فروش عمده لباس زنانه

انواع بارانی را بشناسیم

انواع بارانی را بشناسیم

انواع بارانی را بشناسیم

بارانی، یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین لباس‌های بیرونی زنانه است که با طراحی زیبا و امکان ست کردن با انواع بوت و شلوارها، به یکی از محبوب‌ترین لباس‌ها در بین خانم‌ها تبدیل شده است. بارانی از مانتو معمولی ضخیم‌تر بوده و دو لایه است. همچنین پوشش خارجی آن که عموما از جنس پلی استر بوده،ضد آب است و برای روزهای بارانی مناسب است. بارانی‌ها یک استایل شیک و خاص را در روزهای نسبتا سرد به شما هدیه خواهند داد به طوری که شما با ست کردن بارانی خود با بوت، شال و شلوار مناسب می‌توانید یک استایل و تیپ خاص برای خود بسازید.

بارانی‌ها با توجه به محبوبت زیادشان در میان بانوان، انواع مختلفی دارند که متناسب با هر سلیقه و استایل است. در ادامه بیشتر با انواع بارانی آشنا خواهیم شد. بارانی یک انتخاب برای شیک پوشان در فصل‌های نسبتا سرد سال است چرا که امکان ایجاد استایل خاص و متفاوت با آن وجود دارد، از طیف وسیعی در مدل و رنگ برخوردار است و همچنین با طراحی دولایه خود، شما را در برابر سرما، گرم نگه می‌دارد. شما بسته به تیپ خاص خود می‌توانید از انواع بلند، کوتاه، کلاه‌دار و… بارانی استفاده کنید که با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

انواع بارانی زنانه

 

در خرید بارانی زنانه باید به انواع مختلف آن توجه داشته باشید. بارانی مدل‌های گوناگونی دارد که بهتر است با توجه به نیازتان و موقعیتی که می‌خواهید از این کت استفاده کنید، دست به انتخاب بزنید. البته لازم به ذکر است در المان‌های کلی بارانی‌ها تفاوت چندانی با هم ندارند. در این بخش به انواع کلی بارانی‌ها خواهیم پرداخت.

کلاه ‌دار و بدون کلا

یکی دیگر از پارامترهای دسته بندی بارانی، داشتن کلاه است. بعضی از بارانی‌ها دارای کلاه و بعضی دیگر بدون کلاه هستند. انتخاب یکی از این دو مدل نیز بستگی به تیپ و استایل شما دارد. مدل بدون کلاه بارانی بیشتر حالت رسمی دارد و نوع کلاه دار آن غیررسمی‌تر و اسپرت‌تر است. شما می‌توانید بسته به تیپ خود و موقعیتی که قرار است در آن بارانی خود را بپوشید، یکی از این دو مدل بارانی را انتخاب کنید.

 

بارانی کلاسیک

این مدل بارانی زنانه در اندازه های متوسط و بلند طراحی می شوند و اغلب دارای یک کمربند برای بستن آن به دور کمر می باشد استایل این مدل لباس بسیار زیبا بوده که می توانید از آن بصورت روزانه یا مهمانی های رسمی استفاده کنید اگر به دنبال بارانی بلند زنانه هستید مدل کلاسیک برای شما می تواند بهترین گزینه باشد.

 

دورو و یک رو بودن

بعضی از مدل‌های بارانی زنانه، در مدل دورو عرضه می‌شوند. به این معنا که داخل و خارج بارانی از دو رنگ مختلف و عموما مکمل دوخته شده است به طوری که شما می‌توانید بر حسب سلیقه و یا تیپ خود، از هر یک از این رنگ‌ها استفاده کنید. این مدل بارانی صرفه اقتصادی نیز دارد زیرا شما با خرید یک بارانی در واقع صاحب دو بارانی با رنگ‌های مختلف خواهید شد.

 

بارانی زنانه طرح دار

بارانی هایی که روی آن ها طرح های پرینتی چاپ شده است برای افرادی که پهلو های پهن دارند مناسب تر است. مانند افرادی با اندام گلابی شکل، سیب یا ساعت شنی.  چرا که طرح چاپ شده روی آن ها توجه ها را از هر گونه برآمدگی که مطلوب شما نیست دور می کند. بارانی ها در استایل های کلاسیک، و دکمه دار تولید می شود و ویژگی مقاومت در برابر آب آن ها شما را در روز های سخت بارانی محافظت می کند.

طرح گلدار و رنگ های متنوع آن در برابر آسمان ابری و دلگیر مقاومت می کند و شما را در میان جمعیت متمایز می کند .امتیاز اضافی این بارانی این است که بعضی مدل های آن ها دو رویه هستند و زمانی که می خواهید تنها یک رنگ در استایل تان داشته باشید می توانید آن ها را پشت و رو کنید.

 

مدل بارانی چرم زنانه

مدل بارانی چرم زنانه یک مدل کلاسیک، ماندگار و جذاب است. معمولاً بارانی زنانه چرم مناسب خانم‌هایی است که به استایل متفاوت و خاص علاقه دارند و به همین دلیل خرید بارانی چرم زنانه یک انتخاب منحصر‌به‌فرد خواهد بود.

در صورتی که به استایل رسمی و مجلسی علاقه دارید، در خرید مدل بارانی چرم زنانه تردید نکنید. شما می‌توانید این مدل بارانی زنانه را همراه با لگینگ زنانه، شلوار جین آبی تیره یا شلوار کتان زنانه جذب ست کنید و جذاب و چشمگیر شوید.

خرید کفش زنانه متناسب با بارانی چرم زنانه کمی دشوار به نظر می‌رسد. با این حال چکمه بلند چرم زنانه، نیم‌بوت و بوت چرم انتخاب مناسبی هستند. اگر می‌خواهید با بارانی چرم خود به یک قرار رسمی بروید، کفش پاشنه بلند زنانه نیز ایده جذابی خواهد بود.

 

بارانی از نظر پارچه

پارچه میکرواین نوع پارچه نسبت به دیگر انواع آن ها بسیار با دوام و سبک است. همچنین میزان نفوذ پذیری آب به آن متوسط بوده. از این رو برای تولید انواع بارانی زنانه گزینه مناسبی است. و برای شست و شو در ماشین لباس شویی هم آسیبی به آن وارد نمی شود.

گاباردینیکی از پارچه های گران قیمتی که برای دوخت بارانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، پارچه های گاباردین می باشد. این پارچه دارای ضخامت و استحکام بالایی می باشد. همچنین به دلبیل خاصیت ایستایی بهتری که نسبت به دیگر پارچه ها دارد، از آن برای تولید کت های اداری و رسمی نیز استفاده می شود.

.

چرمکاپشن و بارانی های چرم، یکی از پرطرفدار ترین البسه برای بیشتر بانوان و حتی آقایان است. که در دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی وجود دارد. و پارچه های چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی نازک تر بوده، ایستایی کم و قیمت کمتری دارد.

پارچه شمعیاین پارچه دارای انواع مختلفی است و با توجه به ضخامتش، کاربرد مختلفی دارد. پارچه های شمعی دارای انواع پشت نقره ای، پشت پلاستیکی و پارچه شمعی مموری است. نوع مرغوب این پارچه ها، نسوز، ضد آب و مقاوم در برابر سایش است.

 

قیمت بارانی

به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می‌توان به جنس پارچه بارانی، مدل بارانی و کیفیت دوخت و پارچه بارانی اشاره کرد. در هنگام خرید بارانی مورد نظر خود حتما به تمامی این نکات توجه کنید و بارانی خود را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی آوانتگارد  شما می‌توانید انواع مدل‌های بارانی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *