فروش عمده لباس زنانه

انواع تاپ تابستانی را بشناسیم

انواع تاپ تابستانی را بشناسیم

انواع تاپ تابستانی را بشناسیم

تابستان این فرصت را به شما می‌دهد که هر رنگ و مدل لباس زنانه‌ای را که دوست دارید به تن کنید و استایل مورد علاقه خود را تجربه کنید. تاپ زنانه یکی از لباس‌های خنک و جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌ها به پوشیدن آن در مهمانی‌های دوستانه و مراسم‌های رسمی علاقه دارند.

مدل تاپ زنانه تاثیر بسزایی در زیبایی استایل‌تان دارد. با این حال شما باید پیش از خرید به نکاتی درباره استایل تابستانه و ست تاپ زنانه با لباس‌های دیگر بدانید تا خوشتیپ و جذاب‌تر از همیشه در مراسم‌ و دورهمی‌ها ظاهر شوید.

تاپ زنانه تابستانه راحت، استایلیش و بدون دردسر است. این لباس ها یکی از اصلی‌ترین المان های یک کمد لباس که هوشمندانه و به خوبی انتخاب می شود. به محض اینکه دمای هوا افزایش پیدا میکند خانم ها زیباترین دامن ها شلوارک ها و شلوارهای کشی و لگ های خود را بیرون می آورند. همه چیزی که به آن نیاز دارند تا یک ست فوق العاده جذاب و بی نقص را داشته باشند یک تاپ فوق العاده است.

 

انواع مدل تاپ زنانه و دخترانه

 

تاپ نخی زنانه

 

تاپ های نخی زنانه و دخترانه هم برای  پوشیدن در خانه مناسب می باشد و هم به دلیل دوخت آن ها با  پارچه‌های نخی و نرم برای روز های گرم تابستان بسیار پر طرفدارند.

به این تاپ ها اصولا به آن ها تاپ خانگی گفته می شود، معمولا در طرح ها و رنگ های متنوع در فروشگاه پوشاک پاچنگ شاپ برای شما همراهان و مشتریان عزیز ارائه می شود.

 

تاپ زنانه جین

 

این نوع تاپ یکی از آیتم های کاربردی است که لازمه ی کمد هر خانم خوش استایل است مخصوصا برای استایل های روزمره است که بیشتر برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است. تاپ‌های دوبند یا دکلته با پارچه‌هایی مانند کتان و جین تولید می‌شوند.

این نوع از تاپ های زنانه و دخترانه را بخاطر بند های نازکی که دارند، تاپ مدل اسپاگیتی یا تاپ بند اسپاگیتی نیز می گویند. برای ست کردن این نوع تاپ ها، اونها رو با شورتک و دامن هم می پوشند. و البته با لباسی های رویه مثل کت نیز، ست جذابی میشند.

  نیم تنه

 

معمولا دخترانی که ورزشکار باشند و چربی شکم نداشته باشند بیشتر تمایل دارند از تاپ نیم تنه استفاده می‌کنند.

خبر خوب برای قدکوتاه ها این است که از نگاه برخی افراد، پوشیدن این نوع تاپ ها توسط دختران ریزه اندام، آنها را قد بلندتر نشان می‌دهد.

 تاپ دکلته

 

تاپ زنانه دکلته برای قرار ملاقات های کاری یا رسمی به هیچ وجه مناسب نیستند اما برای دور همی های آخر هفته و سایر ملاقات های غیر رسمی و یا مهمانی های عصر کاملاً مناسب است. در طول روز یک تاپ دکلته با جزئیات و تزئینات جذاب را با یک شلوارک ساده ست کنید و برای شب آن را با دامن یا لگ بپوشید و با کفش پاشنه دار مورد علاقه تان ست کنید تا ظاهری درخشان و غیر قابل مقاومت داشته باشید و مطمئن باشید همه سر ها به سوی شما خواهد چرخید.

 

تاپ زنانه لوله ای

 

این مدل از تاپ ها جذاب و شاداب هستند و توسط افراد جوانتر بسیار مورد علاقه و پسند قرار گرفته است به دلیل اینکه این لباس ها پوشش کمی برای شما فراهم می کند اگر آنها را با لباس های پایین تنه پوشیده تر ست کنید ظاهر زیباتری خواهید داشت.

آن ها را با یک دامنه بلند شبیه مدل های یونانی ست کنید و صندل های فلت با آنها بپوشید تا در نهایت استایل ظاهری شما متعادل‌تر شود.

 

تاپ زنانه و دامن مجلسی

 

اگر می‌خواهید در یک مراسم نیمه‌رسمی شرکت کنید، تاپ زنانه و دامن مجلسی انتخاب مناسبی خواهد بود. با این حال شما باید به رنگ و مدل تاپ مجلسی زنانه دقت کنید. معمولا جنس تاپ مجلسی زنانه گیپور یا حریر است که در ست لباس تصویر بالا تاپ مجلسی حریر سفید انتخاب می شود.

انتحاب رنگ

نکته قابل توجه تصویر بالا، انتخاب رنگ‌ها است. رنگ پاستلی یا رنگ‌های ملایم مناسب استایل مجلسی تابستانه هستند که با رنگ‌های دیگر نیز به راحتی ترکیب می‌شوند. برای مثال دامن مجلسی زنانه صورتی کم‌رنگ و تاپ سفید ترکیب زیبایی هستند، اما ساده و یک‌نواخت به‌نظر می‌رسند.

 

بنابراین کفش پاشنه بلند، کیف دستی مجلسی زنانه، گردنبند و لاک با رنگ‌های متفاوت، ظاهر استایل‌تان را منحصر به‌فرد می‌کنند. چرا که معمولا دامن صورتی یا گلبهی و تاپ سفید را با رنگ‌هایی همچون قرمز یا صورتی ست می‌کنند

مدل تاپ زنانه تاثیر بسزایی در زیبایی استایل‌تان دارد با این حال شما باید پیش از خرید به نکاتی درباره استایل تابستانه و ست تاپ زنانه با لباس‌های دیگر بدانید تا خوشتیپ و جذاب‌تر از همیشه در مراسم‌ و دورهمی‌ها ظاهر شوید.

تاپ زنانه تابستانه راحت، استایلیش و بدون دردسر است. این لباس ها یکی از اصلی‌ترین المان های یک کمد لباس که هوشمندانه می باشد به محض اینکه دمای هوا افزایش پیدا میکند خانم ها زیباترین دامن ها شلوارک ها و شلوارهای کشی و لگ های خود را بیرون می آورند. همه چیزی که به آن نیاز دارند تا یک ست فوق العاده جذاب و بی نقص را داشته باشند یک تاپ فوق العاده است.

 

تاپ های بدون سرشونه

تاپ بدون سرشونه یا مدل های بدون سرشونه از تاپ های جذاب دیگری هستند که بسیاری از خانمها از این مدل استفاده میکنند .

معمولا آستین این مدل تاپ ها بلند هستند که قسمت روی سرشونه آن باز ست. برای دورهمی های خانوادگی بسیار جذاب و شیک هستند معمولا میتوان این مدل تاپ هارا با یک شلوار ست کنند

 

انواع تاپ زنانه ترک

تاپ های زنانه ترک جنس و مدل شما را محدود نمی‌کند. اما در رقابت با برندهای ایرانی و تولید کننده انواع لباس زنانه، تاپ زنانه ترک نیز از جایگاهی خوبی در میان خریداران برخودار است از برندهای معروف و قیمت مناسب لباس زنانه ترک زارا و H&M است که این دو برند در کنار دیگر برندهای تاپ زنانه ترک نیز به ایران عرضه می‌کنند.

 

شما می توانید هر کدام از  مدل های تابستانی زنانه را در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف در فروشگاه اینترنتی آوانتگارد  ببینید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید ، ممنون که تا پایان همراه ما بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *