فروش عمده لباس زنانه

راه های شیک کردن زنان با هودی

از زمانی که من از کودکی شروع به انتخاب لباس های خودم کردم، هودی ها ستاره کمد من بودند.

ژاکت های کلاه دار در واقع می توانند زیبا باشند، و در یک دهه گذشته در کمد لباس شخصی من کاملاً درخشیده اند.

من بهِ طور خاص لحظهِ ای را به یاد می آورم که در دوران نوجوانی در کمد خود ایستادهِ بودم، به تمام ژاکت هایم نگاهِ می کردم و فکر می کردم “وای، وقت آن رسیدهِ که بزرگ شوم و لباس واقعی بخرم.”

من غمگین بودم، اما مصمم به پوشیدن لباس‌های بزرگسالان بودم، که در ذهن من احتمالاً به معنای دکمه‌ِ آپ‌ها، ژاکت‌ های کوچک و ناراحت ‌کنندهِ بود و مطمئناً هیچ تصویری روی آن‌ ها وجود نخواهد داشت.

به عنوان یک جوان بیست و چند سالهِ برای من فلش فوروارد کنید، در کمد خود ایستادهِ ام، به تمام لباس های گرم کنم نگاهِ می کنم، و فکر می کنم “زمان آن رسیدهِ که از مبارزهِ با این موضوع دست بردارم و فقط سبک خودم را بپذیرم.”

اعتماد درونی به داشتن چیزی که واقعاً دوستش دارم، چیزی که فکر می کنم بسیاری از ما با ورود به بزرگسالی تجربه می کنیم، در حال رشد بود.

دیگر برایم مهم نبود که بزرگترها قرار است چه بپوشند!

5 مرحله برای بلندتر کردن این سویشرت زیبا

راه های شیک کردن زنان با هودی را در این مقاله یاد می گیرید. با یک هودی درست مثل یک پلیور در کمد خود رفتار کنید.

من آنها را به تنهایی می پوشم (نهِ مانند دوران دبیرستان در بالای تی شرت) تا پارچهِ بتواند همانطور که در نظر گرفتهِ شدهِ بود پوشیدهِ شود و ظاهر حجیم اضافی را که گاهی اوقات هنگام لایهِ بندی ایجاد می شود از بین می برد.

در حالی که استایل شخصی من به سوی ژاکت های کلاهدار بزرگ متمایل است.

تمام این ترفندهایی که در زیر به اشتراک می گذارم می تواند هر ژاکتی را زیباتر کند:

متناسب، بزرگ، بریده شده، بلند یا هک – حتی یک سویشرت یقه دار (اگرچه از نظر بصری یک کلاه بزرگ را ترجیح می دهم… و برای راحتی… ).

مهم نیست که ترجیح می دهید، اینها پنج ترفند پیش روی من است که باعث می شود ژاکت مورد علاقه شما کمی سرگرم کننده تر و شیک تر شود.

   1.با یک تاک شروع کنید

یکی از راه های شیک کردن زنان با هودی این مورد است.  سریع‌ترین راه برای تکان دادن هودی که  شیک‌تر به نظر می‌رسد؟ به سادگی آن را داخل آن قرار دهید. بسته به سویشرت و شلواری که می پوشم، یکی از سه روش را می پوشم.

اولین راه، یک نیم تنه ساده یا “تاپ فرانسوی” در شلوار جین من است. به نظر من با یک سویشرت بلندتر از آنچه من اینجا دارم راحت‌تر است، زیرا پارچه بیشتری برای کار کردن دارم و باعث می‌شود جلوه‌ای بسیار زیبا داشته باشم.

   2.مقداری جواهرات اضافه کنید

هرگز قدرت چند قطعه جواهر را دست کم نگیرید.

من شخصاً احساس می‌کنم کمی بیشتر کنار هم قرار می‌گیرم و «آماده» برای آن روز هستم، و من عاشق پوشیدن قطعات تمام طلا یا تمام نقره‌ای هستم.

به طور دقیق تر، من عاشق پوشیدن حلقهِ ها با هودی هایم با موهای جمع شدهِ برای نشان دادن آنها هستم.

این جفت یک جایگزین عالی برای یک نام تجاری بزرگ است که افراد مشهوری مانند Hailey Bieber Rock هستند، آنها بسیار مقرون به صرفه هستند. این گوشواره ها نیز به طرز باورنکردنی سبک و راحت هستند.

   3.لایه زیر یک بلیزر بزرگ

شانه‌ِ های بالشتک‌ شدهِ نهِ ‌تنها یک حالت رترو عالی هستند، بلکه در واقع بهِ راحتی پوشیدن هودی زیر آن کمک بسیار زیادی می‌کند.

با این حال، با یا بدون پد شانه، من توصیه می‌کنم کت بلیزری پیدا کنید.

سعی کنید تا حدودی بزرگ باشد تا بتواند آن را روی یک سویشرت کلاهدار قرار دهید.

جفت شدن این دو با هم ترکیبی خوب از گاهِ به گاهِ و رسمی است.

که منجر به ایجاد حالتی «پیچیدهِ و در عین حال برای گذراندن اوقات خوش» می شود.

-به خصوص با کاپوت بزرگی که در بالای آن قرار گرفتهِ است.

   4.ست با شلوار چرم وگان

در حالی که برخی ممکن است شلوارهای چرمی وگان را برای بلوزهای مجلسی و پاشنه بلند رزرو کنند، من آنها را با هودی دوست دارم.

این شلوارها اغلب با آستری نرم و دنج عرضه می‌شوند که آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار گرم‌تر از جین زمانی که هوا سرد است تبدیل می‌کند.

از آنجایی که شلوارهای چرمی وگان نیز کمی شیک‌تر از جین به نظر می‌رسند.

هنگامی که به دنبال شیک کردن لباس هستید، بهترین ترکیب با هودی و کفش‌های ورزشی شما است.

   5.سایر قطعات لباس را با همان تن رنگ انتخاب کنید

این یکی را شاید به راحتی با رنگ مشکی انجام دهید، زیرا جین مشکی، هودی مشکی، چکمه‌های مشکی، ژاکت مشکی و غیره که همگی در کنار هم قرار می‌گیرند بسیار شیک هستند. اما می‌توان آن را با خنثی‌های دیگری که در کمد خود داریم نیز به خوبی اجرا کرد.

با شروع با یک شلوار جین مورد علاقه (از هر رنگ/شستشو)، دوست دارم یک کت و کفش ورزشی (حتی به جورابم توجه کنم) با رنگ های هودی من و یک جلوه به سبک خیابانی نیویورک بگیرم.!

تکان دادن کلاهِ نرم 

سویشرت‌هایی که من تکان می‌دهم، هر دو مدل هودی نرم و قدیمی Gap با طول معمولی هستند.

(برای هر کسی که نگران نیم تنه بلند است، می‌توانید آن را با قد بلند بگیرید).

در بیش از 10 رنگ موجود است و رنگ‌های فصلی جدید اغلب رنگ‌های قدیمی‌تر را به فروش می‌رسانند تا امتیاز واقعی را به دست آورند.

هودی فوق‌العاده نرم، سبک و در عین حال گرم است و درست بالای تمام شلوارهای جین بلند من قرار می‌گیرد. من مخصوصاً دوست دارم که جیب کانگورویی جلویی نداشته باشد. یادداشت‌های مناسب: سویشرت کمی بزرگ است، من یک پیراهن بزرگ در خاکستری و یک پیراهن مدیوم در مات می‌پوشم.

طول بین دو اندازه تقریباً یکسان است، شاید نیم اینچ تفاوت یا حتی کمتر باشد اما با افزایش سایز که من دوست دارم، شبح پرده قطعا بزرگتر می شود.

هودی ها را از فروشگاه هایی تهیه کنید که می دانید تنوع طرح و رنگ داشته و از سوی دیگر نیز می دانید کیفیت های خوب و قیمت های مناسبی دارند. به همین خاطر نیز ما مزون آوانتگارد را به شما معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *