فروش عمده لباس زنانه

انواع مدل های لباس زمستانی زنانه کدام اند

با انواع مدل لباس زمستانی زنانه آشنا شوید.

 

آیا انواع مدل لباس زمستانی زنانه را می‌شناسید؟ در فصل زمستان با سرد شدن هوا، بانوان سبک و استایل پوشش خوش را عوض کرده و به سراغ لباس‌های زمستانی و ضخیم می‌روند. لباس زمستانی زنانه دارای انواع مختلف است که هر کدام مناسب مکان خاص خود است. برخی از لباس‌ها دارای ضخامت کمتر و برخی نیز مناسب هوای بسیار سرد هستند. در ادامه با انواع لباس مناسب زمستانی آشنا می‌شوید.

پالتو

هر زمان که صحبت از لباس ضخیم زمستانی می‌شود، اولین لباسی که به ذهن بانوان می‌رسد پالتو است. پالتو جزو دسته بندی لباس زمستانی قرار دارد و در جنس و مدل‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسد. برخی از مدل‌های پالتو بسیار ضخیم و مناسب هوای بسیار سرد است و برخی از پالتوها نیز ضخامتشان کمتر است و برای روزهای پاییزی نیز قابل استفاده هستند. پالتوها در قد بلند یا کوتاه تولید می‌شوند و دارای مدل و رنگ‌بندی بسیار متنوعی است.

عکس پالتو زنانه

ژاکت بافت

از دیگر انواع لباس زمستانی زنانه می‌توان به ژاکت بافت اشاره کرد که دارای انواع مختلفی است. این ژاکت‌ها بسیار پر طرفدار و کاربردی هستند و با هر لباس قابل ست کردن هستند. ژاکت زنانه در انواع مدل بلند، کوتاه، ساده و طرح‌دار، ضخیم و یا کمی نازک‌تر تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. هر خانمی با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند یک مدل ژاکت مناسب خود را انتخاب کند. برخی از ژاکت‌های زنانه جلو باز بوده و برخی نیز دارای دکمه در قسمت جلویی خود هستند. البته برخی مدل ژاکت نیز وجود دارد که کلا جلو بسته است.

عکس ژاکت بافت زنانه

یقه اسکی

از لباس‌های محبوب زمستانه برای بانوان یقه اسکی است که در روزهای سرد زمستانی به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع یقه اسکی نازک‌تر به جای ژاکت نیز می‌توان استفاده کرد. استفاده از رنگ‌بندی مختلف یقه اسکی در زیر پالتو و یا کت ضخیم زمستانی بسیار مناسب است و استایل شیک و زیبایی را برای شما به وجود می‌آورد.

عکس یقه اسکی زنانه

چکمه

همانطور که می‌دانید دومین مورد در استایل زمستانی که اهمیت زیادی دارد، انتخاب یک جفت پوتین یا چکمه زمستانی است. پوتین یا نیم بوت زمستانی در انواع مدل مختلف و در رنگ‌بندی متنوعی تولید می‌شود. جنس پوتین‌ها به گونه‌ای است که در زمستان با خیس شدن، آب وارد کفش نمی‌شود. برخی از مدل چکمه زنانه در داخل خود خز نرمی دارند و از پای شما در مقابل سرما و برف محافظت می‌کنند. اگر علاقه به ساختن یک استایل خاص و چشمگیر در زمستان دارید، به سراغ چکمه بلند که تا زیر زانو می‌رسد بروید. این مدل بوت‌ها علاوه بر زیبایی می‌توانند گرمای بیشتری به پای شما بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *