تولیدی هودی زنانه و دخترانه

تولیدی هودی زنانه و دخترانه

تولیدی هودی زنانه و دخترانه این روزها بسیار موفق عمل می‌کند. زیرا هودی‌ها جزء لباس‌های بسیار پرطرفدار در بین خانم‌ها هستند که عامل ایجاد استایل‌های شیک و جذاب هستند.

بسیاری از خانم‌ها هودی‌‌ها را به دلیل راحت ست شدن آن‌ها با سایر لباس‌ها انتخاب می‌کنند. البته هودی‌ها یک امتیاز ویژه دیگر هم در بین خانم‌ها دارند و آن متناسب نشان دادن اندانم آن‌ها است.

  • تولیدی هودی

تولیدی هودی زنانه

تولیدی هودی زنانه یکی از انواع تولیدی پر طرفدار و در عین حال ویژه در صنعت لباس است که مشتری‌های زیادی را نیز برای شما به همراه خواهد آورد.

تولیدی هودی زنانه برای ماندگار شدن و داشتن محبوبیت در بازار هدف نیاز به به‌روز بودن و تنوع بالا در طرح‌های تولیدی دارد.

مراحل تولید هودی زنانه شامل:

 _ طراحی اولیه

این مرحله باید توسط طراح لباس انجام شود و نیاز به آشنایی با جدید ترین طرح‌ها و مدهای روز را دارد. به گونه‌ای که پاسخگو سلایق و نیاز استفاده‌ کنندگان باشد.   

_ کشیدن الگو

کشیدن الگو نیز یکی دیگر از مراحل تولید هودی زنانه است، که توسط طراح انجام می‌شود و نمونه آن به خیاط داده می‌شود تا برای برش و دوخت آماده شود.

به این نکته توجه داشته باشید که الگوی پایه در طراحی لباس و خیاطی همان الگوی اصلی است که کشیدن آن  ما به را طرح اولیه می‌رساند. الگوی پایه یا اولیه‌ی بالا تنه در اکثر لباس‌ها از جمله مانتو، جلیقه، پالتو، کت، تیشرت، هودی و بلوز یکی است. و فقط در برخی از لباس‌ها همچون لباس‌های مجلسی از الگویی متفاوت و خاص استفاده می شود.

_ برش

برش پارچه طبق الگوی طراحی شده برای تولید هودی زنانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. و نیازمند رعایت موارد زیر می‌باشد:

استفاده از لوازم ضروری استاندارد برای بُرش پارچه، بررسی تار و پود پارچه برای تعیین درست جهت برش، تا کردن درست پارچه به منظور برش پارچه، توجه به نوع پارچه و… .

_ دوخت نمونه

دوخت نمونه اولیه معرف لباس جدیدی است که می‌خواهد تولید شود از این رو توجه به تمامی نکات در آن می‌تواند شما را به سمت تولید انبوه سوق دهد.

در دوخت نمونه اولیه هودی توجه به سرشانه‌ها، محکم بودن دوخت، دوخت کلاه و جیب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در نتیجه هنگام دوخت نمونه با هدف رسیدن به تولید انبوه تمامی موارد را به دقت اجرا کنید.

_ تولید انبوه

تولید انبوه هودی زنانه آخرین قدمی است که در راستای تولید انجام می‌شود و در صورت موفق بودن مراحل قبل شما وارد بازار هدف خواهید شد.

فقط یادتان باشد که راز ماندگاری در بازار هدف داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالا، تنوع در رنگ، تنوع در طرح و… می‌باشد.

تولیدی هودی دخترانه

  • تولیدی هودی دخترانه با در نظر گرفتن جدیدترین مدهای روز می‌تواند موفقیت قابل توجهی به همراه آورد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت تولیدی هودی دخترانه می‌تواند به قابلیت ست شدن هودی‌ها با بسیاری از لباس‌ها مانند انواع شلوار بگ، شلوار جین، انواع لگ ورزشی، شلوار اسلش کوتاه و بلند، کفش‌های اسپرت، کلاه‌های کپ و… باشد.

تنوع در رنگ و طرح برای دخترها نیز بسیار مهم است و شما می‌توانید با ارائه خلاقیت در طرح‌های جدید برندتان را به مشتری‌ها و بازار هدف بشناسانید.