فروش عمده لباس زنانه

ترفند های پیشگیری و رفع زانو انداختن شلوار

ترفند های پیشگیری و رفع زانو انداختن شلوار

ترفند های پیشگیری و رفع زانو انداختن شلوار

 

استایل کردن با لباس های جذاب یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های خرید کردن است. به همین دلیل است که خیلی از ما بیشتر اوقات هنگام خرید لباس به زیبایی لباس توجه می کنیم نه کیفیت آن. این مشکلات زمانی نمود پیدا می کند که مثلا یک شلوار پارچه ای زیبا، خوشرنگ و ارزان قیمت خریده ایم اما بعد از دو روز شلوار عزیزمان زانو می اندازد. امروز دقیقا می خواهیم راجع به همین مشکل صحبت کنیم و 3 راه برای جلوگیری از زانو انداختن شلوار پارچه ای  را با هم یاد بگیریم. پس اگر شما هم با شلوار های پارچه ای خود این مشکل را دارید در ادامه مطلب همراه آموزش خیاطی با هنرمادر باشد.

 

زانو انداختن شلوار لی

کیفیت شلوار جین از بخش های مهمی است که باید به هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. وقتی به اهمیت این موضوع پی می بریم که شلوار ما زانو انداخته و باعث ظاهر بد آن شده است. زانو انداختن شلوار لی به معنای گشاد شدن بیش از حد آن در ناحیه زانو است، به نحوی که در حالت ایستاده، فرمی بد و ناخوشایند را به خود می گیرد و باعث به هم خوردن استایل فرد می شود. شلوار های جینی که زانو انداخته اند، حتی اگر به تازگی مورد استفاده شما قرار گرفته باشند، باز هم حالت کهنه و قدیمی داشته و زیبایی ظاهری شما را تحت الشعاع قرار می دهند. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا شلوار جین زانو می اندازد؟

 

 

چرا شلوارهای جین زانو می اندازند؟

چرا شلوار لی زانو می اندازد؟ و دلیل اصلی زانو انداختن در شلوارهای جین و پارچه ای چیست؟در میان شلوار های پارچه ای شلوار جین بیشترین میزان زانو انداختگی را دارد. ازین رو زانو انداختن شلوارهای لی و جین همیشه یکی از پر چالش ترین مشکلات ما محسوب می شود، که هم برای کودکان اتفاق می افتد و هم برای بزرگسالان. کودکان به دلیل فعالیت های زیاد روزانه، که بیشتر کارهای خود، بازی های خود و حتی نشستن های خود را با زانو انجام می دهند و بزرگسالان نیز به دلایل کاری ، حالا چکار کنیم که این زانو انداختن به حداقل خودش برسه و شلوارمان زیبایی خود را بیشتر حفظ کند. در ادامه راه حل هایی را پیشنهاد می دهیم که به کمک آنها شلوار جین شما کمتر زانو بزند.

ابتدا به راه کارهای پیشگیرانه می پردازیم سعی ما این است که سرعت زانو انداختن در شلوارهای جین را به حداقل برسانیم. و بعد از آمکه زانو انداختن شلوارها اتفاق بیافتد موارد رفع مشکل زانو انداختن در شلوارهای جین را خواهیم پرداخت.

. شلوار های جینی که زانو انداخته اند، حتی اگر به تازگی مورد استفاده شما قرار گرفته باشند، باز هم حالت کهنه و قدیمی داشته و زیبایی ظاهری شما را تحت الشعاع قرار می دهند. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا شلوار جین زانو می اندازد؟

 

راه حل ها و ترفند های پیشگیرانه زانو انداختن شلوار جین :

استفاده از شلوار جین آزادتر

استفاده از شلوار جین آزادتر یا راحت تر که جذب بدن نباشد میزا کشسانی در سر زانو را کمتر خواهد داشت.این به این دلیل است که ساق های لاغر و میزان چروک شدن و زانو انداختن بیشتر خواهد بود. زمانی که آنها را می پوشید، شلوار جین شما در قسمت های خاصی مانند زانو کشیده می کنید. اگر نگران زانو انداختن شلوار جینتان هستید، به جای آن یک سایز گشادتر و راحت‌تر انتخاب کنید.

چسباندن لایی در قسمت زانوی شلوار

این روش برای شلوار های کودکان و شلوار های راحتی بسیار مناسب است و می تواند بدون تغییر در ظاهر شلوار کاربردی باشد. از مزیت های روش چسباندن لایی این است که بدون اینکه چیز اضافه ای داخل شلواراحساس شود و برای شما ایجاد ناراحتی کند، می توانید از آن استفاده کنید.

برای این روش باید ابتدا شلوار را پشت و رو کنید، محل دقیق زانو ها را علامت بزنید و لایه چسب های برش خورده را روی این قسمت بگذارید. حالا با اتو آن را فیکس کنید. با توجه به نوع پارچه شلوار می توانید از لایی های مختلف برای این کار استفاده کنید که در قسمت آشنایی با انواع لایی آن را مفصل برای شما توضیح داده ایم.

این روش برای شلوار های راسته و گشاد بیشتر کاربرد دارد و بهتر است برای شلوار های لگینگ و چسبان از روش های دیگری استفاده کنید. البته اگر لایی چسب انتخابی شما نازک باشد و با دقت این کار را انجام بدهید ممکن است به کارتان بیاید.

تکه دوزی روی زانوی شلوار

یکی از روش های بسیار ترندی و جذای استفاده از اپلیکه یا تیکه دوزی های مختلف است. این روش علاوه بر اینکه از زانو انداختن شلوار های شما جلوگیری می کند می تواند آن را تبدیل به یک لباس جدید کند.

 

استفاده از شلوار جین کشی

جین کشی چیست؟ جین کشی که ساخته شده از پارچه معمولی و پارچه ی اسلاستیک مانند پلی استر یا اسپندکس تشکیل شده. یکی از راه هایبب است که دغدغه ی زانو انداختن شلوار جین را برای شما کم یا حذف می کند. حتی اگر میزان الاستیک کم باشد. شلوار جین کشسان حداقل 90 درصد پارچه آنها از شلوار جین معمولی ساخته شده. شلوارهای جین کشسان بدون اینکه اثرات زانو انداختن برای آن پیش بیاید نسبت به شلوار جین معمولی کمتر اثرات زانو انداختن به خود میگیرند.

 

استفاده از بوت یا چکمه

برای ایجاد یک استایل شیک و جذاب که با پوشیدن چکمه و شلوار لی تشکیل شود، ابتدا لازم است پاچه  شلوار جین را درون چکمه قرار دهید. در ظاهر ممکن است این کار مفید نباشد، اما در واقع یکی از راه هایی به شمار می رود که می توان از زانو انداختن شلوار لی جلوگیری کر

 

ترفند نو کردن شلوار زانو انداخته

  1. شلوار را پشت و رو کنید.
  2. محل زانو را با پارچه چسبان بپوشانید.
  3. اتو را روی حرارت متوسط قرار دهید و روی پارچه چسبان بکشید تا کاملاً چسبیده شود.
  4. شلوار را دوباره پشت و رو کنید و اتو بزنید تا چین و چروک ها از بین بروند.

 

نکات:

برای اینکه پارچه چسبان به خوبی به شلوار بچسبد، باید قبل از اتو کردن، آن را کمی مرطوب کنید.

اگر پارچه چسبان به خوبی به شلوار نچسبید، می توانید از سوزن و نخ برای محکم کردن آن استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *