فروش عمده لباس زنانه

نکات کلیدی انتخاب لباس برای خانم های قد بلند

نکات کلیدی انتخاب لباس برای خانم های قد بلند

نکات کلیدی انتخاب لباس برای خانم های قد بلند

انتخاب لباسی که مناسب اندام و ظاهر شما باشد و به شما بیاید کار چندان ساده‌ای نیست. این مشکل برای افرادی که شرایط خاصی دارند مثل خانم‌های قدبلند بزرگ‌تر و پیچیده‌تر نیز هست. هرچند داشتن قد بلند یک نعمت بزرگ است و باید برای آن شاکر باشید اما پیدا کردن لباسی که به شما بیاید و شما را ظریف و زیبا نشان دهد نیاز به دقت و توجه دارد. این مقاله به خانم‌های قدبلند و نکاتی که باید برای انتخاب لباس مناسب رعایت کنند اختصاص دارد.

قبل از هرچیز باید تعریف درستی از قدبلند بودن ارائه دهیم. هر کسی که قدی بالاتر از حد متوسط خانم‌های بالغ جامعه داشته باشد قدبلند محسوب نمی‌شود، اما اگر قد شما به حدی بلند است که در میان مردم جلب توجه می‌کنید شما یک خانم قدبلند با شرایط خاص هستید و نکات خاصی را باید در انتخاب لباس رعایت کنید. در کشور ما خانم‌هایی که قدی حدود ۱۷۵ سانتی‌متر و بالاتر داشته باشند چنین شرایطی را دارند.

 

لباس‌های میدی و ماکسی انتخابی مناسب برای زنان قدبلند

 

لباس‌های میدی و ماکسی برای زنان قدبلند ساخته شده است. اگر نمی‌دانید که برای یک مهمانی رسمی چه بپوشید، پیراهن‌های میدی و ماکسی انتخاب بسیار مناسبی هستند. این برش تقریبا برای هر اندامی جذاب است اما امتیاز ویژه‌ی آن برای زنان قد بلند این است که بلندی قد و کشیدگی اندام آن‌ها را برجسته‌تر می‌کند. لباس‌های ماکسی هم دقیقا همین ویژگی را دارند و برای هر اندامی مناسب هستند و به برجسته‌تر کردن کشیدگی اندام کمک می‌کنند.

 

با رنگ‌ها و طرح‌ها بازی کنید

 

وقتی صحبت از لباس مناسب برای زنان قدبلند می‌شود، از بازی با رنگ و طرح نترسید. قد بلند یک هدیه است و می‌توانید با هر طرح و رنگی که دوست دارید، یک استایل زیبا و منحصربه‌فرد برای خود بسازید. یک خانم قدبلند با استفاده مناسب از رنگ‌ها در استایل‌اش، همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خودش برمی‌گرداند.

یک تاپ گل‌دار رنگی را با یک شلوار گشاد راه راه عمودی، یک جامپسوت که کل آن را طرح‌های چاپ شده پوشانده است یا یک شومیز آستین پفی با یک دامن خنثی و یک جفت کفش ورزشی بپوشید. همه‌ی این‌ها برای یک خانم قدبلند مناسب هستند و ظاهر جذابی به استایل شما می‌بخشند.

پس از انتخاب لباس‌های طرح‌دار و رنگ‌های گوناگون نترسید و مطمئن باشید که با پوشیدن آن‌ها نه بلندتر از اینکه هستید دیده می‌شوید و نه باعث می‌شود که کوتاه به نظر بیایید.

 

انتخاب شلوار مناسب برای افراد قد بلند

 

اگرچه می توانید انواع مختلفی از شلوارها را بپوشید، اما با شلوارهایی که کمی گشاد هستند، ظاهر خوبی خواهید داشت. اگر شما قد بلند هستید در انتخاب لباس شما یکی از خوش شانس هایی هستید که می توانید بدون هیچ مشکلی شلوار بگ بپوشید، اما توجه داشته باشید که کشیدیگ پاهای بلند شما را کاهش می دهند. شلوار های بگ را می توانید با مانتو های کوتاه بپوشید و این کار شما را مقداری پر تر و کوتاه تر نشان می دهد. همچنین می توانید یک شلوار مشکی بگ تا ران راست را انتخاب می کند که گشادی بسیار کم تری دارد.

 

اکسسوری و کفش متناسب برای خانم های قد بلند

 

  • گردنبند های درشت و بلند بپوشید زیرا توجه را به سمت قسمت های مرکزی بدن شما جلب می کنند.
    • اگر بازوهای شما هم بلند است، می توانید با دستبندهای بزرگ زیاد زیبا به نظر برسید.
    • در انتخاب کفش می توانید کفش پاشنه دار یا تخت بپوشید. اما بیشتر زنان قد بلند با کفش هایی با پاشنه های تخت و نهایتاً یک سانتی، بهترین ظاهر را خواهند داشت.
    • کیف های بزرگ نیز به خوبی با تیپ افراد قد بلند ست می شود.

 

لباس‌های سرهمی انتخابی مناسب برای خانم‌های قدبلند

 

به عنوان یک خانم با قد بلند، وقتی که از جستجوی لباس مناسب و نگرانی‌های اندام‌تان خسته شده‌اید یا برای انتخاب لباس وقت کمی دارید، گزینه‌ی بهترین و راحت‌ترین ممکنه لباس‌های سرهمی هستند. جامپسوت‌ها یا سرهمی‌ها، ساده یا با طرح، به بهترین شکل اندام زیبایی خانم‌های قدبلند را به تصویر می‌کشند. جامپسوت‌ها به عنوان لباس‌های چندمنظوره شناخته می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با کفش‌های پاشنه بلند یا صندل تابستانی یا حتی کتانی سفید به راحتی ست کنید.

 

 

آستین های متناسب برای این مدل اندام ها

بیشتر خانم‌های قد بلند بازوها و دست‌های کشیده‌ی بلند و باریکی دارند. مناسب‌ترین راه حل برای این مشکل این است که تی‌شرت‌هایی بپوشید که آستین‌های آن تا مچ دستتان بیاید، سپس روی آن بلوز و کتی بپوشید که آستین آنها کوتاهتر است و به سمت بالا جمع شده است، در این صورت دست‌های شما به چند بخش متفاوت تقسیم می‌شود و کوتاهتر به نظر می‌رسد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید در بعضی مواقع آستین هایتان را تا بزنید و یا به سمت بالا جمع کنید(مانند شکل زیر). در نظر داشته باشید که آستین های کوتاه دست هایتان را لاغر و کشیده تر نشان می‌دهد. برای خانم هایی که بالاتنه کوتاه دارند بهتر است بلوز های بلند با آستین اگر پاهای خیلی بلندی دارید.

 

پیراهن‌های که کمردار جذب هستند

هر لباسی که خیلی گشاد و پف دار باشد شما را بزرگتر از آنچه که نمایان می‌کنید نشان می‌دهد. لباس‌های زنانه مانند پیراهن‌های کمردار تنگ با یقه گلابی شکل و پلیسه‌های کوتاه در پایین دامن نمونه بسیار مناسبی است که شما را خوش اندام و متناسب‌تر نشان می‌دهد. لباسی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری می‌کند، توجه را از قد بلند دور می‌کند و اندام را با تناسب بیشتری نشان می‌دهد. گذاشتن پیراهن در داخل شلوار می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

 

نتیجه:

در نهایت اگر شما قد بلندی دارید و در انتخاب لباس های خود همیشه به مشکل می خورید بهتر است، در وهله اول با فرم بدن خود آشنا باشید. سپس باید بدانید کدام لباس ها و کدام برند ها برای افراد قد بلند مناسب تر هستند. انتخاب لباس برای قد بلند ها کمی سخت است اما اگر شما بدانید که دقیقاً به چه لباسی نیاز دارید و چه استایلی را می پسندید با رعایت نکات گفته شده در بالا می توانید به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *