فروش عمده لباس زنانه

رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ سال ۲۰۲۴

 رنگ سال ۲۰۲۴

شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی داشته و بسیار شبیه به رنگ هلویی است؛ اما رنگ کلی انتخاب شده برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی یا Peach Fuzz با شماره «Pantone 13-1023» خواهد بود.

از هاله روشن و ظریفی که بین رنگ صورتی و نارنجی قرار می‌گیرد، به‌عنوان یکی از دلایل انتخاب رنگ هلویی به مناسبت ۲۵امین سالگرد شرکت پنتون، نام برده‌اند. لوری پرسمن (Laurie Pressman)، معاون موسسه رنگ پنتون، می‌گوید: «این رنگ نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم به کسانی که دوستشان داریم، نزدیک‌تر باشیم. همزمان لذت هماهنگ بودن با خودمان را هم داشته باشیم و از بودن در این لحظه‌ها، آرامش بگیریم».

رنگ ملایم و صمیمانه هلویی، بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط بوده و به خاطر آرزوی داشتن آینده‌ای صلح‌آمیز و ایجاد آرامشی عمیق در روابط بین افراد معرفی شده است. استفاده از این رنگ، برای تغییر حا‌ل‌وهوای خانه یا حتی استایل روزانه و لباس‌ها مناسب هستند. با انتخاب یک پیراهن، کیف یا حتی اکسسوری‌هایی مانند ساعت سیکو اصل با بندهای رزگلد که هماهنگ با رنگ هلویی باشند، استایلی جوان‌پسند و شیک برای امسال بسازید.

رنگ هلویی از ترکیب چه رنگی است

رنگ هلویی، ترکیبی از رنگ‌های قرمز، زرد و مقدار کمی سفید است. برای درست کردن رنگ هلویی، قرمز و زرد با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ نارنجی ایجاد شود. پس از آن مقدار کمی رنگ سفید به ترکیب فوق اضافه کنید. در صورتی که به دنبال رنگ هلویی روشن هستید، مقدار بیشتری رنگ زرد به ترکیب رنگ قرمز و سفید اضافه نمایید. همچنین برای درست کردن رنگ هلویی تیره، کافی است که زرد ترکیب فوق، کمتر در نظر گرفته شود.

پیش بینی رنگ بهار و تابستان 1403

تا به­ حال رنگ سال 1403 تا به حال رسما اعلام نشده است و فقط پیش­بینی‌­هایی صورت گرفته و بیشتر مطالب حاکی از شنیده‌­هاست. با این حال، به احتمال قریب به یقین رنگ هلویی همان رنگ بهار و تابستان 1403 خواهد بود. با آگاهی از این رنگ و به کار بردن بهترین ترکیب رنگ‌ها در استایل شخصی و دکور منزل می­‌توانید حسابی بدرخشید.

مکمل رنگ سال ۲۰۲۴ در لباس زنانه

رنگ هلویی مخملی یک گزینه گرم و در عین حال دل‌نشین است که با انواع گسترده‌ای از رنگ‌ها با استایل شما هماهنگ می‌شود. اولین ترکیبی که می‌توانید در کنار این رنگ دیده شوید، ترکیب با پالت رنگی خنثی است. این ترکیب از رنگ هلویی مخملی با رنگ‌های خنثی یا پاستلی، ظاهری زیبا و آرام در استایل شما به وجود می‌آورد.
همچنین استفاده از مکمل‌های رنگ هلویی در لباس‌های زنانه می‌تواند به شکل زیبا و هماهنگی بخصوصی به استایل افزوده شود. رنگ هلویی یک طیف گسترده از تناژ‌های زرد و صورتی را در برمی‌گیرد و انتخاب مکمل‌های مناسب می‌تواند جلوه‌ای زنانه و شیک برای لباس‌ها به ارمغان بیاورد. در زیر تعدادی از مکمل‌های رنگ هلویی برای لباس‌های زنانه آورده شده است:

ست کردن لباس رنگ هلویی در کنار رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی

ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های خنثی نه تنها به زیبایی استایل شما افزوده بلکه احساس راحتی و سبکی هم در کنار آن حاصل می‌شود. همچنین، این ترکیبات مناسبی برای مختلف مواقع ازجمله مهمانی‌ها، مراسم رسمی یا حتی استفاده روزانه هستند.

هلویی و سفید
بیشتر بخوانید : راهنمای استایل با مانتو سفید- نحوه ست کردن مانتو سفید
ترکیب رنگ هلویی با سفید، ظاهری ساده و شیک را ایجاد می‌کند. یک شومیز هلویی با جزییات سفید یا حتی یک مانتو هلویی با یک لگ شاین سفید، استایل زیبایی را به وجود می‌آورد.
هلویی و مشکی

ترکیب رنگ هلویی با مشکی یک استایل کلاسیک و شیک را به وجود می‌آورد. یک لباس مشکی با جزییات هلویی یا یک شلوار هلویی با یک تاپ مشکی، ظاهری مدرن و جذاب ایجاد می‌کنند.

هلویی و خاکستری

ترکیب رنگ هلویی با خاکستری، به استایل شما ظاهری نرم و آرام می‌بخشد. ترکیب رنگ هلویی با لباس‌های خاکستری، برای موقعیت‌های روزمره بسیار مناسب است

دلیل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال جدید میلادی

در واقع رنگ هلویی نوعی رنگ نارنجی به حساب می‌آید که از ترکیب رنگ قرمز و زرد می‌توان آن را به وجود آورد. معمولا رنگ‌های سال میلادی را باتوجه به احساساتی که مردم دنیا با آن درگیر هستند انتخاب می‌کنند. در ادامه به برخی از دلایل انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال اشاره شده است

افزایش انرژی: می‌توان گفت این رنگ انرژی فوق العاده‌ای دارد که استفاده از آن انرژی و مثبت اندیشی را وارد زندگی شما می‌کند.
بهبود روابط عاشقانه و افزایش آن: رنگ هلویی به عنوان نماد عشق معرفی شده که استفاده از آن در زندگی روزمره باعث افزایش احساس دوستی و بهبود روابط عاشقانه می‌شود.
به وجود آورنده حس آرامش: از آنجایی که این رنگ تناژ گرم و آرامی دارد می‌تواند حس آرامش را در دل شما زنده کند.
ایجاد خلاقیت و نوآوری: با استفاده از این رنگ حس خلاقیت و نوآوری در شما شکوفه می‌زند که باعث می‌شود اید‌ه‌های جذابی را در زندگی خود عملی کنید.
از بین بردن استرس: استفاده از رنگ هلویی استرس شما را کم می‌کند و به شما کمک می‌‌کند تا آرامش خود را بدست آورید.:.

سخن پایانی

رنگ هلویی رنگی روشن است که پس از انتخاب شدن آن به عنوان رنگ سال 2024، تمامی طراحان مد و طراحان داخلی شروع به تولید محصولات خود با این رنگ کردند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از پوشیدن لباس‌های رنگی خودداری می‌کنید، بهتر است برای ایجاد انرژی در خود از اکسسوری، کیف و کفش هلویی رنگ استفاده کنید. اگر در سال جدید قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه خود را تغییر دهید بهتر است کمی از رنگ هلویی استفاده کنید؛ زیرا این رنگ باعث ایجاد صمیمت می‌شود.

توصیه می‌شود که با ترکیب‌های مختلف و آزمایش با انواع ترکیبات، استایل شخصی خود را کشف کنید. رنگ سال ۲۰۲۴، با ویژگی‌های زنده و پرانرژی خود، فرصتی مناسب برای اکتشاف دنیای رنگ‌ها و ایجاد استایل منحصر به فرد شماست؛ بنابراین، اجازه دهید به جادوی نارنجی بیافرینید و با کاوش در دنیای پررنگ آوانتگارد، ظهور آنچه که با ذوق شما هماهنگ است را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *