مقالات

نحوه مدل دادن به شلوار جین بوت کات

شلوار جین بوت کات

شاید از آخرین باری که در دهه 90 محبوبیت داشتند به نحوه مدل کردن شلوار جین بوت کات فکر نکرده باشید، اما دوباره بازگشته اند. با داشتن یک تغییر مد، همهِ چیز در مورد استایل دادن بهِ شلوار جین بوت‌کات بهِ گونه‌ِای جهت‌دار است که به‌ِ جای یک مد بازگردانندهِ، شبیهِ یک ترند باشد.

شلوار جین Bootcut سلطنت سبک خود را با گاوچران ها و دامداران آغاز کرد.

جایی است که جرقه های جزئی در پایین شلوار جین باعث شد که آنها به خوبی با بهترین چکمه های کابویی کار کنند. آخرین مورد محبوبیت در دهه 90، موج ناگهانی نوستالژی Y2K که در فصول اخیر درگیر شد.

شلوار جین بوت‌کات را دوباره به منصه ظهور رساند و آن‌ها را به یکی از بهترین شلوارهای جین برای اجرای داغ‌ترین ترندهای جین سال 2023 تبدیل کرد.

1. چگونه به شلوار جین بوتکات با کت بلیزر مدل دهید

یکی از نحوه مدل دادن به شلوار جین بوت کات این است که اگر می‌خواهید با این نوع شلوار جین بهِ یک بلیزر مدل دهید، بهِ سراغ لباسی بروید که بهِ ناحیهِ ران شما برسد تا بهِ تعادلِ شما بسیار کمک کند. یک ژاکت خیلی کوتاه، ممکن است بیش از حد جعبه ای به نظر برسد، در حالی که خیلی بلند می تواند فریم های ریزه را باتلاق کند. همچنین بهتر است یک بلیزر کمی متناسب انتخاب کنید.

حالا نه تنها برای برجسته کردن کمر به شما کمک می کند، بلکه همه چیز را مرتب و مرتب نگه می دارد.

ترکیبی عالی برای ایده‌های لباس‌های غیررسمی هوشمند، کت و شلوار جین بوت‌کات بهترین کارکرد را با کفش‌های پاشنه دار دارد.

به خصوص اگر شلوار جین بلندتری دارید. در مورد اینکه زیر چه لباسی بپوشید، یک بلوز یا پیراهن زیبا لباس شما را فوراً هوشمندتر می کند، در حالی که یک تی شرت یا جامپر حال و هوای معمولی را به شما می بخشد.

2. چگونه شلوار جین بوتکات را با ژاکت ست کنیم

دومین مورد از نحوه مدل دادن به شلوار جین بوت کات این است کهِ وقتی صحبت از نحوهِ استایل کردن شلوار جین بوت‌کات می‌شود، بافتنی‌های کلفت را کنار بگذارید و بهِ جای آن از یک ژاکت کوتاهِ یا باریک از یکی از بهترین برندهای لباس بافتنی برای آغاز فصل جدید حتماً استفادهِ کنید. همچنین ایدهِ خوبی است که شلوار جین با کمر بلند مدرن تر را انتخاب کنید و انواع کم کمر را برای ماهِ های گرم تر بگذارید. اگر جامپر شما خیلی بلند است، یک تاک فرانسوی انجام دهید تا کمر بیشتری داشته باشید.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین شلوار جین بوت‌کات می‌رسد، جین شما را در مقابل یک بافتنی با رنگ روشن قرار می‌دهد.

اما فقط به شلوار جین بوت‌کات آبی نچسبید، سایه‌های اصلی مخلوط با شلوار جین کرم یا سفید ظاهری مدرن به جین و ژاکت می‌دهد و می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید – فقط کافی است جامپر سنگین‌تر خود را با بافتنی نخی لاغرتر از بهار تا پاییز تغییر دهید.

3. نحوه مدل دادن به شلوار جین بوتکات با پیراهن

وقتی صحبت از نحوه استایل کردن شلوار جین بوت‌کات با پیراهن یا بلوز می‌شود، بهترین پیراهن‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به‌راحتی در آن‌ها جمع کرد.

برای اینکه کمر شما را نشان دهد و گشادهای کوچک پایین را متعادل کند.

اگر می‌خواهید لباس کمتری بپوشید، نحوهِ پوشیدن پیراهن‌های سایز بزرگ با شلوار جین بوت‌کات باز هم شامل کمی تاک فرانسوی در جلو یا پوشیدن آن‌ها روی یک تاپ کوتاه‌ِتر یا کوتاه‌ِتر می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تعریفی از میانهِ پوش هم دارید.

و وقتی صحبت از نحوه استایل کردن شلوار جین با بوت‌کات و پیراهن جین می‌شود، این ظاهر کاندیدای عالی برای جین دو نفره است.

4. چگونه به شلوار جین بوتکات با تاپ استایل بدهید

قاعده کلی برای استایل کردن شلوار جین بوت‌کات این است که اطمینان حاصل شود که نیمه بالایی شیک‌تر و کانتورتر است تا گشاد شدن قسمت پایین را متعادل کند.

سام می‌گوید: «اگر از روند شلوار جین حجیم پیروی می‌کنید، آن‌چه را که در پایین می‌پوشید، با بالاتنه، پیراهن یا ژاکت تنگ‌تر متعادل کنید.

به همین دلیل، تی‌شرت‌ها و تاپ‌های باریک با شلوار جین بوت‌کات بهتر عمل می‌کنند. یک تاپ کوتاه (تا کمر) ظاهری واقعا یکپارچه‌سازی به همراه خواهد داشت.

از آنجایی که بوت‌کات‌ها به‌شدت تحت تأثیر دهه 90 قرار گرفته‌اند، تعداد زیادی تکرار با کمر کم وجود دارد. با ست کردن شلوار جین خود با تاپ های بلندتر یا اندام هایی که پوشش زیادی به شما می دهد، کمربند کم را دور بزنید. فقط اطمینان حاصل کنید که تاپ های بلند یا اندام باریک هستند.

5. چگونه به شلوار جین بوتکات زیر لباس مدل دهید

با ادامه عشق به همه چیز ، وقت آن است که شلوار جین خود را بردارید و آن را با لباس مورد علاقه خود ست کنید. نحوهِ استایل کردن دامن ها روی شلوار، یا در این مورد، لباس های روی شلوار جین تاثیر زیادی بر روی باند فرودگاهِ گذاشتند.

بنابراین سعی کنید تصاویر یقهِ هالتر و لبهِ های نامتقارن را روی چکمهِ های کم آویز حذف کنید – در سال 2023 این جفت به طور جدی شیک شدهِ است.

اول از همه، به کارهای طولانی تر بروید. در حالی که در گذشته لباس‌های مینی و بالای زانو راه پیش رو بودند.

لباس‌های میدی (و حتی ماکسی) در این تنوع مدرن بهتر عمل می‌کنند، شلوار جین شما باید در درجه دوم لباس قرار بگیرد. اما اگر می‌خواهید آن‌ها را بیشتر نشان دهید، یک خط پاچه‌ای بلند یا یک لباس با شکاف تا ران انتخاب کنید.

یک ظاهر انتقالی عالی برای پاییز، برای اطمینان از اینکه این ظاهر خیلی حجیم نیست، شلوار جین باریک را انتخاب کنید تا حجم زیادی را در اطراف ران و کمر خود حمل نکنید.

6. نحوهِ مدل دادن به شلوار جین بوتکات برای سایز بیشتر

برچسب را بررسی کنید تا ببینید شلوار جین دقیقاً از چهِ چیزی ساختهِ شدهِ است. زنان سایز بزرگ باید به محتوای پارچه و میزان کشش و بازیابی یک شلوار جین مخصوصاً برای راحتی و فرسودگی لباس نگاه کنند.

در حالی که پلی استر به شلوار جین این توانایی را می دهد که به شکل خود بازگردد.

لاکرا، اسپندکس یا الاستین نیز توجه داشته باشید که به شلوار جین شما کمک می کند تا شما را بهتر بپوشاند.

امکان راحتی بیشتری به شما بدهد و آنها را به بهترین شلوار جین برای خانم های دارای انحنا تبدیل کند.

هرچه این درصد بیشتر باشد، شلوار جین کشیده‌تر می‌شود.

بنابراین شلوار جین بلند یا نیم تنه را در شلوار جین بلند کنید ایده خوبی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *