فروش عمده لباس زنانه

تفاوت شلوار واید و بگ

تفاوت شلوار واید و بگ

تفاوت شلوار واید و بگ

از محبوب‌ترین شلوار های زنانه و دخترانه این روزها می‌توان به شلوار واید لگ (Wide Leg) اشاره کرد. این شلوار با استایل و الگوی خاص خود طرفداران خیلی زیادی هم در میان بانوان میانسال و هم جوانان نسل جدید دارد.

شلوار جزء مهمی از استایل ماست، بنابراین انتخاب اینکه چه نوع شلواری بپوشیم تقریباً تعیین کننده نوع تیپ ماست. حالا این بین، افرادی هم وجود دارند که شلوار بگی را با شلوار واید اشتباه می‌گیرند در صورتی که تفاوت بین این دو را نمی‌دانند.

 

انواع شلوار واید لگ، در جنس ها و انواع پارچه مختلف، طراحی می‌شوند و اندازه های مختلفی برای انواع فرم بدن دارند. از لحاظ قد و اندازه، این سبک شلوارها، معمولا با قد کمتر از 90 سانتی متر تولید شده و اغلب در بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند.
البته ناگفته نماند که شلوار وایدلگ با قدی بلندتر نیز وجود دارد. ویژگی خنک بودن مدل های وایدلگ؛ موجب شده که از این مدل شلوار بیشتر برای استایل بهاری و همینطور استایل تابستانی استفاده میکنند.

شلوار واید لگ به شلوار هایی گفته می شود که فاق بلند هستند، در قسمت کمر وانواع شلوار زنانه  باسن جذب هستند و هرچه به سمت پایین میرود (ران پا، ساق و دمپا شلوار) گشاد می شود. به عبارت دیگر شلوار واید لگ همان دامن شلواری هست.

شلوار واید لگ زنانه امروزه بسیار مد شده و جزو شلوارهای مد روز تهران  هستند. این شلوار ها در بهار و تابستان مورد استفاده دختران و خانم های شیک پوش قرار می گیرد..

 

شلوار بگ چیست؟

ممکن است برای خیلی افراد سوال پیش بیاید که شلوار بگ یعنی چی؟ به چه سبک شلوار هایی، شلوار بگ می گویند؟ در واقع  شلوار بگ، شلواری ست که معمولاً از کمر فیت سایز افراد است و هرچه به سمت پایین می آید به صورت گشاد دوخته می شود. یکی از محبوب ترین و معروف ترین نوع شلوار بگ، شلوار جین بگ است که به دلیل راحتی که دارد امروزه مورد استقبال بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. البته اگر از حق نگذریم علاوه بر راحتی فرم زیبایی هم دارد. برخی از این شلوارها در قسمت کمر آن ها از کش استفاده شده که راحتی آن را دو چندان می کند. مانند شلوار راحتی که سرتاسر گشاد است و در منزل می پوشید می توان گفت یکی از مدل های شلوار تمام بگ می باشد.
شلوار جین بگ همانطور که در بخش قبل گفتیم برای افرادی است که می خواهند در فصل بهار و تابستان از شلوارهای تنگ و چسبانی مانند شلوار جین اسکینی و یا شلوار جین اسلیم راحت شوند، به سراغ شلوار لی بگ زنانه می روند. جالب است بدانید که این مدل شلوار را هم در استایل رسمی و هم در استایل اسپرت خود می توانید استفاده کنید. شما با پوشیدن شلوار لی بگ زنانه می توانید استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

تفاوت شلوار واید و بگ

شلوار واید هم مانند شلوار بگی یک نوع شلوار گشاد است اما فرق شلوار واید با بگ در این است که شلوار واید از قسمت کمر و باسن کاملاً فیت تن است و هیچ گشادی ندارد. شلوار واید از ران به سمت زانو و دمپای شلوار گشاد می‌شود درصورتی که شلوار بگی از بالا تا پایین کاملاً گشاد است.شلوار واید استایل گشادی بیشتری نسبت به شلوار بگ زنانه دارد. البته هم گشاد تر و هم خنک تر است. مخصوصا اگر جنس پارچه ای آن را خریداری کنید.

 

شلوارهای واید لگ مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه به چهار مدلی که محبوب‌تر هستند و بیشترین استفاده را دارند، اشاره می‌کنیم:

شلوار جین گشاد

یک مزیت بزرگ این شلوارها این است که تقریبا برای هر موقعیتی مناسب هستند و می‌توانند به استایل شما ظاهری اسپرت یا نیمه‌رسمی بدهند. برای داشتن استایلی اسپرت در یک دورهمی دوستانه‌، می‌توانید شلوار جین واید لگ و یک تاپ کشی ساده یا ساتن بپوشید. اگر هم این شلوارها را برای محیط کار انتخاب کرده‌اید بهتر است آن را با یک مانتوی کتی بپوشید تا استایلی مناسب و نیمه‌رسمی برای حضور در جلسات و روبه‌رو شدن با مشتریان داشته باشید.

سرهمی گشاد:

لباس‌های سرهمی که در قسمت شلوار گشاد هستند یا ترکیب کت و شلوار واید لگ که با هم ست هستند، تصویری منسجم از اندام و استایل شما به نمایش می‌گذارند. کت و شلوارهای گشاد جایگزین مناسبی برای لباس‌های رسمی در فصل تابستان هستند.

شلوار مجلسی گشاد:

شلوارهای واید لگ کتان انتخاب مناسبی برای دفتر کار هستند. از طرفی با چند چین ساده در قسمت کمر و طراحی یک کمربند پارچه‌ای از جنس خود شلوار، به راحتی می‌توانید شلوارهای واید لگ را به یک شلوار مجلسی شیک تبدیل کنید

شلوار راحتی گشاد:

می‌توان گفت که این شلوارها همیشه و در هر دوره‌ای توسط فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. زمانی‌که در خانه مشغول به کار یا استراحت هستند، با این شلوارها مطمئنا حس فوق‌العاده راحتی دارید. آنچه در ایران به عنوان شلوار کردی می‌شناسیم نوعی از همین شلوار راحتی گشاد هستند. همچنین این شلوارها برای انجام برخی فعالیت‌ها و ورزش‌هایی مثل یوگا بسیار مناسب هستند

 

در این مقاله درباره شلوار واید و بگ صحبت کردیم. توضیح دادیم که شلوار بگ و شلوار واید چیست؟ همچنین از تفاوت ها و ویژگی های آن ها گفتیم که چگونه بتوانیم استایل های متنوعی را با آن ها بسازیم. تنوع در مدل و سبک شلوار ها بسیار زیاد است. شلوار لی بگ زنانه و شلوار واید زنانه مانند شلوار اسکینی زنانه و شلوار اسلیم فیت زنانه از جمله شلوارهای پر کاربردی هستند که در کمد هر بانوی خوش پوش و خوش لباسی پیدا می شوند. در این مقاله با هم یاد گرفتیم شلوار جین بگ زنانه و شلوار واید زنانه چیست و چگونه می توان آن را ست کرد. برای این که بتوانید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید باید بدانید چه شلواری با چه سبکی به اندام شما می آید و چگونه باید آن را بپوشید. فروشگاه اینترنتی آوانتگارد با چندین سال سابقه در زمینه انواع پوشاک، می تواند به شما در این زمینه راهنمایی کند. همچنین می توانید برای این که با مدل های گوناگون شلوار آشنا شوید از فروشگاه اینترنتی آوانتگارد دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *