فروش عمده لباس زنانه

از کجا بدانیم چگونه رنگ لباس ها را باهم ست کنیم؟

از کجا بدانیم چگونه رنگ لباس ها را باهم ست کنیم؟

از کجا بدانیم چگونه رنگ لباس ها را باهم ست کنیم؟

این مهم است که درک بهتری از نحوه ترکیب رنگ‌ها برای ایجاد هارمونی در رنگ لباس‌هایتان داشته باشید؛ چرا که به وسیله آن می‌توانید ظاهر خود را در نتیجه رنگ‌هایی که برای لباس‌های خود انتخاب می‌کنید، تغییر دهید. اگر رنگ‌ها به خوبی کنار هم قرار نگیرند، هر چقدر هم که لباس شما گران‌قیمت باشد، باز هم ظاهر شما آن‌طور که می‌خواهید، جذاب نمی‌شود.

بنابراین، برای این که بدانیم چگونه رنگ لباس ها را باهم ست کنیم، آشنایی با تئوری چرخه رنگ‌ها می‌تواند کار ما را برای ست کردن لباس‌هایمان آسان‌تر کند.

پس، اگر می‌خواهید چرخه رنگ‌ها را بهتر درک کنید و از آن برای ترکیب و تطبیق رنگ‌های لباستان استفاده کنید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

 ست رنگ جذاب

ترکیب طیف‌های کرم-قهوه‌ای و عنابی

طبیعت و تغییرات آب و هوا تاثیر مستقیمی در روحیات انسان دارد. با فرا رسیدن پاییز و سرد شدن هوا، بیشتر به سراغ رنگ‌های تیره و مخصوصا کرمی و قهو‌ه‌ای می‌رویم. طیف قهوه‌ای در دسته پرطرفدارترین گزینه‌ها برای ست کردن لباس زنانه در فصل‌های سرد است. ترکیب چنین رنگ‌هایی معمولا دشوار به نظر می‌رسد.

به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ آسان‌ترین گزینه، یعنی رنگ مشکی می‌روند. رنگ پیشنهادی ما برای ترکیب با قهوه‌ای و کرمی، رنگ عنابی یا همان زرشکی تیره است. این دو رنگ بسیار زیبا در کنار هم، ترکیبی گرم و دلنشین به‌ وجود می‌آورند.

با رعایت چند نکته‌ی ساده به راحتی می‌توانید ترکیبی شیک با این دو رنگ ایجاد کنید. هرگز از دو طیف مختلف عنابی در کنار قهوه‌ای استفاده نکنید. بهتر است طیف‌های مختلف قهوه‌ای را در کنار یک طیف عنابی به کار ببرید. انتخاب یک دامن و یا شلوار چرم عنابی در کنار پالتویی شتری و کیف و کفش قهوه ای شما را تبدیل به خانمی شیک و امروزی در یک عصر پاییزی خواهدکرد.

 

ست آبی و بنفش ترکیبی سرشار از امید و آرامش‌

در جست‌وجوی آرامشی هستید که طی این دو سال، در همه‌گیری ویروس کرونا از دست رفته؟! ست آبی و بنفش وری پری را امتحان کنید! این ترکیب تمام آنچه از آرامش و امید برای سال آینده می‌خواهید را برای شما به ارمغان می‌آورد. نکته‌ی جالب این‌جاست که رنگ لباس سال ۲۰۲۲ نه‌ تنها برای فصل گرم سال، بلکه در همین زمستان جاری هم به اندازه‌ی کافی برای استفاده جذابیت دارد؛ پس حتی یک روز را هم برای ساختن یک استایل جدید از این رنگ هدر ندهید!

 

ترکیب رنگ صورتی و طوسی

ین ترکیب رنگی هم سال‌هاست که جزو محبوب‌ترین و شیک‌ترین ترکیب‌ها در صنعت مد محسوب می‌شود. این ترکیب را می‌توانید در تمام طول سال با انواع اکسسوری‌ها و لباس‌هایی که از لحاظ رنگ با این ست هماهنگ هستند بپوشید و از ترکیب چشم‌نواز و دل‌پذیر این دو رنگ لذت ببرید. به عنوان مثال می‌توانید شلوار طوسی‌تان را با یک تاپ صورتی رنگ بپوشید و استایلی تحسین‌برانگیز بسازید.

خردلی و خاکی

ست کردن لباس زنانه، اگر لباسی به رنگ خردلی دارید و معمولاً از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید؛ این ترکیب بنفش و زرد نیز به لباس‌های شما جلوه تنی طلایی می‌دهد و تندی رنگ خردلی را خنثی می‌کند. این ترکیب برای افراد میانسال بسیار مناسب است.

آبی کبالت و فیروزه‌ای

با ترکیب آبی کبالت و فیروزه‌ای در استایل‌تان یک ترکیب رنگی درخشان و نیرومند خواهید داشت، ترکیبی که بسیار شیک و باشکوه است.

برای اکسسوری‌هایتان رنگ‌های نقره‌ای و طلایی بی‌نظیر خواهند بود. به عنوان مثال می‌توانید پیراهن مجلسی آبی کبالت را با کفش‌های پاشنه‌بلند فیروزه‌ای و یک گردنبند طلایی درخشان و زیبا‌ ست کنید و استایلی بسیار شیک و منحصربه‌فرد مجلسی داشته باشید.

 

ست انواع رنگ ها با یکدیگر

به طور کلی اطلاع از نحوه صحیح ست انواع رنگ‌های مختلف به شما بانوان عزیز در دستیابی سریع به انواع استایل جذاب و شیک کمک شایانی را خواهد نمود. بر این اساس در ادامه به بررسی نحوه صحیح ست هر یک از رنگ‌ها به‌ صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

 

رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشود؟

ازجمله رنگ‌های بسیار ملیح که امروزه در لباس‌های بانوان کاربرد فراوانی دارد و از محبوبیت فراوانی در قشر بانوان برخوردار است رنگ گلبهی می‌باشد. این رنگ به زیبایی در کنار رنگ‌های مانند خاکستری، سرمه‌ای، قرمز، بنفش پاستیلی، سبز پاستیلی، فیروزه‌ای، طلایی، رنگ بژ و سفید قابل ست می‌باشد و ترکیب‌های بسیار زیبا و جذابی را ایجاد می‌نماید.

چه رنگ هایی با رنگ آجری ست میشود؟

رنگ آجری ازجمله رنگ‌های گرم در تناژ نارنجی می‌باشد که بسیار در فصل پاییز محبوب بوده و در طراحی لباس بانوان استفاده می‌شود. این رنگ به خوبی با رنگ‌های سبز آبی، رنگ‌های خنثی، نارنجی، خردلی، سبز یاقوتی روشن، آبی کبریتی، قرمز روشن ست شده و ترکیب‌های بسیار جذابی را ایجاد می‌کند. 

رنگ مسی با چه رنگی ست می شود؟

ازجمله رنگ‌های گرمی که قهوه‌ای مایل به قرمز بوده که رنگی مشابه فلز مس را دارد. این رنگ به خوبی با بسیاری از رنگ‌ها مانند فیروزه‌ای، صورتی کمرنگ، بژ، سفید، خاکستری، زرد تیره ست شده و ترکیب‌های جذابی را ایجاد می‌کند.

 

نکات کلی در ست کردن رنگ لباس

در چرخه رنگ، بعضی رنگ ها گرم و برخی دیگر سرد هستند. رنگ های گرم متمایل به رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و رنگ های سرد متمایل به رنگ های آبی، سبز و بنفش هستند. برای ست کردن و ایجاد هماهنگی رنگی ترکیب کردن رنگ های گرم با یکدیگر و رنگ های سرد با هم، روش خوبی است

.

رنگ ها با افزودن رنگ سیاه تیره تر یا سیرتر می شوند که به این حالت «سایه » رنگ می گویند و با افزودن رنگ سفید، رنگ ها ملایم تر و روشن تر می شوند که به این حالت «ته رنگ» می گویند. با افزودن رنگ خاکستری نیز«تُن» رنگ ایجاد می شود. برای ست کردن لباس ترکیب ته رنگ، سایه و تن رنگ با یکدیگر زیبا خواهد شد

.

از پوشیدن لباس هایی با رنگ کاملا یکسان خودداری کنید و اگراز رنگ کاملا یکسان استفاده می کنید، یک تن خنثی برای ست خود انتخاب کنید.

 

یک لباس طرح دار را با یک یا دو رنگ خنثی یا لباس ساده بپوشید یا می توانید یک لباس طرح دار را با یک لباس ساده با رنگی از رنگ های لباس طرح دارتان ست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *