مقالات

مدل لباس دخترانه شیک

مدل لباس دخترانه شیک

پوشاک و لباس، دو مؤلفه اصلی در زندگی هستند که تمامی ما به آن اهمیت می ‌دهیم چراکه پوشش و ظاهری آراسته شخصیتی متفاوت از انسان می سازد و زمانی که بحث در مورد مدل لباس دخترانه شیک باشد ظرافت و انتخاب دشوارتر می‌ شود.

آوانتگارد با ارائه این مقاله و معرفی بهترین مدل لباس دخترانه شیک موجود در بازار، شما را در انتخابی بی نظیر یاری می کند.

ویژگی های یک لباس مناسب

یک مدل لباس دخترانه شیک دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

تناسب لباس با سن

قطعا لباس برای هر فرد نباید سایزی کوچک و یا بزرگ داشته باشد. در صورت امکان لباس را پرو کنید و در غیر این صورت برای سنین پایین می توان از جدول سایز استفاده کرد.

جنس لباس

 جزو مهم ترین مؤلفه ها است چراکه هر جنس پارچه از قبیل لنین، نخ، پنبه ایست و فرم خاصی در تن به خود می گیرند. همچنین انتخاب جنس لباس برای دختران بشدت حساس و قابل ملاحظه است زیرا بخاطر لطیف بودن پوست در این گروه پارچه نامرغوب می تواند دچار بروز حساسیت شود.

رنگ و طرح

 مؤلفه ای است که به انتخاب شما شکل و شمایل می دهد. لازم به ذکر است که حتماً هنگام انتخاب والدین نقش مشاور را داشته باشند و انتخاب اصلی را دخترتان انجام دهد.

مدل لباس دخترانه شیک

چند مدل از انواع مدل لباس دخترانه شیک

در ادامه شما را با چند مدل از لباس دخترانه شیک آشنا می کنیم:

تی شرت آستين کوتاه

 پرکاربرد ترین نوع لباس به خصوص در فصول گرم سال می باشد. نکته حائز اهمیت در مورد این نوع از لباس ها این است که جنسی خنک و کیفیت رنگی بالا داشته باشند زیرا نیاز به شستشوی های متعدد دارند.

سارافون و تونیک دخترانه

 پیراهنی با آستین هایی حلقه ای و زیپی در پشت، انتهای دامنی شکل و ظاهری متفاوت از سایر لباس ها که این ویژگی باعث شده از سارافون برای مهمانی ها و مجالس استفاده شود.

بادی

 لباسی یک تیکه و دارای دکمه هایی در پایین که در قسمت کشاله ران بسته می‌ شود. این نوع از لباس برای سنین یک تا پنج سال بسیار عالی است چراکه کودک با وجود بازی کردن و در آغوش گرفته شدن همواره لباسی صاف و مرتب خواهد داشت.

بروز ترین نکات مد برای خرید لباس دخترانه شیک

هنگام خرید انواع مدل لباس دخترانه شیک به نکات زیر توجه نمایید:

  • راحتی: اولین قدم و مهم ترین گام در انتخاب لباس راحتی آن است که حتی بر ظاهر و طرح آن ارجعیت دارد. راحتی لباس علاوه بر سایز مناسب شامل دیزاین نیز می باشد. بعضی از لباس ها بدلیل داشتن سنگ دوزی ها ممکن است وزن زیادی داشته باشند و حتی بخاطر داشتن بعضی نگین های پرسی از داخل موجب اذیت و حتی آسیب به بدن شوند.
  • ساده پوشی: رفته رفته طرح و نقش لباس ها باری دیگر به سمت و سوی ساده شدن نزدیک می شود و آیتم های مختلف مثل نگین دوزی، گلدوزی، سنگ دوزی و ترکیب رنگ های مختلف باهم در حال حذف شدن هستند. همچنین بدلیل خلق و خوی حساس و هیجانی دختران، آن ها تحمل لازم برای داشتن اکسسوری های گوناگون مثل ساعت، گردنبند و گل سر را در کنار هم ندارند پس با کاهش این تزئینات ضمن ایجاد استایلی شیک، آرامش خاطر را در دختران تثبیت کنید.
  • آب و هوا: قطعا آب و هوا و فصل یکی از مهم ترین نکات در انتخاب لباس است، جدا از بحث تأثیر لباس بر سلامت کودک در فصول مختلف، رنگ ها و مدل‌ها نیز در آب و هوای مختلف، متفاوت است.

تأثیر فصل در انتخاب لباس

در این قسمت آوانتگارد برای خرید راحت تر و نوع پوشش مناسب در فصول مختلف نگاهی ریز بینانه تر به تأثیر فصل بر لباس می‌اندازد.

  • بهار: در فصل بهار به هیچ وجه از لباس آستين حلقه و سارافون های بدون آستين استفاده نکنید، پیشنهاد آوانتگارد لباس هایی با آستین سه ربع و یا کوتاه می ‌باشد.
  • تابستان: در این فصل از لباس هایی با رنگ‌ های جیغ تر و فعال تری استفاده کنید مثل نارنجی و فسفری، همچنین لباس ها باید از الیاف طبیعی باشند.
  • پاییز: لباس هایی با طیف رنگی نارنجی تا قهوه ای پیشنهاد می‌ شود، لباس های پاییزه، زرق و برق آنچنانی ندارند، آستین بلند هستند و گرمای نسبی دارند. داشتن لباس هایی با جنس بارانی نیز انتخابی هوشمندانه و شیک در این فصل است.
  • زمستان : لباس هایی با رنگ تیره انتخاب مناسبی است اما نمی توان از شکوه و زیبایی لباس های رنگ روشن گذشت. ترکیب یقه اسکی های سی سانت با کت بشدت ظاهری آراسته و شیک بوجود می‌آورد.
  • تور: محبوب ترین دیزاین در بین دختران است، اما توجه داشته باشید که مصرف تور بیش از حد در لباس، شکیل بودن آن را زیر سوال برده و مدل لباس را به دهه های 1970 برمی گرداند.

مدل لباس دخترانه شیک

شیک ترین مدل ‌های لباس مجلسی دخترانه

در ادامه به لیستی از شیک ترین لباس های مجلسی برای دختران می پردازیم:

  • پیراهن های مجلسی با دامنی ترکیبی از تور و پارچه که دارای پفی شکیل می‌باشند (این لباس ها را با نام پرنسسی نیز می شناسند)
  • پیراهن هایی با دامنی بلند و کشیده از جنس تماماً حریر.
  • انواع سارافون های تک دامنه و سه دامنه با طرح های خالدار که بیشتر مناسب سنین کمتر از 7 سال است.

سخن پایانی

آوانتگارد با ارائه این مقاله قصد بر این داشت که ضمن معرفی طرح ها و مدل های روز دنیای مد، دیدگاهی موشکافانه در خرید و استایلی شیک را به شما هدیه دهد.

 آوانتگارد پیشگام در صنعت شیک پوشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *