلسی یک نکته ظریف و بسیار مهم است. اگر پیراهن های مجلسی شما دکلته و یا به گونه ای بوده که بند سوتین شما دیده می شود، بهتر است از سوتین های بدون بند و یا بند شیشه ای استفاده کنید.
  • آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که تا حد ممکن به دنبال لباس های بسیار ترند نروید. چرا که این نوع لباس ها با سرعت بسیار زیادی می آیند و با همان سرعت از میدان رقابت خارج می شوند.

اگر شما نیز از افرادی هستید که بیشتر از یک بار لباس های مجلسی خود را می پوشید بهتر است مدلی شیک را انتخاب کنید که همیشه طرفداران خاص خود را دارد و هیچ گاه از مد نمی رود.

لباس مجلسی زنانه

نتیجه گیری

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب و جذاب می تواند باعث شود شما همچون نگینی در مجالس بدرخشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم زیباترین و بهترین لباس های مجلسی زنانه را با مناسب ترین قیمت از سایت معتبر آوانتگارد خریداری کنید. چرا که شما لایق بهترین ها و زیباترین لباس ها لایق و برازنده شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *