فروش عمده لباس زنانه

چگونه سایز شلوار خود را بفهمیم؟

چگونه سایز شلوار خود را بفهمیم؟

چگونه سایز شلوار خود را بفهمیم؟

خرید آنلاین از جمله راحتی‌های مدرن زندگی ماست و برای اینکه تجربه خریدتان لذت‌بخش و بی‌مشکل باشد، مهم است که به درستی سایزهای لباس خود را بشناسید. یکی از قسمت‌های اصلی این تجربه، انتخاب و پیدا کردن سایز شلوار زنانه مناسب است. در اینجا، ما به شما یک راهنمای جامع و قدم به قدم برای اندازه‌گیری سایز شلوار زنانه ارائه می‌دهیم تا بتوانید با اطمینان و اطلاعات کافی، شلوارهای مورد نظرتان را به راحتی آنلاین خریداری کنید..

همیشه خرید شلوار جین ، کتان یا پارچه ای می تواند یکی از چالش های هر کسی برای شما باشد تا بهترین انتخاب را برای خرید شلوار جین زنانه یا مردانه داشته باشید اما بیشترین استرس شما زمانی می باشد که شما خرید اینترنتی شلوار جین دارید.

از این رو خرید اینترنتی شلوار جین زنانه ممکن است نگرانی هایی را در ذهن خریداران ایجاد کند، وقتی به خرید اینترنتی شلوار یا جین زنانه فکر می ‌کنید، آشنایی با سایزبندی‌ های مختلف، مهم ترین دغدغه و سوال ذهنی که هنگام خرید این کالا برای هر شخصی باشد و درست به اندازه‌ دانستن قواعد انتخاب بهترین سایز برای اندام شما اهمیت دارد. از طرفی به خاطر داشته باشید که جدول سایز بندی شلوار زنانه در برخی از کشور ها متفاوت است.

و یا کارگاه های تولید آن ها قواره های کوچک یا بزرگتر دارند بنابراین تنها به عدد سایز اکتفا نکنید و قطعا سایز بندی قسمت های مختلف که در جدول سایزبندی شلوار درج کرده اند را با اندازه های خود بررسی کنید زیرا ممکن است در یک جدول سایز بندی، سایز 40 در یک مدل از شلوار ها مکمن است با 38 یا 42 از تولیدی دیگر برابر باشد. و اینجاست که داشتن یک جدول سایزبندی شلوار زنانه یا راهنمای سایز شلوار جین زنانه می ‌تواند به خرید درست و مناسب شما کمک زیادی کند.

 

فهمیدن سایز شلوار با اندازه‌گیری دور کمر

یکی از راه‌هایی که می‌توانید سایز شلوارتان را بدون دردسر به دست بیاورید استفاده از خودکار است! برای این کار، بدون این که پیراهن به تن داشته باشید یا با یک پیراهن نازک اندازه گیری را شروع کنید. حدود ۱۰ سانتی متر زیر نافتان را با یک خودکار علامت بزنید. متر را از روی این نقطه حرکت دهید و دور کمرتان بپیچانید. بهتر است حین اندازه‌گیری یکی از انگشتانتان بین شکم و متر حائل باشد. زمانی که متر دوباره به نقطه‌ی اول برگردد، عددی را نشان می‌دهد که سایز دور کمر شماست. این سایز را با همان خودکار روی کاغذ یادداشت کنید و به مرحله‌ی بعد بروید.

تفاوت سایز شلوار جین

در مورد شلوار جین قضیه کمی فرق می‌کند. شلوار جین ممکن است کمی پایین‌تر از دور کمر قرار بگیرد اما نهایتا روی استخوان‌های دو طرف لگن فیکس شود. شلواری که از این حد پایین‌تر بیاید ظاهر نامناسبی برای شما می‌سازد. پوشیدن این شلوار نه برای خانم‌ها و نه برای آقایان مناسب نیست. بنابراین اول دنبال شلوار فاق بلند باشید. دقت کنید که بهتر است قد کمر شلوار جین از جلو و پشت فرق نکند؛ یعنی شلوار جین نباید روی شکمتان را بپوشاند اما از پشت، موقع بلند شدن و نشستن کوتاه باشد. این اتفاق هم جلوه‌ی خوبی ندارد. با نشستن و بلند شدن در حالی که شلوار را پوشیده‌اید، از مناسب بودن آن اطمینان به دست آورید. اگر هم اینترنتی خرید می‌کنید عکس‌های جلو و پشت لباس را ببینید و توضیحات را کامل بخوانید.

 

دور باسن

برای برخی از شلوارها مخصوصا مدل های کارگو و اسلش بهتر است اندازه های دور باسن را بدایند. اندازه گیری آن مشابه با دور کمر محاسبه می شود. این مدل شلوارها را می توانید در انواع ست زنانه مشاهده کنید.

 

سایز شلوار جین زنانه، اندازه فاق

 

یکی از قسمت هایی که باید در خرید آنلاین شلوار به آن دقت کنید، اندازه فاق شلوار لی زنانه است. دلیل که به صورت جداگانه شلوار جین را بررسی کردیم، اهمیت و گوناگونی فاق در این سبک شلوارهاست. به عبارتی دیگر اگر می خواهید شلوار جین بخرید حتما اندازه فاق آن را در نظر بگیرید. انواع فاق شلوار زنانه در ادامه توضیح داده شده است:

 

شلوار فاق بلند: شلوار با این فاق برای خانم هایی که شکم برآمده دارند و یا چاق هستند مناسب است.

فاق کوتاه: برای بانوانی مناسب است که پاهایی کشیده دارند و یا لاغر اندام هستند.

فاق متوسط: این مدل شلوار نیز برای هر سایزی مناسب است.

ویژگی‌های شلوار فاق کوتاه زنانه

معمولا اطراف باسن، کمر و کمی از شکم شما معلوم می‌شود.

وقتی با یک شلوار فاق کوتاه، به ویژه شلوار جین فاق کوتاه، می‌نشینید، ممکن است حتی لباس زیر شما هم دیده شود.

شلوار فاق کوتاه برای چه خانم‌هایی مناسب است؟

خانم‌هایی با پاهای کشیده که می‌خواهند کمی کمر خود را بلندتر نشان دهند تا تناسب اندامشان بیشتر شود.

خانم‌هایی با باسن تخت؛ شلوار های جین فاق کوتاه، حالت باسن را فرم‌دارتر نشان می‌دهد.

 

ویژگی‌های شلوار فاق متوسط زنانه

اکثر شلوارهای پارچه‌ای یا جین فاق متوسط دارند.

ویژگی خاص یک شلوار زنانه با فاق متوسط این است که معمولا نیازی به کمربند ندارد.

این نوع فاق در شلوارهای دخترانه و زنانه برای اکثر اندام‌ها مناسب است و به خاطر پوشیده‌تر بودن نسبت به شلوارهای فاق کوتاه، برای اکثر موقعیت‌ها و تیپ‌های زنانه و دخترانه کاربرد دارد.

 

ویژگی‌های شلوار فاق بلند زنانه

شلوارهای فاق بلند زنانه، معمولا زیپ‌های بلندتری دارند.

هیچ‌گاه کمر یا شکم شما را به نمایش نمی‌گذارند.

ممکن است کمی به شکم و اطراف پهلو فشار بیاورند.

شلوار فاق بلند برای چه خانم‌هایی مناسب است؟

خانم‌های ریزنقش یا قد کوتاه که می‌خواهد پاهایشان کشیده‌تر دیده شود.

خانم‌هایی که می‌خواهند طول کمرشان (از کتف تا شروع باسن) کوتاه‌تر دیده شود.

کسانی که می‌خواهند شلوار در استایل آن‌ها یک تکه‌ی مهم و اساسی باشد و بیشتر آن را به نمایش بگذارند.

خانم‌هایی که می‌خواهند در استایل خودشان روی بخش پایین‌تنه تاکید بیشتری داشته باشند.

 

نکات پایانی

در این مقاله مقادیر استاندارد سایز شلوار زنانه را معرفی کرده و جدول سایزبندی شلوار زنانه را بررسی کریدم. حتما اطلاعات این متن را به دقت بخهوانید تا خریدی راحت و مطمئن از آنلاین شاپ ها داشته باشید.

فرقی نمی‌کند چه سایزی داشته باشید، دنبال چه مدل خاصی از شلوار زنانه، دخترانه یا هر مدل شلوار جین بگردید و بخواهید چه نوع فاقی را انتخاب کنید، فروشگاه آوانتگارد می‌تواند متنوع‌ترین انتخاب‌ها را در برندهای خاص در اختیار شما بگذارد.

با انتخاب بهترین سایز شلوار زنانه برای خودتان می‌توانید تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش از خرید اینترنتی لباس داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *