فروش عمده لباس زنانه

شلوار زاپدار چیست؟

شلوار زاپدار چیست؟

شلوار زاپدار چیست؟

استفاده از شلوار جین زاپدار یکی از استایل های محبوب جوان ها که سال هاست از مد نیافتاده است و امروزه به بخشی از بافت فرهنگی جامعه ما تبدیل شده و گزینه ای رایج و شیک در دنیای مد است. این شلوارها توسط برندهای معروف با طرح های مختلف، طراحی و تولید می شوند و طرفداران خاص خود را هم دارند. هر شلوار جینی که پارگی، سوراخ، ساییدگی و سایر علائم آسیب ظاهری را داشته باشد را می توان شلوار جین پاره یا زاپدار نامید. در اصل می توان گفت 2 نوع شلوار جین پاره وجود دارد:
1- شلوار جینی که به دلیل کهنگی و استفاده مکرر پاره می شود.
2- شلوار جینی که در فرآیند تولید، به شکل پاره تولید می شود.
معمولا این پارگی در قسمت ران و زانو قرار دارد، حتی ممکن است در جاهای دیگر شلوار هم این پارگی و ساییدگی دیده شود. شلوارهای جین پاره یا زاپدار امروزی در میان افراد شیک پوش بسیار پرطرفدار شده اند و استفاده از سبک تضاد در پوشش بسیار محبوبیت دارد. این نوع شلوارها هم راحت هستند و هم بسیار خوش استایل و به راحتی  با سایر لباس ها و کفش ها ست می شوند. در ادامه می خواهیم تاریخچه شلوار جین پاره یا زاپدار را تعریف کنیم و نکاتی در مورد پوشیدن این شلوارها را یادآور شویم.

 

تاریخچه شلوار جین پاره یا زاپ دار

شلوار جین برای اولین بار در اواخر دهه ۱۸۰۰ میلادی توسط لوی استروس طراحی شد؛ او متوجه شد که می‌توان با پارچه‌های کتان دارای بافت جناغی شلوارهای  مقاوم و بادوامی دوخت که برای افراد طبقه کارگری نیز راحت و مناسب باشد

 

. شلوارهای جین به دلیل ترکیب دوام و راحتی، آنچنان محبوب شد که به استایل روزمره (خارج از کار) تبدیل شد.

 

دنیای مد معمولا برای استایل‌های جدید از لباس‌های فرم، مثل چکمه‌های نظامی یا شلوارهای نجاری الهام می‌گیرد؛ شلوارهای جین آبی روشن هم اینگونه وارد دنیای مد شد.

 

در آن دوران شلوار جین نشانهٔ طبقه ضعیف جامعه بود! پارگی شلوار جین در نتیجهٔ پوشیدن مکرر شلوار و بیش از حد شلوار بود.

 

طبقه پایین کارگری نمی‌توانستند با پاره شدن شلوار، شلوار جدید بخرند و مجبور بودند شلوارهای جین پاره‌شان را بپوشند. در آن دوران مردم به خاطر مد این شلوارها را نمی‌پوشیدند، بلکه این اتفاق از سر بی‌پولی و اجبار بود

 

انواع مدل های شلوار جین زاپ دار

۱- زاپ رشته‌رشته

یکی از انواع شلوارهای زاپ دار، شلوارهایی هستند که زاپ‌ آنها از نوع رشته‌رشته‌ای است. در این نوع، شلوار در محل زاپ، کاملا پاره نیست و روی قسمت پارگی، رشته‌هایی از شلوار جین دیده می‌شود.

۲- زاپ سوراخ‌دار

مورد دیگری که می‌توان در پاسخ به سوال زاپ چیست ارائه داد، زاپ سوراخ‌دار است. در این نوع، قسمت زاپ کاملا سوراخ است و پا در معرض دید قرار دارد. زمانی که می‌خواهید این مدل را خریداری کنید، سعی کنید انواعی از آن را بخرید که زاپ‌ها به صورت افقی ایجاد شده‌اند. این مدل زیبایی بیشتری داشته و جذاب‌تر به نظر می‌آید.

۳- زاپ‌های ساییده شده

زاپ‌های ساییده شده، زاپ‌هایی هستند که انگار دچار ساییدگی شده‌اند. در این نوع، خراش‌ها و ساییدگی‌هایی در محل زاپ به چشم می‌خورد. معمولا پهنای زاپ ساییده شده زیاد نیست و همین موضوع است که باعث افزایش محبوبیت این مدل شده است.

 

نکاتی برای پوشیدن و ست کردن شلوار جین زاپ دار

شما هنگام استفاده از شلوارهای زاپ دار باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. در غیر این صورت استایل شیکی نخواهید داشت.

1. شلوار جین زاپ دار اسلیم فیت 

این نوع شلوار جین را تنها باید با یک کت و عینک آفتابی بزرگ ست کنید. این استایل می تواند برای شما شیک و مناسب باشد.

   2. شلوار جین زاپ دار فاق بلند 

این شلوار را می ‌توانید با بلوز و پیراهن و یا مانتوهای مجلسی جلو باز کوتاه به همراه یک جفت کتانی به رنگ سفید ست کنید. این ست، یک ست زنانه زیبا و جذاب خواهد بود.

  1. 3. بهتر است شلوار جین زاپ دار خود را با لباس ‌ها و تیشرت های خیلی گشاد نپوشید. زیرا باعث می ‌شود شلخته به نظر برسید. اگر انتخاب شما لباس گشاد است، بهتر است برای حفظ تعادل تیپ خود از شلوار اسلیم فیت استفاده کنید.
  2. 4. شما می ‌توانید شلوار جین زاب دار خود را با یک کت یا کاپشن جین نیز بپوشید. همچنین بهتر است رنگ این کت یا کاپشن جین کمی روشن‌ تر از رنگ شلوار شما باشد. برای ست این کت و شلوارجین باید تیشرت سفید را نیز همراه آنها بپوشید. شما با پوشیدن یک جفت بوت مشکی و یک گردنبند بلند استایل خود را کامل خواهید کرد.
  3. 5. بهتر است شلوارهای زاب داری که بیش از حد پارگی دارند، را انتخاب نکنید.

۶. می ‌توانید با استفاده از چند اکسسوری، ظاهری زنانه‌ تر به استایل ‌خود بدهید. اما نباید زیاده‌ روی کنید.

  1. 7. برای شلوارهای جین زاپ دار خود، می توانید از پیراهن ‌طرح‌ دار استفاده کنید. شلوار جین زاپ دار رنگ روشن به همراه پیراهن چهارخانه و یک کتانی سفید، مطمئنا استایل مناسبی برای فصل بهار خواهد بود.
  2. 8. شلوار جین زاپ دار برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب است. اما برای جاهایی که باید استایل رسمی داشته باشید، این شلوار انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.

نکات ارائه شده در بالا، در شیک پوش بودن شما بسیار تاثیر دارد. بنابراین توصیه می شود آنها را مد نظر داشته باشید.

 

در خانه شلوار جین خود را پاره یا زاپ دار کنید!

اگر در خانه شلوار جین دارید، می‌توانید آن را زاپ دار کنید. برای این کار به یک قیچی یا تیغ احتیاج دارید.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

جایی را می‌خواهید برش دهید را مشخص کنید؛ در قسمت مشخص‌شده با استفاده از قیچی یا تیغ، سوراخ کوچکی ایجاد کنید.

 

روی این سوراخ ریز کار کنید تا شبیه شلوارهای جین زیپ دار حاضری شود. البته این کار ممکن است برایتان دشوار باشد! ما توصیه می‌کنیم به تولیدکنندگان شلوار جین پاره اعتماد کرده و از محصولات آن‌ها خریداری کنید!

 

.

 

روی این سوراخ ریز کار کنید تا شبیه شلوارهای جین زیپ دار حاضری شود. البته این کار ممکن است برایتان دشوار باشد! ما توصیه می‌کنیم به تولیدکنندگان شلوار جین پاره اعتماد کرده و از محصولات آن‌ها خریداری کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *