مد و فشن

لباس عید زنانه برای نوروز 1402 چیست؟

اورکت و لباس قرمز برای عید نوروز

با نزدیک شدن به فصل بهار و سال جدید، خرید لباس یکی از جذاب ترین اتفاقات خواهد بود به همین دلیل همه افراد به دنبال بهترین ست نوروز می گردند. در کشور ما همزمان با شروع سال جدید، حس تازگی منحصر به فردی منتقل می‌شود و این حس همراه با ایجاد تغییر و تحول در ظاهر و پوشش نیز خواهد بود.

معمولا تولیدکنندگان برای طراحی و تولید لباس های مخصوص عید و سال نو، از پارچه های شاد با طراحی های زیبا استفاده می کنند. این مورد هم برای لباس عید زنانه و هم برای لباس‌های مردانه صادق است اما خانم ها به دلیل تنوع سلیقه ی بسیار زیادی که دارند، دغدغه های بیشتری برای خرید بهترین ست نوروز خواهند داشت.

یکی از پرفروش‌ترین و متنوع ترین لباس‌هایی که در ایام نزدیک به عید نوروز طرفداران زیادی پیدا می‌کند، انواع مانتو و به طور کلی لباس های زنانه است که در ادامه به بررسی انواع مختلفی از آن‌ها می پردازیم.

رنگ سال 1402 چیست؟

پارچه قرمز برای لباس عید زنانه

هر ساله با توجه به معیارهای مختلفی، رنگ خاصی را برای سال جدید در نظر میگیرند که این انتخاب توسط شرکت پنتون انجام می شود. این شرکت برای سال 2023 رنگ قرمز پرشین را به عنوان رنگ سال در نظر گرفته است که ترکیبی از طیف رنگی بنفش و قرمز است.

این رنگ برای سال جدید شمسی نیز مورد استفاده قرار دارد. به همین دلیل می توانید ست نوروز خود را از ترکیب این رنگ با رنگ سفید انتخاب نمایید که ظاهر زیبایی دارد و استایل شما را شیک نشان می‌دهد.

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ بنفش برای انتخاب رنگ و مدل مانتو به عنوان ست نوروز بهترین گزینه باشد زیرا این ترکیب با هر نوع رنگ پوستی ترکیب مناسبی را ایجاد خواهد کرد و ظرافت زنانه را بیشتر نشان می دهد. علاوه بر این، رنگ سال 1402 رنگی شاد است و انتخاب آن برای مدل مانتو و لباس های مجلسی، شادابی خاصی را القا می‌کند.

مانتو عید برای استایل سال 1402

انواع مانتو برای لباس عید

اگر در این روز های نزدیک سال جدید سری به بازار ها و پاساژ های عرضه انواع لباس بزنید متوجه خواهید شد که تنوع بسیار زیادی از مانتو عید 1402 وجود دارد که با جنس‌های مختلف طراحی شده اند. یکی از بهترین انواع پارچه‌هایی که برای طراحی مانتو های مجلسی و انواع کت و شلوار زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه کراپ است که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد.

این نوع مانتوها در انواع جلو باز و جلو بسته تولید می‌شوند که طراحی و دوخت بسیار با کیفیتی نیز دارند. معمولاً برای استایل ست لباس عید زنانه برای نوروز، از مانتوهای جلو باز استفاده می کنند که علاوه بر ظاهر زیبا و ساده ای که دارند، استایل شما را شیک نشان می دهند. برای زیبا جلوه دادن مانتوی جلو باز بهتر است که مانتویی با آستین های مدل دار را انتخاب کنید. انتخاب ست ساده تاپ در کنار این مدل مانتو ها جذابیت بیشتری را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

لباس عید دخترانه

همه ی دختران جوان با آغاز فصل بهار و عید نوروز علاقه ی بیشتری برای خرید ست نوروز و لباس هایی دارند که استایل شیک و متفاوتی را نشان دهد. معمولا دختران جوان علاقه ی بیشتری به خرید ست و سبک های اسپرت و مینیمال دارند که در این مورد پیشنهاد ما این است که برای داشتن استایل زیبا تر، از ترکیب رنگ های مختلف با رنگ سال استفاده نمایید. اگر قصد خرید لباس عید زنانه یا ست نوروز با سبک های اسپرت را دارید، باید در انتخاب جنس و رنگ لباس دقت بیشتری داشته باشید.

رنگ سال 1402 به خودی خود  ترکیب شاد و زیبایی است که می توان آن را با لباس های روشن یا سفید ترکیب کرد که ظاهر زیبایی را ایجاد می نماید. علاوه بر این ها، در تیپ‌های  اسپرت ترکیب رنگ بسیار مهم است. سبک لباس‌های  مینیمال دخترانه در همه جای دنیا طرفداران بیشماری دارد که در صورت انتخاب این نوع لباس ها، بهتر است که از رنگ های خنثی که در یک طیف رنگی خاص قرار دارند استفاده کنید.

شلوار زنانه مناسب عید 1402

انتخاب شلوار زنانه مناسب نیز یکی از مهم ترین فاکتور های شیک بودن و استایل درست است که ترکیب آن با نوع و مدل لباس یا مانتو می تواند جلوه ی بیشتری را نشان دهد. بنابراین برای انتخاب شلوار زنانه در ست عید نوروز، بهتر است که علاوه بر توجه رنگ و نوع مانتو، جنس آن نیز متناسب با تیپ و استایل مورد نظر شما باشد.

یکی از پیشنهاداتی که برای شلوار زنانه مناسب عید 1402 وجود دارد، استفاده از شلوار های چرمی تنگ با رنگ مشکی است که در ترکیب با مدل لباس عید می تواند استایل شیک و متفاوتی را برای شما ایجاد کند.

ست شلوار با لباس عید زنانه مجلسی مانند بادی کبریتی پنبه ای طرح رومی، بادی کبریتی سرشانه باز، بادی کراپ سیاه دالقیچ، بادی آستین کوتاه مازراتی و بادی پارچه دالقیچ می تواند استایل زیبایی را برای شما رقم بزند.

لباس کراپ زنانه

لباس کراپ زنانه یک لباس زیبا و منحصر به فرد است که تفاوت آن با دیگر لباس های زنانه در کوتاه بودن کراپ است. در واقع این نوع لباس ها نیم تنه بالایی بدن را می پوشاند و بعضا تا لبه ی شلوار را نیز خواهد پوشاند.

در این نوع لباس ها، شکم و پهلو ها نمایان خواهد بود که ترکیب آن با اکسسوری های مختلف می تواند جذابیت فوق العاده را به استایل شما بیفزاید.

معمولاً این نوع لباس عید زنانه را دختر خانم های خوش فرم و خوش استایل می پسندند و در دنیا نیز یکی از محبوب ترین لباس های دخترانه به حساب می آید. از این نوع لباس ها نمونه های ورزشی نیز وجود دارد که استایل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد.

برای ست کردن لباس کراپ دخترانه باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید تا استایل شما جذاب تر دیده شود. فرم بدن، رنگ پوست، نوع ست مورد نظر، جنس کراپ، اندازه و غیره.

یکی از مهم ترین نکات مورد توجه در انتخاب و خرید لباس کراپ، توجه به اندازه ی آن است. در این مورد اگر قدتان بلند است، استفاده از کراپ‌های کوتاه می تواند شما را قد بلندتر نشان دهد. در صورتی که قد کوتاه هستید یا این که شکم و پهلو دارید، بهتر است که در زیر تاپ لباسی بادی استفاده نمایید.

خرید اینترنتی لباس عید زنانه

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، می توانید برای خرید لباس ستن نوروز از ترکیبات مختلف متناسب با سبک و سلیقه ی خود استفاده نمایید تا استایل جدید و متفاوتی را برای سال جدید داشته باشید.

نکته ای که در مورد خرید لباس ست نوروز وجود دارد این است که شما می توانید به راحتی و به صورتی اینترنتی، مدل های مورد نظر خود را از مراکز مختلف خریداری نمایید. در این مورد انتخاب مرکز خرید مناسب و رسمی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مزون آوانتگارد بهترین لباس های کراپ زنانه، سویشرت و هودی، ست بلوز شلوار، بادی زنانه، سارافون و تیشرت زنانه مخصوص عید 1402 را به صورت تکی و عمده عرضه می کند که در صورت تمایل به خرید این لباس ها می‌توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

یک نظر در “لباس عید زنانه برای نوروز 1402 چیست؟

  1. بهاره گفت:

    رنگ سال قرمز ه؟

    جالبه نمی دونستم

    https://lnnk.in/iOez

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *