فروش عمده لباس زنانه

شلوار واید لگ چیست؟

شلوار واید لگ چیست؟

شاید از خود بپرسید واید لگ چیست؟ نحوه‌ی ست کردن آن چگونه است؟ چه تفاوتی با دیگر انواع شلوارهای جین دارد؟! شلوارهایی هستند که در دهه‌ی 70 بسیار رواج داشتند و بعد از سال‌ها مجدد وارد بازار شدند. این سبک شلوارها گشاد، آزاد، راحت و مناسب استفاده در فصل‌های بهار و تابستان هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل‌ها با آوانتگارد همراه باشید.

بهتر است بدانید که امروزه شاهد مدل‌های مختلفی از شلوارهای جین در بازار هستیم که هر کدام به نوعی ترند شده و براساس سلیقه‌های افراد استفاده می‌شوند. شلوار واید لگ یا راسته گشاد شلواری است که در قسمت کمر و باسن جذب است و هر چه به سمت پایین می‌رود (ران‌ها، زانو و دمپا) گشادتر می‌شود. به‌صورت خودمانی اگر بخواهیم بگوییم منظور از شلوار واید لگ همان شلوار دامنی است. در حال حاضر شلوارهای گشاد جای خود را به شلوارهای جذب داده‌اند و بسیار پرطرفدار شده‌اند.

 

شلوار واید لگ چیست؟

در خصوص تاریخچه طراحی شلوار واید استایل و ورود آن به بازار جالب است بدانید نخستین‌ بار این مدل شلوار در دهه 70 موردتوجه خانم‌ها قرار گرفت. بعد از گذشت این دهه محبوبیت شلوار واید لگ کاسته شد و در سال‌های اخیر مجدداً شاهد افزایش محبوبیت و استفاده از آن در بین خانم‌ها هستیم. این مدل شلوارها به دلیل آزاد و راحت بودن استفاده دوباره محبوبیت پیدا کردند.

برای طراحی و دوخت این مدل شلوار از نظر انتخاب پارچه هیچ محدودیتی وجود ندارد. از لی و پارچه می‌توان برای دوخت شلوار واید استفاده کنیم. به همین دلیل امروزه شاهد وجود انواع شلوار واید لگ در بازار مصرف هستیم.

در پاسخ به این سؤال که شلوار واید چیست؟ باید گفت به شلوارهایی که در قسمت کمر و باسن تنگ و فیت بدن هستند و هر چه به سمت ران و زانو می‌روند، گشادتر می‌شوند، شلوارهای واید لگ گفته می‌شود. قسمت پایین شلوارها که بر روی مچ پا قرار می‌گیرد، حالت دم پا دارد. آزادی و راحت بودن این مدل شلوار سبب شده تا شباهت ظاهری با شلوار بگ داشته باشد و برخی از خانم‌ها این دو مدل شلوار را نتوانند از یکدیگر به‌درستی تشخیص دهند.

 

 

 

شلوار واید لگ نوعی پوشاک است که در طراحی آن به ویژگی‌های خاصی توجه شده است. این نوع شلوار، در کمپانی‌ها و برندهای معتبر پوشاک به عنوان یک اختراع مدرن معرفی شده و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. ویژگی‌های اصلی شلوار واید لگ عبارت‌اند از:

 طراحی کلی

شلوار واید لگ به دلیل طراحی وسیع خود، از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای آن‌هایی است که به دنبال راحتی و آزادی حرکت هستند. این طراحی باعث می‌شود تا به آسانی در فعالیت‌های روزمره شرکت کرده و از حرکت‌های خود لذت ببرید.

جزئیات متنوع

شلوار واید لگ با جزئیات متنوعی همچون جیب‌ها و زیپ‌ها طراحی می‌شود که به آن جذابیت و زیبایی می‌بخشد. این جزئیات معمولاً به تناسب و تطابق با سبک‌های مختلف مد کمک می‌کند.

ترکیب با دیگر پوشاک

شلوار واید لگ با توجه به طراحی و ویژگی‌های خود، می‌تواند با انواع مختلفی از پوشاک ترکیب شود. از تی‌شرت‌های تنگ گرفته تا پالتوها و ژاکت‌ها، تنها با یک نگاه دقیق به رنگ، جنس و استایل این پوشاک می‌توانید ترکیب‌های جدیدی را ایجاد کنید.

 

 

نکاتی در مورد استایل با شلوار واید

شلوار واید لگ را می‌توان با کفش پاشنه‌بلند یا کتونی بپوشید. دراین‌خصوص توجه داشته باشید ست‌کردن شلوار واید با کفش پاشنه‌بلند قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. نکته دیگر اینکه اگر قصد دارید برای مهمانی از شلوار واید لگ استفاده کنید، بهتر است از پیراهن‌های گشاد و لش استفاده نشود! زیرا پوشیدن پیراهن و شلوار گشاد ظاهر شما را شلخته نشان می‌دهد. در چنین مواردی بهتر است از کراپ‌های چسبان استفاده کنید.

به‌عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در پاسخ به این سؤال که واید لگ چیست؟ پرداختیم. به‌طورکلی دانستید از جمله شلوار های ازاد و راحتی هست که به دلیل گشاد بودن گزینه بسیار مناسبی برای روزهای گرم تابستان محسوب می‌شود. این مدل شلوار با جنس‌های مختلف و در رنگ‌بندی متنوع در بازار موجود هست. برای ست‌کردن استایل با شلوار واید لگ هم هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و این مدل شلوار را می‌توان با تیشرت، شومیز، مانتو و. . ست کرد

 

نحوه ست کردن مانتو با شلوار واید لگ

شلوار واید را می‌توان با هرنوع مانتویی ست کرد، ولی ترکیب مانتو جلو بسته کوتاه یا مانتو جلو باز بلند و حتی چاکدار یک ترکیب زیبایی است که استایل جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. این را هم بدانید که پوشیدن مانتو جلو بسته بلند و گشاد با شلوار واید لگ اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین ترکیب خوبی نخواهند بود.

 

شلوار وایدلگ با کراپ تاپ ها

اگر مهمانی دعوت هستیم  بهترین استایل با شلوار وایدلگ چیست ؟ پیشنهاد می‌کنیم ترکیب کراپ تاپ با شلوار واید لگ را از دست ندهید. شلوارهای واید لگی که دارای فاق بلندی هستند، فوق العاده باعث کشیدگی اندام شما می‌شوند. خصوصاً اگر دارای خط اتو نیز باشد، پاهای شما را بلند قامت نشان می‌دهد. شلوار واید لگ برای همه اندام ها مناسب است؛ پس چه لاغر و یا تپل باشید پیشنهاد می‌کنیم این شلوار را حداقل یک بار امتحان کنید

 

کفش مناسب شلوار وایدلگ چیست

اکثر کفش ها با این شلوار استایل می‌شود. اما در استایل شلوار و کفش حتماً به تناسب آن با بالاتنه توجه کنید.

به طور مثال اگرکت کوتاه، شلوار واید همراه با کفش پاشنه بلند حس رسمی تر می‌دهد و برای موقعیت های فرمال مناسب تر است. اما اگر همان کت کوتاه، شلوار واید همراه با کتونی استایل شود؛ از رسمیت آن کاسته می‌شود و استایل شما را به استایلی اسمارت کژوال تبدیل می‌کند.

 

اورال و جامپ سوییت ها:

اورال و جامپ سوییت های واید لگ می‌تواند جذاب ترین و راحت ترین لباسی باشد که در دورهمی ها و مراسم های رسمی می‌توان پوشید. برای ست کردن کفش با جام سوییت نیز حق انتخاب زیادی دارید. اگه اورال شما اسپورت است با آیتم هایی مثل کتونی، سندل های تخت و اشپرت و بوت های زمستونی استایل کنید.

 

با تشکر از شما بابت وقتی که صرف مطالعه مقاله های فروشگاه آوانتگارد کردید. امیدواریم که این مطالب به شما کمک کرده باشند و اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *